Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Ej ti se pa kar precej obremenjuješ.

 

A nimate na CX-30 uno neki, k lahko lopute za zrak zapreš? :)

 

Same se zapirajo in odpirajo glede na temperaturo hladilne v kilerju... :nevem:

Po eni strani je pa to čist ok temperatura @tommzy

Napisano
pred 5 urami je tommzy napisal:

A še komu škripajo bremze pri parkiranju ali ustavljanju pa ko popuščaš bremzo? Meni ob vsakem pranju ali ko je mokro ps tudi sedaj ko je bilo suho nenormalno škripajo ko popuščam bremzo ali ob parkiranju... 

 

Že od novega. 

Imam pa ponovno vprašanje glede temperature olja. 

 

Danes sem spremljal in je bila zjutraj kljub 35km dolgi poti (in klancem) temperatura olja 70-75c. Zadnjih par km pa je poskočila na 80c. 

 

Do sedaj so vsi avtomobili dosegli vsaj 85c vedno. Po večini na 90c

 

Ta pa ne in me skrbi da je kaj narobe...

Prej si imel Astro? a si ziher, da si tam lahko spremljal temperaturo olja, in da ne mešaš tega s temperaturo vode (katerega kazalec je na armaturi) ? ;) 

 

pa tudi v motorju si imel verjetno 5w40 olje, tukaj imaš pa 0w20 vodo

 

ne obremenjujej se s tem, s tvojim motorjem ni popolnoma nič narobe....

 

sedaj sem ti to povedal že ene 3krat, lahko ti pa bolj v detajle po telefonu razložim, kako motorji v sodobnih premium vozilih delujejo......

Napisano
pred 5 urami je tommzy napisal:

A še komu škripajo bremze pri parkiranju ali ustavljanju pa ko popuščaš bremzo? Meni ob vsakem pranju ali ko je mokro ps tudi sedaj ko je bilo suho nenormalno škripajo ko popuščam bremzo ali ob parkiranju... 

 

Že od novega. 

Imam pa ponovno vprašanje glede temperature olja. 

 

Danes sem spremljal in je bila zjutraj kljub 35km dolgi poti (in klancem) temperatura olja 70-75c. Zadnjih par km pa je poskočila na 80c. 

 

Do sedaj so vsi avtomobili dosegli vsaj 85c vedno. Po večini na 90c

 

Ta pa ne in me skrbi da je kaj narobe...

 

Neobremenjen motor. Velika kubikaža, malo konjičkov in posledica je leden motor. 😅

Jaz se ne sekiram 

 

Morda bi pomagalo čipanje na recimo 190 KS. 😁

Napisano
pred 18 minutami je NevLado napisal:

Prej si imel Astro? a si ziher, da si tam lahko spremljal temperaturo olja, in da ne mešaš tega s temperaturo vode (katerega kazalec je na armaturi) ? ;) 

 

pa tudi v motorju si imel verjetno 5w40 olje, tukaj imaš pa 0w20 vodo

 

ne obremenjujej se s tem, s tvojim motorjem ni popolnoma nič narobe....

 

sedaj sem ti to povedal že ene 3krat, lahko ti pa bolj v detajle po telefonu razložim, kako motorji v sodobnih premium vozilih delujejo......

 

Tudi jaz Astra K, dizel.

V menijih se ni dalo pogledat temp olja. Samo kazalec za vodo.

Napisano
pred 21 minutami je NevLado napisal:

pa tudi v motorju si imel verjetno 5w40 olje, tukaj imaš pa 0w20 vodo

 

Točno to ;) 

 

 

Napisano (urejeno)

Ufff kaj sem naredil z omembo teh senzorjev. 🙂  Zdaj pa kup negative in cele liste kaj vse je narobe. Upam da koga ki to bere in se odloča, ne odvrne od nakupa avtomobila, ki je dejansko nekaj najboljšega za ta denar.

 

Kar se tiče radarskega tempomata, moj deluje brezhibno in gladko. Včasih se zmoti in ne pospeši, ko nekdo pred tabo zavija gre na levi pas, mazda pa za nekaj sekund misli, da je bremza pred tabo, ampak to je bolj izjema kot pravilo. In pri drugih znamkah ni nič drugače.

 

Glede avdio sistema. Imam Bose in je odličen. Nisem si mislil, da bom kdaj to rekel za to znamko, katera mi je od vseh avdiofilskih od nekdaj najbolj mimo. Ampak dejansko špila uredu. Še posebej dober je za moderno pop in tehno muziko z bogatimi basi, katere moraš obvezno znižat za vse ostale zvrsti, sicer zveni res res porazno. Pioneer je pa prava stvar za stare rokerje. Tudi odličen. Ne vem kaj ste prej vozili, ampak pri meni je avto svetlobna leta daleč od vsega kar sem vozil do zdaj. Z izjemo senzorjev seveda 🙂

Popravljeno od Valh
Napisano

Zimske gume so montirane. Odločil sem se poskusiti Bridgestone Blizzak 6 Enliten 215/65 R16 102H XL. Prvi vtisi so dobri. Meni se zdi guma dokaj udobna glede na to, da je extra load varianta. Naročil sem jih pri Grošu preko spleta. Edina slabost je bila, da me sicer prijazen in ustrežljiv voznik DPD ni prej poklical ko je prišel oz. nisem dobil sms-a o predvideni dostavi. Tudi številke za sledenje nisem prejel.

