Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Zakaj bi bilo 2.8 preveč? Marsikdo priporoča, da je tlak nekoliko višji. Proizvajalec navaja tlake, ki so sicer nižji, ampak predvsem zato, da je avto nekoliko bolj udoben in uporabnikom bolj prijazen. Druge pametne razlaga pač ni, da ne bi napolnil na 2.8.

 

Jaz osebno imam spredaj 2.7 zadaj pa navadno med 2.5 in 2.6. Ne vem to imam občutek, da je najbolj primeren tlak.

WWW.VSEZAMOJDAN.SI

Čeprav se marsikomu zdi preverjanje tlaka v pnevmatikah nepomembna malenkost, strokovnjaki opozarjajo, da ima prav ta navidez droben...

 

Zato, ker proizvajalec znamke avtomobila točno ve na koliko je najboljše polnit gumo in ravno zaradi tega ima info. tablico, da veš na koliko polnit. Vse znamke imajo drugačen priporočljiv tlak, ker avto dobro stestirajo strokovnjani ne neki larifari mehaniki :nevem:

Ta tlak 2.8 priporočajo tisti, ki na pol leta preverjajo tlak ali pa nikoli in imajo na koncu, ko je menjava gum ravno pravi tlak... 🫣

Je pa vsekakor boljše kot pa imeti premalo napolnjene!!! 

 

  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Bini napisal:

Zato, ker proizvajalec znamke avtomobila točno ve na koliko je najboljše polnit gumo in ravno zaradi tega ima info. tablico, da veš na koliko polnit. Vse znamke imajo drugačen priporočljiv tlak, ker avto dobro stestirajo strokovnjani ne neki larifari mehaniki :nevem:

Ta tlak 2.8 priporočajo tisti, ki na pol leta preverjajo tlak ali pa nikoli in imajo na koncu, ko je menjava gum ravno pravi tlak... 🫣

Je pa vsekakor boljše kot pa imeti premalo napolnjene!!! 

 

 

Ne bit naiven. Proizvajalec ti predpiše tlak, da zaščiti sebe, če do česa pride. Briga njega kako se ti guma in robovi obrabljajo.

 

Višji tlak pa priporoča vulkanizer, ki konstantno gleda kaj se z gumo dogaja.

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Klasika, kot tudi na drugih področjih. Ne vem, ampak zgleda, da so vulkanizerji bolj pametni od proizvajalcev (inženirjev).

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Niso vse budale iste...nekatere so tudi diplomirane. 

 

 

2,7 oziroma 2,8 imam napumpane, pa se lepo enakomerna obrabljajo. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Odvisno je tudi od gume... Niso vse gume enake... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Višji tlak pa priporoča vulkanizer, ki konstantno gleda kaj se z gumo dogaja

A to ti prav mesečno voziš avto k vulkanizerju, da sproti spremlja obrabo? Tale si zasluži naziv "Vulko leta".

 

Ker moj vulkanizer spremlja samo 60eur kako iz moje denarnice potujejo v njegov žep ob zimsko letni menjavi.

Popravljeno od ignacij
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 18 minutami je ignacij napisal:

A to ti prav mesečno voziš avto k vulkanizerju, da sproti spremlja obrabo? Tale si zasluži naziv "Vulko leta".

 

Ker moj vulkanizer spremlja samo 60eur kako iz moje denarnice potujejo v njegov žep ob zimsko letni menjavi.

 

Sej nisem reku, da gleda samo 4 gume na leto.

Fajn, men so bolj ženske všeč ampak če te vulkanizer zadovolji za 60€, tudi vredu :)

 

 

Napisano
pred 25 minutami je g.Wankel napisal:

 

Sej nisem reku, da gleda samo 4 gume na leto.

Fajn, men so bolj ženske všeč ampak če te vulkanizer zadovolji za 60€, tudi vredu :)

Ne bit užaljen, ko z vulkanizerjem ne vesta vse..... 😁😉

Pri nas vulkanizerji vsi filajo gume na 2.5! Letos npr. Twinga,Xceeda, Passata, cx-30 in temu praviš ti strokovnjaki! Pri vas pa očitno 2.7-2.8.,ker je opazil, da sami sploh ne pumpate vmes in bi bile čez dva mesca 2.2 kar je pa strup za gume :nevem:

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 2
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Pri nas vulkanizerji vsi filajo gume na 2.5! Letos npr. Twinga,Xceeda, Passata, cx-30 in temu praviš ti strokovnjaki! Pri vas pa očitno 2.7-2.8.,ker je opazil, da sami sploh ne pumpate vmes in bi bile čez dva mesca 2.2 kar je pa strup za gume :nevem:

Meni pogleda tablico. Če si moški in sumljiv, še vpraša, če bi rad odstopanja.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Ne bit užaljen, ko z vulkanizerjem ne vesta vse..... 😁😉

Pri nas vulkanizerji vsi filajo gume na 2.5! Letos npr. Twinga,Xceeda, Passata, cx-30 in temu praviš ti strokovnjaki! Pri vas pa očitno 2.7-2.8.,ker je opazil, da sami sploh ne pumpate vmes in bi bile čez dva mesca 2.2 kar je pa strup za gume :nevem:

 

 

Nisem užaljen, ker meni tvoja avtomobilska mnenja itak niso nikoli kredibilna.

