Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 51 minutami je sportman333 napisal:

res je, kar sem želel povedati, razlika je v kvaliteti nadzora (quality assurance & control), ki mislim da je ne glede na firmo še vedno na Japonskem še vedno boljša kot pa v nekih drugih državah....dolgo časa nazaj sem gledal nazaj, ko so razlagali, da je najbolj pomembna vloga kontrolor in če ni japonec potem kvaliteta šepa....

Sej zato so pa japonci "tako kvalitetni"... njihovi deli niso nič kaj boljši, kot nemški, verjetno je kak še slabši

 

so pa totalni picajzli, čim je minimalno odstopanje njim izdelek ni ok...in ravno zaradi tega se japonci na koncu najmanj kvarijo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja. Od prve dne lastništva se je rikverc zatikal. Pri 4.5 letih se je začela slišat variabilna jermenica.

 

Jaz nimam Mazde (made in Japan) za avto ki se malo kvari. Kvari se tu tu kot Ford. Bolj se je kvarila Alfa, samo dosti dosti bolj pa še VW.

Krepko boljši od Mazde so bli pa naši 4-je Hyundaji. Moj je 5 v vrsti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je DINAMIK napisal:

Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil

samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem. 

Jaz sem vse 3 vozil z ročnim. 122ka ne gre nikamor, 150tka gre dosti bolje, x186tka pa ne gre toliko bolje kot 150tka od 122tke.

Sem vzel x186 in mi ni žal, ker je motor bolj živahen in varčnejši od 150tke....:prstgor: Pojdi testirat in se odloči po občutku za volanom in denarnici v žepu.... 🤔😊😉

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je DINAMIK napisal:

Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil

samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem. 

G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit.

X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm).

 

Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva.

Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit.

X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm).

 

Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva.

Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku.

Kako pa veš, da je prednost 150  dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186. 

Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z Binjem se 100 % strinjam pa načeloma  tudi z Alexom, čeprav tudi X pri nizkih obratih nima toliko navora kot primerljivi turbo motorji. Sam sem se odločil za G150 zaradi precej velikega stroška menjave svečk za 60kkm cca 500 evr, ki bi jih moral menjati na cca 1.5 let. Če se voziš relativno malo, potem to ni faktor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo da je Mazda inovativna in da je našla kar nekaj poskusnih zajčkov za tale X motor. In super, da zaenkrat večjih težav ni.

 

Nekateri se navadijo na nezvezen prehod iz dizelskega v bencinski režim, večina jih tega prehoda ne opazi, zanimivo, da tudi zagovorniki ročnega menjalnika, ki zahtevajo popolno kontrolo pogona. 😁

 

Kaj imamo v mislih pod vzdržljiv motor? X motorji imajo v primerjavi z navadnimi atmosferci več komponent in posledično večjo verjetnost, da kakšna od njih odpove. X motor zahteva več vzdrževanja, svečke se menjajo na pol intervala atmosferca (na 60.000), regeneracije gpf filtra se verjetno vršijo pri visokih temperaturah (tudi čez 600 stopinj) kar ne more koristiti materialom okoli filtra (poznamo problem zvijanja glav pri dizlih) ...

 

 

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če na vse zadeve gledaš tako črnogledo potem je najbolje da hodiš peš in s svojim kolesom.....ali pa se voziš z Golf 2 dizl, ki je bil pa res neuničljiv motor :) oz. sploh ne greš nikamor in si kar samo doma, ker tam se ti nič ne more zgoditi, razen to da se skregaš z boljšo polovico :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja.. glede vzdrzljivosti je po cca. petih letih tezko reci, da je SkyActive X bolj vzdrzljiv od preverjene SkyActive G tehnologije… Bi pa jaz, ce bi izbiral med tena dvema motorjema, vseeno vzel raje “X” motor… 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je DINAMIK napisal:

Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? 

Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija  Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj. 

Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Kako pa veš, da je prednost 150  dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186. 

Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska.

A niso na X180 menjavali kompresorje v garanciji zaradi težav? :) Zato sem reku, da specifično z X186 ni težav na vidiku.

 

Lej jaz sem čisto 100% objektivno napisal dejstva kot taka. In to taka, ki bi jih lahko pooblaščenci povedali ob nakupu avtomobila. Ni tle, da bi si jst zdej neki zmislu. Imaš pač na X motorju krepko več komponent (ki grejo lahko v maloro) kot na G150, žal. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja.

V bistvu narobe-ko sem se odločal za Mazdo,sem študiral vse prispevke tudi okoli X-motorjev.

Razloženo je bilo tako,da kompresor ni vgrajen za večanje moči motorja,ampak zgolj za to,da ima motor zmeraj na voljo več zraka v valjih,kot pa ga je pa potrebno za izgorevanje goriva v kompresijskem načinu vžiga. Gre za čim boljše-popolnejše izgorevanje oz. za varčnost motorja.

Kdor ne ve,kako X-cikel izgorevanja deluje-prvi vbrizg je tak,da je mešanica enkrat prerevna,da bi bila stohiometrična. Torej enkrat prerevna,da bi se pri kompresijskem razmerju sploh lahko sama vžgala (preprečitev klenkanja).

Drugi vbrizg je pa na ZMT,in res minimalen direkt na svečko,svečka ta "drugi vbrizg" vžge,ognjena krogla tega drugega vbrizga pa z veliko višjim pritiskom na meji širjenja poskrbi,da se mešanica prvega vbrizga vseeno v trenutku vžge. Skratka sekundarni vbrizg vžge primarnega.

Tukaj pa je za popolno izgorevanje pomembna količina zraka,ki glede na režim nikoli ne sme biti premajhna,ker če ne gre učinkovitost rakom žvižgat.