Napisano
pred 35 minutami je Valh napisal:

Ufff kaj sem naredil z omembo teh senzorjev. 🙂  Zdaj pa kup negative in cele liste kaj vse je narobe. Upam da koga ki to bere in se odloča, ne odvrne od nakupa avtomobila, ki je dejansko nekaj najboljšega za ta denar.

 

Kar se tiče radarskega tempomata, moj deluje brezhibno in gladko. Včasih se zmoti in ne pospeši, ko nekdo pred tabo zavija gre na levi pas, mazda pa za nekaj sekund misli, da je bremza pred tabo, ampak to je bolj izjema kot pravilo. In pri drugih znamkah ni nič drugače.

 

Glede avdio sistema. Imam Bose in je odličen. Nisem si mislil, da bom kdaj to rekel za to znamko, katera mi je od vseh avdiofilskih od nekdaj najbolj mimo. Ampak dejansko špila uredu. Še posebej dober je za moderno pop in tehno muziko z bogatimi basi, katere moraš obvezno znižat za vse ostale zvrsti, sicer zveni res res porazno. Pioneer je pa prava stvar za stare rokerje. Tudi odličen. Ne vem kaj ste prej vozili, ampak pri meni je avto svetlobna leta daleč od vsega kar sem vozil do zdaj. Z izjemo senzorjev seveda 🙂

Lepo napisano. Nekateri bi radi za ta denar imeli isto opremo, kot jo omajo avti za trikratno ceno cx 30. Ja, ima napake, nima najboljših motorjev na svtu, a je zelo dober avto katerega za razliko od drugih suvov, lahko voziš tudi bolj športno. Kdor ga ima namen kupit, da bo kupil, drugi bodo vedno iskali dlako v jajcu. 

pred 18 minutami je ignacij napisal:

Tudi jaz sem extra zadovoljen, avto je top.

Ko smo mi ostali to isto pisali, so se nekateri tu gor smejali. In to ponavadi taki, ki niso niti sedeli v CX-30, kamoli, da bi naredili en sam krog. Meni je boljša vožnja na splošno kot v 6-ki.

Edino motor je boljši v 6-ki.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Saga o zaklepanju zaključena. V nastavitvah je bilo nastavljeno samodejno zaklepanje ob speljevanju, samodejno odklepanje je bilo izklopljeno. Imam sedaj tudi to vklopljeno in dela kot mora, ko zaustaviš motor se vrata odklenejo :) 

Napisano
pred 58 minutami je GregorV napisal:

Jaz sem tudi zelo zadovoljen z avtom. Ima nekaj pomankljivosti, ampak generalno gledano, odlično vse skupaj.

:zoom-zoom:

 

Po mojem je praktično nemogoče narediti avto, ki bi 100% vsem ustrezal, pa še EU predpisom.

Napisano
dne 28. 10. 2025 ob 20:29 je NevLado napisal:

Prej si imel Astro? a si ziher, da si tam lahko spremljal temperaturo olja, in da ne mešaš tega s temperaturo vode (katerega kazalec je na armaturi) ? ;) 

 

pa tudi v motorju si imel verjetno 5w40 olje, tukaj imaš pa 0w20 vodo

Ow20 ima tudi i20n, pa je olje po 35km na 89-91, če bi ga teral pa višje.

dne 28. 10. 2025 ob 17:44 je tommzy napisal:

Pod informacija, in podmeni nadzor stanja vozila. 

 

IMG_20251028_052105.jpg

Dobro si našel.

Na Focusu je te podatek samo preko testerja.

Napisano

To, da je motor z tem oljem na 80 je pravzaprav dober rezultat, se manj pregreva in tako lahko zdrži daljši interval menjave, teoretično.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Google je moj prijatelj🤔

 

Za VAG piše takole:

Z drugega vidika, če upoštevamo normalno delovno temperaturno območje Volkswagnovega motornega olja, je običajno 70-90 stopinj Celzija. Ko vozimo pri visokih hitrostih ali na intenziven način, se bo temperatura olja zagotovo dvignila in dosegla približno 100-120 stopinj.

 

Tak da ne bi več paničaril glede temperature olja. 

Popravljeno od godlike
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Res je to za vw, sicer disel motor v mojem primeru in se giblje med 85 do 105 stopinj običajno... 👍

Napisano
dne 29. 10. 2025 ob 10:07 je ignacij napisal:

Tudi jaz sem extra zadovoljen, avto je top.

Ena tudi jaz 👍👍👍😉😁

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Res je to za vw, sicer disel motor v mojem primeru in se giblje med 85 do 105 stopinj običajno... 👍

 

V mojem pa 110 - 120 😀

 

 

Napisano
pred 46 minutami je goB napisal:

No, da še malo hvalimo, tudi jaz sem do sedaj zelo zadovoljen s CX-30 :notworth: 

Enako. Za ra denar daleč najboljša izbira. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.