Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 23 urami je samSimon napisal:

Jaz te razumem in vedno bolj se mi dozdeva, da bom zaradi želja pri naslednjem avtu moral ravno tako pogledat kam drugam. 

a5 karavan, 2.0 tdi, s podobno opremo kot moja M6 sedaj (headup, kamera, senzorji spredaj/zadaj) nov 74 tisoč eur

 

mazda6 iz nemčije g194 s polno opremo, nova, 40 tisoč eur

 

NEVEM NO :D 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

a5 karavan, 2.0 tdi, s podobno opremo kot moja M6 sedaj (headup, kamera, senzorji spredaj/zadaj) nov 74 tisoč eur

 

mazda6 iz nemčije g194 s polno opremo, nova, 40 tisoč eur

 

NEVEM NO :D 

In ti primerjaš ta dva avta? Prvi je nov model, dizel, poraba 5 l/100,drugi je dino, model star deset let, poraba 9, l/100. Vožnja v enem in drugem ni primerljiva. 

 

 

Napisano
pred 36 minutami je FuManchu napisal:

Za 75K€ bi jaz lexusa vzel.

A ima sploh kako pametno konjenico razen 2.5 litrskega atmosfera + elektrika +brezstopenski menjalnik. Ta kombinacija je namreč povprečna. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je MazdaBoy napisal:

Go Audi go Audi 😛

Še najbolj realna izbira, za turbo bencinarja, kot bi si ga želel. Pa mogoče še kak MB pride v poštev. 

Napisano

Nov video: 

 

 

Sem jaz kaj spregledal ali ta gospodič meša jabolke in hruške?😆

Govori o G140, ko pa pride do motorja pa govori o X186 kompleksni tehnologiji 😉, vsaj jaz tako razumem. Dopuščam možnost, da sem kaj spregledal, je petek.... 🤣

 

LP

 

Napisano

Pozdrav! Sem nov na forumu. 

Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto. 

Sedaj pa vprašanja:

 

1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj. 

2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?

3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem. 

4. servisi? Približna cena servisev?

 

Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.

Napisano

Ti bom odgovoril na prvo točko.

 

Povej kaj voziš in ti lahko povem ali je čvrsto ali ne. Mazde se s podvozjem približajo Alfam, Fordom. So pa daleč od Citroeena, Renaulta.

Napisano
pred 16 urami je tommzy napisal:

Pozdrav! Sem nov na forumu. 

Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto. 

Sedaj pa vprašanja:

 

1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj. 

2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?

3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem. 

4. servisi? Približna cena servisev?

 

Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.

Glede na to, da si ga vozil si veliko že občutil. Je čvrst in na malih luknjah vse občutiš, velike pa lepo požira. Če je to problem potem ga ne glej več! Ročni M so odlični AM pa so bolj počasni in sunkovito prestavljajo pri bolj agresivni vožnji a pri g140 naj temu nebi bilo tako.... Morajo povedat lastniki teh. Porabo boš imel cca do7 litrov, če boš vozil kot si napisal in ne po samem mestu Za ceno servisa bi lahko vprašal že pri testu in tudi števec bi lahko dal na 000000 pa bi videl okvirno porabo! Servisi redni so cca300-350€ odvisno koliko ti dajo popusta na zvestobo.... 

Če kupuješ novega se še zmeni za gratis prvi servis! Jaz sem ga vedno dobil, ker za njih je to min. strošek cca 60€.....:nevem:

Ugoden nakup in :zoom-zoom:

Napisano

Če želiš avto z bolj mehkim vzmetenjem, potem poglej v smeri francozov...

imam G140 z ročnim menjalnikom. Na dolge razdalje mi kaže porabo 6,5 do 7 L, v mestu pa cca. 8 L. To je po števcu, dejanska je verjetno malo večja. 

LP

 

 

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Ti bom odgovoril na prvo točko.

 

Povej kaj voziš in ti lahko povem ali je čvrsto ali ne. Mazde se s podvozjem približajo Alfam, Fordom. So pa daleč od Citroeena, Renaulta.

 

Vozim Opel Astro K dizla. Avto je drugače na čase udoben. Zna biti pa na razpokani cesti dokaj "trd" in pretrese celo kabino. 

Saj pri CX30 sem tudi začutil kakšno luknjo, tračnice. Ampak je pa res, da sem imel premalo časa da bi probal po točno isti cesti kot vozim oziroma, da bi zavil na kakšno slabo cesto. Tisto kar je zatreslo pa ni bilo spet toliko neudobno. Črvsto ja ampak ni me pa pretreslo. Ali pa sem šel prepočasi po slabem. 

 

Takšne mehkobe kot je v Renoju ne rabim. Rabim neko odlično razmerje med trdoto in udobjem. 

 

Napisano

Huh, z Opli nimam izkušenj.

 

Zmeni se v salonu, da ti dajo za dlje časa.

Focusa sem dobil od jutra, do 17h.

Sem že imel testne avte tudi za čez vikend.

 

Vsi grejo na roko, če te spoznajo za resnega, razen Ferk. Tam sem imel z M3 in M6 (pred 8 leti) strogo z prodajalcem 1h in še to je on vozil 15min, da je avto zagrel.

Napisano

Še nekaj... Sicer je motor kar solidno povlekel pa vseeno... Se splača doplačat za 2.0 186hp? Prodajalec me je sicer vprašal če je kaj avtoceste med vožnjo pa sem rekel, da redko.

Mi je po tem priporočal 2.5, 140hp. Se pravi nima smisla doplačat za močnejši motor a ne? 

 

Napisano (urejeno)

Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti. 

 

G140 ima tudi cenejše servise kot X186. 

 

Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.

 

Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ups, za jutri nam ne kaže dobro na obali. 😳  
    • o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)
    • Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti.    G140 ima tudi cenejše servise kot X186.    Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.   Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?
    • Med vrsticami najdeš rešitev   Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš  
    • Zgledalo je da teče po ¨gumbih¨ za havbo odpret, armaturna pa je bla suha, tako da more tepihi. Možno po kablih? Žal ne vem če je bla šipa menjana.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.