Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 19. 9. 2022 ob 14:44 je scania napisal:

To je super poraba. Pri toyoti corolli cross hybrid se pricakuje okoli 5,5 baje. Ampak glede na cx30 pa ni hybrid je za razmislit. Res je da pri hybridu na mestni vožnji prišparaš. Ta poraba je super.

Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 11 urami je mazdaman napisal:

Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.

Sem imel na testni vožnji korollo hybrid in sem imel skupno porabo 7,5 l/100. 

Res, po mestu je majhna poraba na avtocesti pa zelo velika. 

 

 

Napisano

Ravno včeraj sem preverjal pri obeh Mazdah porabo. In zanimivo je, da je pri obeh do dcl enaka. Trenutno je ob več mestnih vožnjah /nekaj avtoceste/ pri obeh 6,7/100. Na dolgih vožnjah po avtocesti pri 135 km/uro pa je pri cx30 kak dcl manj kot pri dizelci. Tudi, ko je thule na strehi pije cx30 manj kot 6-ka.

Bo rekel Boss, ja je manjša teža. Kaj pa upor zraka? 😊

 

 

Napisano

Tebe bolj tepejo valjarji namesto gum. 245 proti 225 širine je 10 % povečan zračni upor koles. To sta lahko deci ali dva pri hitrosti 130km/h. Že videm ene par, ki se tuki nasmiha, ko to bere, ampak kronski dokaz kolk gume vplivajo je recimo ravno BMW i3, kjer kljub 170KM nanj natikajo (oziroma so) gume širine 155 spredaj in 175 zadaj.

 

Aja pa na lanskem poraba testu si bil med tremi 150KM karavanskimi šestkami cca pol litra slabše kot midva s Huskyem tako, da verjetno kakšno čiščenje kolektorjev tudi ne bi bilo slabo. Drugače pa ja tisti poraba test je bil zelo merodajen in ga je težko spodbijat, tako da predlagam, da ponovimo pa damo mal več gorskih cest in še kako daljšo AC zraven.

33112_1.png

Napisano

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

To je že ene 175-180 km/h v šesti prestavi.

Napisano
pred 39 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Isto kot mazda 6 Dizelca. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Pri spodobno velikih dizelaših je 3500 obratov že blizu rdečega polja...

Pri športnih, skayactiv dizlih je rdeče polje precej višje nastavljeno. 😊

 

 

Napisano

Ne vem, če sem v pravi temi ampak vseeno bom nalimal sliko od cx30 in porabo do Murterja.... 😁😊👌

Bila je res lagodna vožnja 130 do 140 km/h. Svak se z Hyndajem 1.6 bencincem ne upa več peljati.... 😂

Porabo pa ima 6.5... 🥴😛

IMG_20220920_184023~2.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Škoda, da ni več indikatorja povprečne hitrosti pri teh premijcih.

Tebi pa kar ne gre in ne gre v glavo, kako to, da cx 30 tako malo pijejo. 😊

Pa imajo le par konjev manj kot "ta močni" benzinarji 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

Super. 👍Kaj še  ostane dizlom? 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

natančneje japonskim dizlom

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

Napisano
pred 11 minutami je sportman333 napisal:

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

še natančneje Mazda dizlom

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Kateri japonski dizel pa še je dober razen Honde? 

 

Nissan ima renoldove, mitsubishi tud najbrž tanovejši. Še kej ostane?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

10 litrov :) 

https://youtu.be/HzoHuF7hPwU?t=191

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.