DINAMIK Napisano 16. marec, 2024 Prijavi Napisano 16. marec, 2024 Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem. Citiraj
NevLado Napisano 16. marec, 2024 Prijavi Napisano 16. marec, 2024 dne 16. 3. 2024 ob 18:24 je sportman333 napisal: res je, kar sem želel povedati, razlika je v kvaliteti nadzora (quality assurance & control), ki mislim da je ne glede na firmo še vedno na Japonskem še vedno boljša kot pa v nekih drugih državah....dolgo časa nazaj sem gledal nazaj, ko so razlagali, da je najbolj pomembna vloga kontrolor in če ni japonec potem kvaliteta šepa.... Razširi Sej zato so pa japonci "tako kvalitetni"... njihovi deli niso nič kaj boljši, kot nemški, verjetno je kak še slabši so pa totalni picajzli, čim je minimalno odstopanje njim izdelek ni ok...in ravno zaradi tega se japonci na koncu najmanj kvarijo 3 Citiraj
godlike Napisano 16. marec, 2024 Prijavi Napisano 16. marec, 2024 Ma ja. Od prve dne lastništva se je rikverc zatikal. Pri 4.5 letih se je začela slišat variabilna jermenica. Jaz nimam Mazde (made in Japan) za avto ki se malo kvari. Kvari se tu tu kot Ford. Bolj se je kvarila Alfa, samo dosti dosti bolj pa še VW. Krepko boljši od Mazde so bli pa naši 4-je Hyundaji. Moj je 5 v vrsti. Citiraj
Bini Napisano 16. marec, 2024 Prijavi Napisano 16. marec, 2024 (urejeno) dne 16. 3. 2024 ob 18:54 je DINAMIK napisal: Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem. Razširi Jaz sem vse 3 vozil z ročnim. 122ka ne gre nikamor, 150tka gre dosti bolje, x186tka pa ne gre toliko bolje kot 150tka od 122tke. Sem vzel x186 in mi ni žal, ker je motor bolj živahen in varčnejši od 150tke.... Pojdi testirat in se odloči po občutku za volanom in denarnici v žepu.... 🤔😊😉 Popravljeno 16. marec, 2024 od Bini 6 Citiraj
NevLado Napisano 16. marec, 2024 Prijavi Napisano 16. marec, 2024 dne 16. 3. 2024 ob 18:54 je DINAMIK napisal: Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem. Razširi G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit. X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm). Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva. Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku. 6 Citiraj
Alex Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 16. 3. 2024 ob 21:58 je NevLado napisal: G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit. X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm). Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva. Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku. Razširi Kako pa veš, da je prednost 150 dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186. Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska. 2 Citiraj
Carot Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Z Binjem se 100 % strinjam pa načeloma tudi z Alexom, čeprav tudi X pri nizkih obratih nima toliko navora kot primerljivi turbo motorji. Sam sem se odločil za G150 zaradi precej velikega stroška menjave svečk za 60kkm cca 500 evr, ki bi jih moral menjati na cca 1.5 let. Če se voziš relativno malo, potem to ni faktor. 4 Citiraj
Janez007 Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Lepo da je Mazda inovativna in da je našla kar nekaj poskusnih zajčkov za tale X motor. In super, da zaenkrat večjih težav ni. Nekateri se navadijo na nezvezen prehod iz dizelskega v bencinski režim, večina jih tega prehoda ne opazi, zanimivo, da tudi zagovorniki ročnega menjalnika, ki zahtevajo popolno kontrolo pogona. 😁 Kaj imamo v mislih pod vzdržljiv motor? X motorji imajo v primerjavi z navadnimi atmosferci več komponent in posledično večjo verjetnost, da kakšna od njih odpove. X motor zahteva več vzdrževanja, svečke se menjajo na pol intervala atmosferca (na 60.000), regeneracije gpf filtra se verjetno vršijo pri visokih temperaturah (tudi čez 600 stopinj) kar ne more koristiti materialom okoli filtra (poznamo problem zvijanja glav pri dizlih) ... 3 1 2 Citiraj