Mislim celo,da je bilo nekje omenjeno,da je ta kompressor ala Rootovo pihalo🙄

 

Ne delujejo pa X-motorji samo v "določenih obratih" v kompresijskem načinu,ampak je Mazdi to ratalo skoraj v vseh. Le v območju nad 80% moči motor deluje na principu klasičnega vžiga na svečko....torej samo ko ga tiščiš do pleha.

 

EDIT

 

Da bo bolj jasno-navor je večji zaradi načina izgorevanja-popolno izgorevanje bližje ZMT (kot pri dieselu),ker se primarni vbrizg naenkrat vžge. V bistvu je izgorevanje primarnega vbrizga klenkanje...a je to klenkanje časovno kontrolirano z sekundarnim vbrizgom-v tem je genialnost tega motorja.

V bistvu so pri Mazdi civilizirali klenkanje in ga izkoristili sebi v prid.

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 7
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je DINAMIK napisal:

Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? 

Kakih pol litra več kot x186.... 😉

Tudi ni veliko, če delaš malo kilometrov 👍

pred 30 minutami je DINAMIK napisal:

Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? 

 

pred 6 minutami je skritikrt napisal:

V bistvu narobe-ko sem se odločal za Mazdo,sem študiral vse prispevke tudi okoli X-motorjev.

Razloženo je bilo tako,da kompresor ni vgrajen za večanje moči motorja,ampak zgolj za to,da ima motor zmeraj na voljo več zraka v valjih,kot pa ga je pa potrebno za izgorevanje goriva v kompresijskem načinu vžiga. Gre za čim boljše-popolnejše izgorevanje oz. za varčnost motorja.

Kdor ne ve,kako X-cikel izgorevanja deluje-prvi vbrizg je tak,da je mešanica enkrat prerevna,da bi bila stohiometrična. Torej enkrat prerevna,da bi se pri kompresijskem razmerju sploh lahko sama vžgala (preprečitev klenkanja).

Drugi vbrizg je pa na ZMT,in res minimalen direkt na svečko,svečka ta "drugi vbrizg" vžge,ognjena krogla prvega vbrizga pa z veliko višjim pritiskom na meji širjenja poskrbi,da se mešanica prvega vbrizga vseeno v trenutku vžge. Skratka sekundarni vbrizg vžge primarnega.

Tukaj pa je za popolno izgorevanje pomembna količina zraka,ki glede na režim nikoli ne sme biti premajhna,ker če ne gre učinkovitost rakom žvižgat.

Mislim celo,da je bilo nekje omenjeno,da je ta kompressor ala Rootovo pihalo🙄

 

Ne delujejo pa X-motorji samo v "določenih obratih" v kompresijskem načinu,ampak je Mazdi to ratalo skoraj v vseh. Le v območju nad 80% moči motor deluje na principu klasičnega vžiga na svečko....torej samo ko ga tiščiš do pleha.

Odično napisano in ni kaj dodat😉👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija  Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj. 

Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več. 

In to je dober argument, če bi jaz slučaajno kupoval CX-30, sploh ne bi razmišljal o drugem kot o X186 motorju, zaradi veliko AC vožnje!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je etcho napisal:

X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume.

Lepa relacija in poraba solidna 👍👍👍😉😁😁zoom zoom 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tele lučke G motorji nimajo. Se je komu z X motorjem že kdaj prižgalo?

 

image.png

 

image.png

image.png

Imam na Focusu. Za i20N ne vem še.

 

4.5 leta ne vem da obstaja. Je pa deležen občasne "zlorabe", kar dejansko potrebuje vsak motor. Če se nikoli ne zavrti in pregreje, se nabira sranje. Seveda se tukaj pogovarjamo o toplem motorju....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je etcho napisal:

X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume.

Ja, to je to. Poraba kot pri dizelcah. 👍

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je DINAMIK napisal:

Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? 

Na moji G150 imam porabo okoli 6 ali kakšen deci dva manj...relacija 70km na dan, brez avtoceste (ročni menjalnik). Avtocesta pa tam okoli 6,5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba pri X motorjih je v povprečju največ 0,5l manjša od G150. Tudi po spritmonitorju kaže tako.

Poraba kot pri dizelcah?? Tudi zmojim G150 avtomatikom mi lahko na daljših relacijah brez AC, poraba pade krepko pod 5 litrov. Mene pač tepejo kratke relacije.

X motor se ne kupuje zaradi nižje porabe, ker je iz stroškovnega vidika zaradi dosti dražjih servisov in višje nabavne cene, X itak na slabšem. Kupi se ga edino zaradi boljših zmogljivosti.

 

 

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hmm ja... ko pa taisti kmetje točno na vodovarstvenem področju polivajo fekalije, ki jim rečejo tudi gnojnica je pa vse Ok. Takrat pa ni problem? Ne vem no, takrat, ko to polivajo te sterajo v kurac, da jim nimaš kej govorit kaj smejo in česa ne in takrat jim dol vidi za ekologijo, ko pa ni po njihovo je pa to glavni problem.     Skor tko k Dončićev roza Camaro.  
    • Sej bi ti narisal pa mi je monitor vse barve za ta teden porabil. Bom ob priliki nalil nove. 🤡
    • Pa še nekaj je zanimivo, ko izvajajo pospeševanje in je guma pokrita s snegom, se komaj štarta, ko pa se snega znebi se pa dejasnko vidi kako šele pospeši. V tem videu se tole vidi prav lepo    
    • A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k po jajcih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo.   Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu.
    • hehe,.. no sej bo zmagu še letos 100% sam mora ustavit se tolk pushat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.