Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 18. 8. 2024 ob 21:30 je etcho napisal:

Podatek iz prve roke? 😊

Yes 

dne 21. 8. 2024 ob 13:32 je Justus napisal:

Bom sprobal nekaj časa z E10 voziti, da vidim, če je kakšna razlika ... 😁

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Alex napisal:

Zanimivo. 

WWW.ZURNAL24.SI

Preizkusili smo pri nas najbolj popularen Mazdin model CX-30, ki je po eni strani napreden, po drugi...

 

 

Dobra predstavitev.

 

pred 22 urami je Alex napisal:

Yes 

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

Kaj ko Shellovih črpalk ni prav povsod ...

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Žalosten 1

1568864.png

Napisano
dne 21. 8. 2024 ob 6:48 je Bini napisal:

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Sem danes preveril na MOL-ovi črpalki, ga imajo 👍20240822_162556.jpg

1568864.png

Napisano

Če bo komu prišlo prav. Za nastavitev equilizerja (non Bose sistem). 

Zelo se izboljša zvok (še posebno za rock glasbo) 🤘

IMG_20240822_200741.jpg

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kdor se odloča o nakupu mazde cx-30, mu bodo morda pri odločitvi pomagali aktualni članki iz nemške revije auto motor und sport:

 

 

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Hvala 1

1568864.png

Napisano

@FuManchu na netu je kar nekaj orodij za prevajanje dokumentov, tako da to dandanes pač ni več problem 😉 Meni je najboljši prevajalnik DeepL.

WWW.DEEPL.COM

Translate texts & full document files instantly. Accurate translations for individuals and Teams. Millions translate with DeepL every day.

 

1568864.png

Napisano

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni osebno je 2.5 in 140km motor fail....kot pred 20.leti ko so bili audi 2.7, 3.0 in kaj se 3.3 motorji....ampak tisto so bili dizli in povrhu se velika a6 krava....mislim 2.5litrski motor, ne razumem enostavno kdo bo to kupil ce ima 2.0 in 186km...

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Napisano
pred 57 minutami je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

 

Ta motor bo pil preveč. Večina bo veliko raje kupila odličen x186 motor, ki pije približno toliko, kot dizel motorji. 

Res ne vem, zakaj bi kdo kupil dinozavra za tako sofisticirano vozilo, kot je cx30. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Zelo dobro

Napisano

Aja poraba je 8,5l/100km pa niti podrazno ne vozim kot po jajcih. Za porabo mi je naceloma vseeno dokler ni 10l+.

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

se strinjam, ampak zakaj potem samo 140km, v takem avtu, naj dajo če že vsaj isto konjenico kot je v 2.5 torej 194hp ali pa se bolje turbo motor.....razmerje 2.5litrski motro in samo 140km to je res "kr neki" :).....to je celih 56km na 1000 kubikov, kje so časi ko so imeli atmosferci 120km na 1000 kubikov :)

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

Maš prav, boljše nemško znat 😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Evo, se je zopet  potrdilo, kar sem govoril. 

Z MOL gorivom (E10) je bila na isti poti (KP-Verona-KP) poraba za 0,4 dcl večja kot z Shell-om (E10). Gume napumpane obakrat na 2.6 bar 

Enaka hitrost - 130/uro avtocesta, ostalo po predpisih. Temperatura približno enaka (32-33°C)

Nobenih zastojev nikjer. Torej z Shellom 5,9/100,  Mol 6,3l/100.

Ne vem, ali je to slučaj a je razlika kar precejšnja. Bom še spremljal. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mogoče je bilo kaj vetra.... 🤔

Bom enkrat poskusil s Shellom en tank, za razliko 0,4 se že mora poznat pri moji porabi, ki je že nekaj časa kot zabetonirana pri 6.0....🤗😉

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na forumu. Res, da sem že vse prebral v tej temi ampak, ker imamo od včeraj pri hiši novo CX-30 Skyactiv X 186 AT sem se tudi registriral... Zaenkrat sem po 100 prevoženih kilometrih zelo zadovoljen z nakupom....

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara, ampak še vedno aktualna...
    • Razen raznih renderjev ni nič novega od mazde. Mazda trenutno nima nič novega v planu. Zadnji zdelki nisi najbolj posrečeni, saj so cenovno večini folka nezanimivi ali nedosegljivi. Še najbolje gre v promet cx30. 
    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.