sportman333 Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Če na vse zadeve gledaš tako črnogledo potem je najbolje da hodiš peš in s svojim kolesom.....ali pa se voziš z Golf 2 dizl, ki je bil pa res neuničljiv motor oz. sploh ne greš nikamor in si kar samo doma, ker tam se ti nič ne more zgoditi, razen to da se skregaš z boljšo polovico 3 1 Citiraj
Jest Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Noja.. glede vzdrzljivosti je po cca. petih letih tezko reci, da je SkyActive X bolj vzdrzljiv od preverjene SkyActive G tehnologije… Bi pa jaz, ce bi izbiral med tena dvema motorjema, vseeno vzel raje “X” motor… 4 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
DINAMIK Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? Citiraj
Alex Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 (urejeno) dne 17. 3. 2024 ob 10:29 je DINAMIK napisal: Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? Razširi Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj. Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več. Popravljeno 17. marec, 2024 od Alex 3 Citiraj
NevLado Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 5:54 je Alex napisal: Kako pa veš, da je prednost 150 dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186. Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska. Razširi A niso na X180 menjavali kompresorje v garanciji zaradi težav? Zato sem reku, da specifično z X186 ni težav na vidiku. Lej jaz sem čisto 100% objektivno napisal dejstva kot taka. In to taka, ki bi jih lahko pooblaščenci povedali ob nakupu avtomobila. Ni tle, da bi si jst zdej neki zmislu. Imaš pač na X motorju krepko več komponent (ki grejo lahko v maloro) kot na G150, žal. 1 Citiraj
skritikrt Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 (urejeno) dne 17. 3. 2024 ob 5:54 je Alex napisal: Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Razširi V bistvu narobe-ko sem se odločal za Mazdo,sem študiral vse prispevke tudi okoli X-motorjev. Razloženo je bilo tako,da kompresor ni vgrajen za večanje moči motorja,ampak zgolj za to,da ima motor zmeraj na voljo več zraka v valjih,kot pa ga je pa potrebno za izgorevanje goriva v kompresijskem načinu vžiga. Gre za čim boljše-popolnejše izgorevanje oz. za varčnost motorja. Kdor ne ve,kako X-cikel izgorevanja deluje-prvi vbrizg je tak,da je mešanica enkrat prerevna,da bi bila stohiometrična. Torej enkrat prerevna,da bi se pri kompresijskem razmerju sploh lahko sama vžgala (preprečitev klenkanja). Drugi vbrizg je pa na ZMT,in res minimalen direkt na svečko,svečka ta "drugi vbrizg" vžge,ognjena krogla tega drugega vbrizga pa z veliko višjim pritiskom na meji širjenja poskrbi,da se mešanica prvega vbrizga vseeno v trenutku vžge. Skratka sekundarni vbrizg vžge primarnega. Tukaj pa je za popolno izgorevanje pomembna količina zraka,ki glede na režim nikoli ne sme biti premajhna,ker če ne gre učinkovitost rakom žvižgat. Mislim celo,da je bilo nekje omenjeno,da je ta kompressor ala Rootovo pihalo🙄 Ne delujejo pa X-motorji samo v "določenih obratih" v kompresijskem načinu,ampak je Mazdi to ratalo skoraj v vseh. Le v območju nad 80% moči motor deluje na principu klasičnega vžiga na svečko....torej samo ko ga tiščiš do pleha. EDIT Da bo bolj jasno-navor je večji zaradi načina izgorevanja-popolno izgorevanje bližje ZMT (kot pri dieselu),ker se primarni vbrizg naenkrat vžge. V bistvu je izgorevanje primarnega vbrizga klenkanje...a je to klenkanje časovno kontrolirano z sekundarnim vbrizgom-v tem je genialnost tega motorja. V bistvu so pri Mazdi civilizirali klenkanje in ga izkoristili sebi v prid. Popravljeno 17. marec, 2024 od skritikrt 7 1 Citiraj
