Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je samSimon napisal:

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

Krivulja skozi enakomerno raste.

Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 1 uro je samSimon napisal:

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...:rolleyes:

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest?
A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.

Napisano

Malo bolje bo, nebo pa veliko bolje. Bi moral vzeti avto na test pa poskusit, to je najboljša rešitev.... :whatever:

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Kje pa imajo tako nobel salon?

Ferk MB

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 4 urami je samSimon napisal:

A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest?
A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.

Ta krivulja je na Vrhniškem klancu. Na njo se spozna samo Alex. 

Napisano
pred 4 urami je GregorV napisal:

Čaka, da jo poplavi. 🤣

 

 

 

To je Mazda, tko da kar že zdej naroči kleparja, da bo rjo saniral :D 

 

 

Napisano
dne 14. 3. 2025 ob 16:22 je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 

 

image.png

 

Sem tudi sam malo podvomil o tem grafu. Da ima N/A motor pri 1500 obratih preko 200Nm navora.... uff pa sej ni turbo dizel

 

In tukaj je dejanska primerjava, ker kot kaže so kr precej BS-jali tole slikco. Zanimivo, da med 2500 obrati in 3600 obrati ima 2.5 motor več konjev na voljo. In to so dejansko tiste moči s katerimi se normalno vozi in jih vozniki večino uporabljajo.

 

image.png                    
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
       
       
       
       
       
       
                         
         
         
       
       
       
         
         
         
       
         
                         
         
         
       
         
         
       
       
       
         
         
                         
         
               
               
                 
               
               

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je samSimon napisal:

Po 3300 začne pa padat krivulja pri G140, to je pa (predvidevam) ravno nekje 130km/h v šesti nekje, po ravnem?

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 urami je samSimon napisal:

A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni?

 

Krivulja navora in moči pri določenih obratih

 

image.png

 

pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.

 

image.png

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev.

 

Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse.

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

 

Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . 

 

 

Napisano

Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je klemen 77 napisal:

Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . 

 

 

Ja, za dolge vožnje je v redu,ko ni to neka gorata država. Recimo za vožnjo po Italiji do Milana je super. Ko pa se voziš po Sloveniji ali pa recimo, ko greš v Dolonite, je pa že malo manj zabavno. 

Takrat je vožnja z dizelco veliko bolj prepričljiva in zabavna. Zato pa recimo grem veliko raje v Ljubljano z 6-ko. Še posebej se pozna, ko piha močna burja. 

Pridem prej, dam v šesto v Kopru in ne uporabljam menjalnika do Ljubljane, pa še poraba je nižja. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Stinica napisal:

Ferk MB

 

Drži.

 

Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo.

 

Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing.

T5 Evo izgleda zelo všečno.

 

FORTHING.SI

Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025...

 

Kitajski Porsche 😃

 

Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec...

 

LP

 

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka.

Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄

Napisano
pred 13 minutami je samSimon napisal:

Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄

image.png

Čehi ? :D

  • Všeč 2
  • Ni všeč 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Kitajski Porsche 😃

 

Porsche za reveže. Še emblem so ukradli Lambotu. :whatever:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je samSimon napisal:

Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄

 

Alfa Romeo 🙂

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Evo mal sem bil bolan te dni in sem imel čas brat revije, med drugim Autofokus. Pa to je patetično, 80% novih avtomobilov samo še EV, kar je ICE so pa dejansko samo mlinčki.

 

Cene pa vse 30k+ za B segment, za družinski avto pa 40k+, in to se avtorjem člankov zdi čist normalno, ko napišejo da novu Renault 5 EV s subvencijo dobiš že za ugodnih 27k.

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 4
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 urami je GregorV napisal:

 

Drži.

 

Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo.

 

Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing.

T5 Evo izgleda zelo všečno.

 

FORTHING.SI

Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025...

 

Kitajski Porsche 😃

 

Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec...

 

LP

 

 

175 hp, 180 max speed in 9.5 sekunde do 100

 

 

Gajba za penzioniste direkt

 

Napisano

Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Napisano

Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.

 

Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.