Popravljeno od g.Wankel
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kakor jaz vidim pri vulkanizerju tudi kar malo na več napumpajo, ker vozi 95% takšnih ljudi avte k njim, ki do naslednje menjave gum nikoli ne preverijo tlaka. Jaz grem po menjavi na pumpo in preverim tlak. To je pa to. Potem pa recimo enkrat ne mesec, pa še to ne vedno. Ajde, na dva pa. Pa ni bil v zadnjih 15 letih še nikoli prenizek tlak. Razen, ko sem imel defekt zadnjič. 😁

 

Morate se vseeno zavedati, da tule na tem forumu (in drugih podobnih) je pač skupina avtomobilskih frikov. Večina ljudi pa niti havbe več ne bi odprla med servisi, če ne bi bilo treba vitrexa nalivati za šipe prati. Avto je za večino kot pralni stroj. Ima da pere, dokler ne crkne...

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 9 minutami je g.Wankel napisal:

Nisem užaljen, ker meni tvoja avtomobilska mnenja itak niso nikoli kredibilna.

 

A si hotel rečt, da je @Bini en tak fake news al kako? 🤣

 

Ok šalo na stran... Mnenja vulkanizerjev so vedno lahko dvomljiva, saj je to njihov kruh in prodaja gum del zaslužka. Zakaj bi se torej trudil podaljševat življensko dobo gum? Tako, da jaz zase vem, da najbolj zaupam sebi in lastni presoji, ter da, če vidim, da se guma obrablja narobe, al ima tak smešen občutek med vožnjo, da nekaj ne bo OK. Pa ti lahko sto tisoč ljudi kaže na nalepko na vratih ti nič ne pomaga, ker guma ne zna brat kaj je tam napisano. In ja sem imel prve Eaglce F1 s smrekca profilom napolnjene celo na 3 bare, Vse kar je blo manj je samo robove pobiralo.

33112_1.png

Napisano

Meni so na mazda servisu pri menjavi gum na zimske 16" dali na 2,3 bar, vsaj tako kaže računalnik. 

Ali to pomeni, da se ne smem voziti in moram pod nujno povišati na 2,5 bar? 😅 

 

Napisano

Mogoče bi pa moral eni na optiko, ne na pumpo na kompresor 😅 Sm sem šel prav probat, pa sem hotu na 2.5 nafilat, ampak sem mal zamudu in je na 2.6 padlo, pa sm še ostale na 2.6 bara stisnu. Osebno men je bil občutek vožnje bolj nesiguren, tak... kot da mam pol ožje gume. Prej sem jih imel na 2.3 pa nikoli mi ni pobiralo robov.

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Nisem užaljen, ker meni tvoja avtomobilska mnenja itak niso nikoli kredibilna.

Verjamem, da ne.😁

Boš pa še moral veliko km prevozit, da boš ugotovil kaj so praktični nasveti, nekaj jih je že @Bossprelimal  zgoraj.... 😉

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Verjamem, da ne.😁

Boš pa še moral veliko km prevozit, da boš ugotovil kaj so praktični nasveti, nekaj jih je že @Bossprelimal  zgoraj.... 😉

 

Ti si sam še en tistih, ki misli da je kvantiteta > kvalitete.

 

 

Napisano
pred 11 urami je g.Wankel napisal:

 

Ti si sam še en tistih, ki misli da je kvantiteta > kvalitete.

Ko nimaš tehtnega argumenta začneš pa bluzit, škoda.... :nevem:

Napisano
pred 21 urami je GregorV napisal:

Meni so na mazda servisu pri menjavi gum na zimske 16" dali na 2,3 bar, vsaj tako kaže računalnik. 

Ali to pomeni, da se ne smem voziti in moram pod nujno povišati na 2,5 bar? 😅 

 

Pejdi na avtocesto stisnt do blokade, pa bo prišlo avtomatsko na 2,5 bar :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?

33112_1.png

Napisano

Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal.

Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.

20251205_182845.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.