Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 19. 9. 2022 ob 14:44 je scania napisal:

To je super poraba. Pri toyoti corolli cross hybrid se pricakuje okoli 5,5 baje. Ampak glede na cx30 pa ni hybrid je za razmislit. Res je da pri hybridu na mestni vožnji prišparaš. Ta poraba je super.

Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 11 urami je mazdaman napisal:

Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.

Sem imel na testni vožnji korollo hybrid in sem imel skupno porabo 7,5 l/100. 

Res, po mestu je majhna poraba na avtocesti pa zelo velika. 

 

 

Napisano

Ravno včeraj sem preverjal pri obeh Mazdah porabo. In zanimivo je, da je pri obeh do dcl enaka. Trenutno je ob več mestnih vožnjah /nekaj avtoceste/ pri obeh 6,7/100. Na dolgih vožnjah po avtocesti pri 135 km/uro pa je pri cx30 kak dcl manj kot pri dizelci. Tudi, ko je thule na strehi pije cx30 manj kot 6-ka.

Bo rekel Boss, ja je manjša teža. Kaj pa upor zraka? 😊

 

 

Napisano

Tebe bolj tepejo valjarji namesto gum. 245 proti 225 širine je 10 % povečan zračni upor koles. To sta lahko deci ali dva pri hitrosti 130km/h. Že videm ene par, ki se tuki nasmiha, ko to bere, ampak kronski dokaz kolk gume vplivajo je recimo ravno BMW i3, kjer kljub 170KM nanj natikajo (oziroma so) gume širine 155 spredaj in 175 zadaj.

 

Aja pa na lanskem poraba testu si bil med tremi 150KM karavanskimi šestkami cca pol litra slabše kot midva s Huskyem tako, da verjetno kakšno čiščenje kolektorjev tudi ne bi bilo slabo. Drugače pa ja tisti poraba test je bil zelo merodajen in ga je težko spodbijat, tako da predlagam, da ponovimo pa damo mal več gorskih cest in še kako daljšo AC zraven.

33112_1.png

Napisano

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

To je že ene 175-180 km/h v šesti prestavi.

Napisano
pred 39 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Isto kot mazda 6 Dizelca. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Pri spodobno velikih dizelaših je 3500 obratov že blizu rdečega polja...

Pri športnih, skayactiv dizlih je rdeče polje precej višje nastavljeno. 😊

 

 

Napisano

Ne vem, če sem v pravi temi ampak vseeno bom nalimal sliko od cx30 in porabo do Murterja.... 😁😊👌

Bila je res lagodna vožnja 130 do 140 km/h. Svak se z Hyndajem 1.6 bencincem ne upa več peljati.... 😂

Porabo pa ima 6.5... 🥴😛

IMG_20220920_184023~2.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Škoda, da ni več indikatorja povprečne hitrosti pri teh premijcih.

Tebi pa kar ne gre in ne gre v glavo, kako to, da cx 30 tako malo pijejo. 😊

Pa imajo le par konjev manj kot "ta močni" benzinarji 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

Super. 👍Kaj še  ostane dizlom? 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

natančneje japonskim dizlom

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

Napisano
pred 11 minutami je sportman333 napisal:

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

še natančneje Mazda dizlom

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Kateri japonski dizel pa še je dober razen Honde? 

 

Nissan ima renoldove, mitsubishi tud najbrž tanovejši. Še kej ostane?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

10 litrov :) 

https://youtu.be/HzoHuF7hPwU?t=191

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.