Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 9 urami je Alex napisal:

Kaj čem zamerit. Vem, da si šaljivec. 

Zato ne morem vzeti napisanega, resno. 😉

 

Ampak šalim se samo do določene mere,veš. Pri dopustu ne poznam šale... Pa ko mi kdo v ponedeljek zjutraj reče 'dobro jutro' je tudi takega heca hitro konec - ponavadi je dovolj, da takega predrzneža samo pogledam...

 

Kar se pa tvojega CX-30 tiče pa samo to: čez 15 let bo parkiran na deponiji zraven moje BTjke in bosta skupaj čakala na razgradnjo. Pa ne glede na to, koliko bo katera Mazda 'utrujena' ali pa koliko bo katera Mazda 'kot nova'...

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Slivka napisal:

 

Ampak šalim se samo do določene mere,veš. Pri dopustu ne poznam šale... Pa ko mi kdo v ponedeljek zjutraj reče 'dobro jutro' je tudi takega heca hitro konec - ponavadi je dovolj, da takega predrzneža samo pogledam...

 

Kar se pa tvojega CX-30 tiče pa samo to: čez 15 let bo parkiran na deponiji zraven moje BTjke in bosta skupaj čakala na razgradnjo. Pa ne glede na to, koliko bo katera Mazda 'utrujena' ali pa koliko bo katera Mazda 'kot nova'...

Pozabljaš, da jaz vozim mazde tudi 18 let. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Boss napisal:

Nisi čisto dojel, kaj ti je Slivka hotel povedati... upamo, da se to ne bo zgodilo. 😬

Sem dojel. Ne bom vozil plastičnih, električnih igračk. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Sem dojel. Ne bom vozil plastičnih, električnih igračk. 

 

Hja, če ti jih bodo prepovedal vozit pol jih pač ne boš ... saj veš tvoj avto bo kriv za CO2 izpuste ne pa bogataši, ki se vozijo s privat avijoni na kosilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Hja, če ti jih bodo prepovedal vozit pol jih pač ne boš ... saj veš tvoj avto bo kriv za CO2 izpuste ne pa bogataši, ki se vozijo s privat avijoni na kosilo.

Večji problem so jahte :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprašanje, če res... križarke ja, ampak privat jahte ne naredijo tolk milj oziroma ur vožnje, da bi presegle aviončke.

 

Tolk kot je tale tetica naredila v pol leta bi jaz moral prevozit tam nekje 61 milijonov kilometrov. Ja, ampak moj dizel je kriv. :whatever:

 

WWW.BUZZFEEDNEWS.COM

“‘She generously rents out her jet for her poorer friends who can’t afford their own personal jets to use’ is the funniest possible way to put a...

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je scania napisal:

Kaj se da komu napisat kako si sledijo opreme pri cx30 ker jaz nimam pojma, sem s tistih časov ko so bile opreme CE, TE, GTA, zdaj pa to vse neki GT plus pa neki sound itd itd.. če je komu za razložit. Hvala :)

Najbolje,da greš na Mazda konfigurator in izbereš CX30 in te vodi po motorjih in opremah👍

Če se ti ne ljubi ti bomo pa napisali....😊😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Bini napisal:

Najbolje,da greš na Mazda konfigurator in izbereš CX30 in te vodi po motorjih in opremah👍

Če se ti ne ljubi ti bomo pa napisali....😊😉

Grem se igrat, ker to zdaj neki core, plus, gt plus, pol pa še maš neki SO, SA .... cela abeceda hahahaha :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je scania napisal:

Grem se igrat, ker to zdaj neki core, plus, gt plus, pol pa še maš neki SO, SA .... cela abeceda hahahaha :)

Prva je Homura 

             GT 

              GTplus 

Nakar imaš dodatne pakete opreme,

              Sefety (SA)

              Sound (SO)

              Luxury (LU)

 

 

 

Screenshot_20220808-152253.png

Screenshot_20220808-230926.png

Popravljeno od Bini
  • Všeč 4
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi je CORE z samo osnovno opremo

potem je PLUS z dodatki

dodajaš pa potem še kratice, ki so dodatne opreme ST- Style, SO- Sound, SA- Safety, LU- luksuz,

potem za X motor se pa začne z GT- osnpvna oprema

Pa potem PLUS 

k katerim dodajaš kratice kot zgoraj in še dodatna SD -Šiberdach.

 

potem pa je tukaj še en dodaten paket Homura, kjer pa ne vem kaj je noter.

 

Vseh kratic ne moreš z vsemi motorji in vsemi kombinaciajmi kombinirati. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Češka prikolica zadaj mogoče. Čeprav sam vozim srbsko prikolico.  

 

 

WWW.TRIGANO-PRIKOLICE.COM

Auto prikolica 2P 233 Trigano

 

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

Ko sem ženi omenil tole moje razmišljanje dva dni nazaj, je rekla: a trojko, a ta novo?  :) S to menjavo 6 =>3 bi bilo doma verjetno najmanj težav s soglasji :)

Dizla pa ne kupim več, tako kot je trdil @Alex  za bencinarja 😜

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je NevLado napisal:

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

Sem vozil obe in je cx 30 veliko bolj komot in pregledna. Ja, je bolj športna vožnja C M3, a Janez ne vozi toliko športno, da bi to prevagalo. 

Pri njemu je podobno kot pri meni, tistih pet, šestkrat na leto res rabiš večji avto, ostalo pa je dovolj cx30. 

Prav sedajle delam primerjavo v porabi med 6-ko dizel in benzinarji cx30 na natančno isti relaciji. Pa, da vidimo dejansko razliko v porabi med eno in drugo. Oboje strogo po predpisih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Carot napisal:

Meni 6tka porabi cca. liter manj na 100 km, je pa res, da je CX30 AWD, pa tudi vožnja je 70% AC okoli 140 km/h.

AWD se ziher pozna. Evo, še pot domov in bom dobil rezultat. 

Je pa to kombinirana vožnja, malo mesta, nato hitra cesta, reginalka. 

Samo avtocesto bom testiral enkrat pozneje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Prej,ko boš menjal prej boš zadovoljen pa žena bo tudi..... :jupiii: :zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.