Bini Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 10:29 je DINAMIK napisal: Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? Razširi Kakih pol litra več kot x186.... 😉 Tudi ni veliko, če delaš malo kilometrov 👍 dne 17. 3. 2024 ob 10:29 je DINAMIK napisal: Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? Razširi dne 17. 3. 2024 ob 10:56 je skritikrt napisal: V bistvu narobe-ko sem se odločal za Mazdo,sem študiral vse prispevke tudi okoli X-motorjev. Razloženo je bilo tako,da kompresor ni vgrajen za večanje moči motorja,ampak zgolj za to,da ima motor zmeraj na voljo več zraka v valjih,kot pa ga je pa potrebno za izgorevanje goriva v kompresijskem načinu vžiga. Gre za čim boljše-popolnejše izgorevanje oz. za varčnost motorja. Kdor ne ve,kako X-cikel izgorevanja deluje-prvi vbrizg je tak,da je mešanica enkrat prerevna,da bi bila stohiometrična. Torej enkrat prerevna,da bi se pri kompresijskem razmerju sploh lahko sama vžgala (preprečitev klenkanja). Drugi vbrizg je pa na ZMT,in res minimalen direkt na svečko,svečka ta "drugi vbrizg" vžge,ognjena krogla prvega vbrizga pa z veliko višjim pritiskom na meji širjenja poskrbi,da se mešanica prvega vbrizga vseeno v trenutku vžge. Skratka sekundarni vbrizg vžge primarnega. Tukaj pa je za popolno izgorevanje pomembna količina zraka,ki glede na režim nikoli ne sme biti premajhna,ker če ne gre učinkovitost rakom žvižgat. Mislim celo,da je bilo nekje omenjeno,da je ta kompressor ala Rootovo pihalo🙄 Ne delujejo pa X-motorji samo v "določenih obratih" v kompresijskem načinu,ampak je Mazdi to ratalo skoraj v vseh. Le v območju nad 80% moči motor deluje na principu klasičnega vžiga na svečko....torej samo ko ga tiščiš do pleha. Razširi Odično napisano in ni kaj dodat😉👍 2 Citiraj
Janez007 Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 (urejeno) Tele lučke G motorji nimajo. Se je komu z X motorjem že kdaj prižgalo? Popravljeno 17. marec, 2024 od Janez007 1 1 Citiraj
Shrek Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Je, sam nihče ne pove tega... 😋🤣 1 3 Citiraj
NevLado Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 10:41 je Alex napisal: Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj. Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več. Razširi In to je dober argument, če bi jaz slučaajno kupoval CX-30, sploh ne bi razmišljal o drugem kot o X186 motorju, zaradi veliko AC vožnje! 2 Citiraj
etcho Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume. 5 Citiraj
Gelipter Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 12:39 je etcho napisal: X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume. Razširi Lepa relacija in poraba solidna 👍👍👍😉😁😁zoom zoom 😁 Citiraj
godlike Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 11:29 je Janez007 napisal: Tele lučke G motorji nimajo. Se je komu z X motorjem že kdaj prižgalo? Razširi Imam na Focusu. Za i20N ne vem še. 4.5 leta ne vem da obstaja. Je pa deležen občasne "zlorabe", kar dejansko potrebuje vsak motor. Če se nikoli ne zavrti in pregreje, se nabira sranje. Seveda se tukaj pogovarjamo o toplem motorju.... 2 Citiraj
Carot Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 Na g150 imam porabo 7.1 l, 70% AC, tempomat ponavadi na 140 km/h, je pa AWD, kar pomeni cca 0.5l večjo porabo. 5 Citiraj
Alex Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 12:39 je etcho napisal: X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume. Razširi Ja, to je to. Poraba kot pri dizelcah. 👍 1 1 Citiraj
tommaazz Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 dne 17. 3. 2024 ob 10:29 je DINAMIK napisal: Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? Razširi Na moji G150 imam porabo okoli 6 ali kakšen deci dva manj...relacija 70km na dan, brez avtoceste (ročni menjalnik). Avtocesta pa tam okoli 6,5. 3 Citiraj
Lentus Napisano 17. marec, 2024 Prijavi Napisano 17. marec, 2024 (urejeno) Poraba pri X motorjih je v povprečju največ 0,5l manjša od G150. Tudi po spritmonitorju kaže tako. Poraba kot pri dizelcah?? Tudi zmojim G150 avtomatikom mi lahko na daljših relacijah brez AC, poraba pade krepko pod 5 litrov. Mene pač tepejo kratke relacije. X motor se ne kupuje zaradi nižje porabe, ker je iz stroškovnega vidika zaradi dosti dražjih servisov in višje nabavne cene, X itak na slabšem. Kupi se ga edino zaradi boljših zmogljivosti. Popravljeno 17. marec, 2024 od Lentus 6 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.