Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz imel vpoklic (priporočena pošta) in že opravil pregled v M BTC-ju. Vse ok, skupaj trajal pregled dobro uro, dodatno pa je bil naložen še software za Bose zvočnike in pa za radarski tempomat, kaj ne me spraševat.

Napisano

Vpoklic je moc preverit tudi tukaj: 

WWW.MAZDA.SI

 

 

 

Sem pa prejsnji teden naredil en super izlet v prekmurje. Vem, da sem ze omenil ampar radarski tempomat je TOP. Na vrhniki lepo 135 in potem tako lepo sproscena voznja do Lendave. Lepo v easy klepeat in samo drzis volan.

Polozaj za volonam sem sedaj uspel nastavit in mi je udobno. Bi pa rekel da avtomatik je ok, bi pa res bil lahko za malenkost boljsi. Predvsem ce od hise pocasi speljujem in tko pocasi lezes proti 50 se mi zdi da prehitro prestavlja gor in je malo neprijetno.

 

 

Napisano

A to pomeni, da je lane assist po novem dejansko uporaben? ker tastara verzija je bolj tako tako...avto gre ko pijanec od črte do črte, če je sreča :D

Napisano

Lane assist ni uporaben za to da avto sam vozi :) Je mazda tudi sama rekla da lane assist ni za to da ti bo sam vozil ampak samo pomaga.

 

Je pa potem tist traffic jam assist, ki pa NAJ BI sam vozil za avtom in po sredini .... v realnosti je tako kot si napisal. Vozi od crte do crte ko nek pijanc :D

Napisano

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Napisano
dne 27. 6. 2021 ob 20:18 je DavidMazda napisal:

Kateri model pa imata CX-30? Mogoce je kaj na tem. Jaz imam 2021. 

Konec leta 2019.

pred 22 urami je SpEkTr napisal:

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

Napisano
11 hours ago, Civic said:

 

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

 

Tole z odbijanjen med crtama je kar pogost problem povsod in pri vseh znamkah. Kak ford, kia, ... se naj bi vsi odbijal :)

Je pa to ko dejansko probas kar smesno. Avto lepo vozi za vozilom, ampak gre kar precej desno in potem se enkrat odloci in gre precej levo in potem spet desno, .... prov dejansko vozi "po sredini" samo da vijuga levo pa desno.

 

Mogoce je pa to namensko, da gume ogreva 🤔

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano

Bossek, zanima me ali tvoj X186 kaj cuka? ima kaksno "luknjo" pri pospesevanju, tam na nekje 2000 obratih?

nekateri so pisali pri prvih X masinah tudi o nekem Chewbacca zvoku, ki bi ga naj oddajal kompresor pri pospesevanju...

Napisano

Te težave so imele samo x180 izvedenke, so menjali kompresor. X186 teh težav nima. Drugače pa koliko se jaz spomnim vsaka mazda bencinar pri pospesevanju cuka ampak to ne da bi zdaj zelo opazno cukala ampak se bolj nezno kot ob vklopu klime, res tezko opazno.

Glede kompresorja v x motorju, ne pozabit na menjavo olja v kompresorju cez cas, saj so lezaji na obeh straneh v oljni kopeli.

Napisano

Tako nekako kot je @mito3000 napisal. Obcasno res malo pocuka in pa zvok motorja je tam ob cca. 2k obratih rahlo prasketajoc (kot nek drone). Ampak ta zvok je prisoten tudi ce nimas gasa (vozis po klancu navzdol) in je isti zvok.

Napisano

Evo, pa imamo novo debato. 

Le zakaj ima benzinar  prasketajoč zvok? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

To je normalno zaradi visokega kompresijskega razmerja. 

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

@Bini kabummmm hahahaha

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

Skoraj ja, ampak moj je skoraj neslišen, tišji kot ventilator..... 😇

Napisano (urejeno)

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

 Jp, pa še regeneracijo imaš zastonj vključeno

Napisano
17 hours ago, tommaazz said:

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

 

uvozit iz USA 2.5 Turbo :) saj vem da je nemogoce ... samo bi bilo pa top :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Glede na to,da imam sedaj modro barvo, gledam to modro na cx-30 in bolj jo gledam bolj mi je všeč😁. Pa dobro je, da jih ni veliko, je še nisem videl v živo...samo resno razmišljam o zaščiti s folijo (hauba, odbijači, prednji del) ker jo bom imel kar nekaj časa da ne bo napikana kot švicarski sir po treh letih.bom resno razmislil....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.