Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

 

hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je :bravo:

To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉

 

 

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉

Drži, vemo pa tudi tisti, ki smo šli na testno vožnjo obeh motorjev.

Napisano

Sem že enkrat po testu realno napisal, da mi je tudi dino 140 ok za vozit, ampak na isti relaciji, isti dan in tekoč promet je razlika med njima cca 0.5 L. Pri nekaterih vidim, da je celo 1.5 L. Se pa vprašam kako lahko primerjate X2.0 in dino 2.5 motor🤔 To je isto kot, da bi primerjal prejšnjo 3ko 1.6 in 2.0.....:nevem:. Hipotetičo rečem kaka bi pa npr. bila razlika pri X2.5 in dinom 2.0 🤔 Mislim, da vsi vemo kakšna. To se tako ne da primerjat ampak testirat, skolkulirat in se odločit za X ali dino 🤔. Isto kot za kolesa 16"ali 18".... :nevem:

Jaz bi danes kupil dina glede na vse kar dam na papir in primerjam. Takrat pa je bil g165 za dva jurja manj dosti slabša izbira kot pa X186 :bravo: 

Sem pa zelo zadovoljen in samo čakam na izid nove CX-30..... :danzoman:

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Sem že enkrat po testu realno napisal, da mi je tudi dino 140 ok za vozit, ampak na isti relaciji, isti dan in tekoč promet je razlika med njima cca 0.5 L. Pri nekaterih vidim, da je celo 1.5 L. Se pa vprašam kako lahko primerjate X2.0 in dino 2.5 motor🤔 To je isto kot, da bi primerjal prejšnjo 3ko 1.6 in 2.0.....:nevem:. Hipotetičo rečem kaka bi pa npr. bila razlika pri X2.5 in dinom 2.0 🤔 Mislim, da vsi vemo kakšna. To se tako ne da primerjat ampak testirat, skolkulirat in se odločit za X ali dino 🤔. Isto kot za kolesa 16"ali 18".... :nevem:

Jaz bi danes kupil dina glede na vse kar dam na papir in primerjam. Takrat pa je bil g165 za dva jurja manj dosti slabša izbira kot pa X186 :bravo: 

Sem pa zelo zadovoljen in samo čakam na izid nove CX-30..... :danzoman:

 

 

Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati.

Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺

 

 

Napisano

Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča. 

 

Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 

Napisano

Ja res je ampak pri m. hibridih se vse skupaj malo drugače občuti to, kot pa pri  klasičnih atmosfercih. 😉

Napisano
pred 15 urami je GregorV napisal:

Samo original 17" niso na voljo, ali pač?

 

Kot sem že napisal v drugi temi, meni neoriginalna platišča ne sedejo.

 

Za CX-30 je original samo 16 ali 18 col, prav tako je že izvedena homologacija. Za 17 bi moral posebej na homologacijo.

Napisano
pred 7 minutami je goB napisal:

Za CX-30 je original samo 16 ali 18 col, prav tako je že izvedena homologacija. Za 17 bi moral posebej na homologacijo.

To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča. 

 

Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 

X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem. 

No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja.

Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna 

 

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.