Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Napisano
11 hours ago, mario3 said:

Zdravo.

 

Od zadnjega servisa sem prevozil malo čez 13k km, pa se mi je prižgala lučka za olje. Nivo sem preveril in je res blizu minimuma. Zanima me, ali je taka poraba olja normalna? Gre pa za motor g150, ki ima cca. 50k km. 

Če gre za nov motor bi še razumel, če ima pa za seboj nevem 50 in več tisoč km, bi pa rekel da to ne more bit normalno ??

Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Napisano
pred 1 uro je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

Napisano

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega. Če bo hotu stalno olje preverjat, pa razmišljat če bom mel dost olja od A do B, pol bi bil še kar na oplu :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

tako ja, ker ponavadi, ko se prižge lučka je že too late :)

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Napisano
pred 5 urami je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Sigurno se pozna to olje saj je bolj redko, jaz bi točil 5w-30 kot se je prej. 😉

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Kdaj pa kdaj treba haubo odpret... 

Pa tud pogledat mal tekočine zraven:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tisti, ki imamo Mazde, odpiramo pokrove motorja, brez skrbi. Jaz sem do zdaj na Mazdah odpiral pokrove motorja redno vsakih šest let - ko je odpovedal akumulator. 

 

No, zadnje čase pa po vsakem servisu, da sem pozabljeno orodje ven pobral...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Napisano

Očitno tole s kontrolo olja ni brez veze. Starejši zaposleni na Mazda servisu me je enkrat posebej opozoril, češ da so Mazdini bencinski motorji res skoraj neuničljivi, vendar 1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

  • Haha 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

Porabiš manj olja.... 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Pozabil si še na blinker fluid😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 53 minutami je FuManchu napisal:

Pozabil si še na blinker fluid😁

 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

 

Odlično, vidim da obvladaš posel in hvala za navodila. Bi pa rabil še nasvet kako pravilno zamenjat letni zrak v gumah za zimskega in kako se znebit dead pixlov na led žarometih. S pirotehniko imam izkušnje, tako da bom pravilno proženje airbagov lahko testiral sam, rabil bi pa še optimizator klime na prihajajoči vpliv El Ninja, pa ADblocker za radijske postaje, ker mi grejo njihove reklame že resno na organ.

 

33112_1.png

Napisano

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Seveda, @Boss, a še nisi slišal, da se pri Mazdah maši sito v karterju. Če zraven olja naliješ še vitrex, se motor od znotraj lepo očisti...

 

Sam osebno tega sicer nisem prakticiral, ker sem avto prodal, ko ni imel niti polnih 360.000 km, ampak nekateri so baje kar imeli težave s tem sitom. Sem trdno prepričan, da vsi tisti, ki so imeli težave s sitom, niso nalivali vitrex k olju...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

 

Lahko bi se zmenil na Mazdi za provizijo :) od vsake prodane cx-30...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.