Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se ne bi strinjal. Užitek je že dovolj velik z G motorjem. Morda pri nižjih obratih vecji od tistega v X...

 

Poraba je lahko nižja ampak tako velika razlika pa spet ni... Tudi po tovarniških podatkih. 

Menda Mazdini inženirji vedo kaj pišejo. 😉

 

X ima slabši zvok, je bolj zakomoliciran in navora v nizkih nima toliko kot G. 

 

Napisano
pred 5 minutami je tommzy napisal:

Se ne bi strinjal. Užitek je že dovolj velik z G motorjem. Morda pri nižjih obratih vecji od tistega v X...

 

Poraba je lahko nižja ampak tako velika razlika pa spet ni... Tudi po tovarniških podatkih. 

Menda Mazdini inženirji vedo kaj pišejo. 😉

 

X ima slabši zvok, je bolj zakomoliciran in navora v nizkih nima toliko kot G. 

 

Kolikokrat moramo še napisati. 

Ga motorji so bili vedno in so še vedno vstopni motorji (prav tako je tudi mini dino in je tudi cenejši -stara tehnologija)x  186 je bil vedno in je še vedno top motor pri prodajnih modelih cx 30. Pa lahko si vi razlagate kolikor hočete,tako pač je 😉 

Sedaj forsirajo ta mini dino  motor, ker je večji zaslužek na njih.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Pa dobro, 90% res @Alex trajba nebuloze.

 

Samo ne verjamem, da obstaja firma, ki prodaja boljši motor za manj denarja.

 

Kupil je dražji motor, kdor ga ne želi ali pa špara, kupi cenejšega.

 

Trdit, pa da je cenejši in švohnejši motor boljši, je pa meni znanstvena fatastika.

Lahko da je G tudi cenejši za vzdrževanje in bolj robusten, samo to niso dejstva na papirju, ki bi ga naredila boljšega.

Napisano

če smo zelo zelo odkriti in realni noben od teh motorjev ni hudpresežek, pa lahko še veliko napišete o G ali X verziji :) (je veliko konkurence ki ima boljše motorje, žal, ampak tako to je....JAP je malo zadaj zadnja leta vsaj kar ponujajo v EU......že samo ZDA je povsem druga pesem 👍)

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je godlike napisal:

Lahko da je G tudi cenejši za vzdrževanje in bolj robusten, samo to niso dejstva na papirju, ki bi ga naredila boljšega

No, ni treba papirja, so pa zato testi na katerih se je G140 pokazal kot bolj poskocen do 140 km/h, pomoje to nekaj šteje v primerjavi kateri je boljši. 

 

Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več?

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 25 minutami je ignacij napisal:

No, ni treba papirja, so pa zato testi na katerih se je G140 pokazal kot bolj poskocen do 140 km/h, pomoje to nekaj šteje v primerjavi kateri je boljši. 

 

Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več?

Manjšo porabo, hitreje greš v Vrhniški klanec (nad 3000 vrtljaji na cx 30 pomaga kompresor,ki se ga kar konkretno čuti). 😉

To je zadosten razlog, se mi zdi. Vsaj za nas, ki imamo ta motor.🤗

 

 

Napisano
pred 38 minutami je ignacij napisal:

Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več?

Moj motor v Focusu ima isto navora kot 150 KM. Krivulji konjev, sta identični do ca. 3.5k obratov. Izbral sem 182KM, ker ga rad pritisnem in ne želim, da je mu zmanjka sape nad 3.5k obratov.

 

Isti razlog je je za X. Res, da ima G dosti več navora do 2k obratov, potem se skoraj enačita. Nad 3.5 je zgodba drugačna.

 

Torej za tiste, ki ga zavrtimo kdaj skozi. Včasih preprosto ni časa zamenjat prestave, ali pa pač, ker nam je všeč, da se motor kdaj zavrti.

 

Tako da jaz in @Alex imama rada motorje, ki vlečejo skozi celo območje. Racionalno, ne vem če je, je pa čudovito.

 

In še zadnja. Moja Alfa je bila anemična do 2.2k. Pa razen speljevanja v hrib pri polno naloženi, ni bilo nikoli težav.

 

‐‐-------------

Vsak si naj kupi to, kar misli da rabi ali mu je všeč. Natolcevanje v smislu kdo ma večjega, mi ni všeč.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moj motor v Focusu ima isto navora kot 150 KM. Krivulji konjev, sta identični do ca. 3.5k obratov. Izbral sem 182KM, ker ga rad pritisnem in ne želim, da je mu zmanjka sape nad 3.5k obratov.   Isti razlog je je za X. Res, da ima G dosti več navora do 2k obratov, potem se skoraj enačita. Nad 3.5 je zgodba drugačna.   Torej za tiste, ki ga zavrtimo kdaj skozi. Včasih preprosto ni časa zamenjat prestave, ali pa pač, ker nam je všeč, da se motor kdaj zavrti.   Tako da jaz in @Alex imama rada motorje, ki vlečejo skozi celo območje. Racionalno, ne vem če je, je pa čudovito.   In še zadnja. Moja Alfa je bila anemična do 2.2k. Pa razen speljevanja v hrib pri polno naloženi, ni bilo nikoli težav.   ‐‐------------- Vsak si naj kupi to, kar misli da rabi ali mu je všeč. Natolcevanje v smislu kdo ma večjega, mi ni všeč.
    • Nekateri nimamo problemov niti z dizli.  Tankaj in vozi.😉  
    • sm gledu za foro mal boljše rame 64GB cena 800€
    • Manjšo porabo, hitreje greš v Vrhniški klanec (nad 3000 vrtljaji na cx 30 pomaga kompresor,ki se ga kar konkretno čuti). 😉 To je zadosten razlog, se mi zdi. Vsaj za nas, ki imamo ta motor.🤗
    • Mogoče je najbolje, da najprej kupiš dizla. Zakaj? Ker če boš najprej kupil bencinarja, nikoli ne boš znal cenit njegove neproblematičnosti (praviloma le redni servisi).
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.