Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

Jaz sem nekje vmes - med 11 in 15 l/100km 🤣😂🤣😂 odvisno od dneva 😁

  • Všeč 1
  • Haha 4

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Pocak da zacnejo mert kad ma bl ravne plastike 😂

Popravljeno od Matick
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 15 urami je Lentus napisal:

Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.

Celotna poraba po 25kkm je 7,67.

 

Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.

Ugasni klimo tako kot ostali pa bo šlo pod 6 :lol:

Napisano (urejeno)

Ok, zdaj ko je pa @jstdoma priznal kako velike .. o porabo ima, lahk še pa jst napišem, da na novem imam tudi 10 oz. 11 porabe shellove super duper stotke. Prej si nisem upal, ker bi izpadel totalni bebec sodeč po prebranem :D

Aja pa to je govora o paradinozavru z šestimi luknjami v bloku, da ne bo kdo mislu, da mazdin dinozaver tolk porabi :D

 

Nimaš kaj, tale forum gre fino v ciklih ... nič nič nič ... elektromobilnost ... nič nič nič ... benzin vs. dizel ... nič nič nič ... check engine na dizlu ... nič nič nič ... dinozaver vs. x ... pa še bi se dalo naštevat ;)

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Tilen5 napisal:

jaz imam porabo na dizlu 8.0 :) kaj se pritožujete

image.jpeg

Rač resetiran Maja ko mi je šla turbina

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

Ti se kar tolaži ...

 

Moja M3 ima 6,7l/100 km zadnjih 10.000 km. Spomladi, še na 16 col zimskih gumah, je bilo celo 6,6. 😃 

Napisano

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

Aha potem pa ja. Ampak navora bo pa imel le nekaj konjičev več kot X 186 motor. 

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa.  

Jaz tudi. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je sportman333 napisal:

ne voziš po omejitvah :)

Kaj so to "omejitve" ?

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

 

pred 18 urami je Alex napisal:

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

 

Spodnji graf prikazuje primerjavo navora in moči vseh treh G-motorjev:

primerjava_G122_G150_G140.png

Proizvajalčeve navedbe o kombinirani porabi in izpustih mazde 3 in cx-30 v različnih izvedbah in z različnimi motorji (z zvezdicami so označeni 2-litrski motorji, ki v modelnem letniku 2025 niso več v ponudbi, medtem ko so motorji G 140 2,5-litrski):
 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 124-127 g/km. 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. 

 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0-5,9 l/100 km, CO₂: 135-133 g/km. 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,3-6,2 l/100 km. CO₂: 141-139 g/km. 

 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 125-128 g/km. 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. 

 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,6 l/100 km, CO₂: 126 g/km.

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,2 l/100 km, CO₂: 138 g/km.

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,5 l/100 km, CO₂: 146g/km.

 

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,5-5,3 l/100 km, CO₂: 120-124 g/km. 

 

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 MT: 5,9-5,8 l/100 km, CO₂: 133-130 g/km.

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,1-5,9 l/100 km, CO₂: 138-134 g/km.

 

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,5-5,3 1 l/100 km. CO₂: 121-125 g/km.

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,1-6,0 1 l/100 km. CO₂: 136-139 g/km.

 

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,5 l/100 km, CO₂: 124-123 g/km.

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,1 l/100 km. CO₂: 135 g/km.

 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km.

 

Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0 l/100 km, CO₂: 136-135 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 AT: 6,6-6,5 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km.

 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km.

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT AWD: 6,4 l/100 km, CO₂: 144 g/km.

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT AWD: 6,9 l/100 km, CO₂: 156 g/km.

 

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT: 5,8-5,7 l/100 km, CO₂: 130-129 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT: 6,3-6,2 l/100 km, CO₂: 140-139 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT AWD: 6,2 l/100 km, CO₂: 139-138 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,6 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km.

 

 

Poraba pri večjem motorju G 140 je nekoliko višja kot pri manjšem G 150. Zanimivo je še to, da bo pri CX-30 štirikolesni pogon odslej na voljo le še pri motorjih X 186.

 

Popravljeno od Justus

1568864.png

Napisano

Uh, tole je pa kar zanimiv podatek za ta nove dinozavre v cx30. 🤔

IMG_20240828_152620.jpg

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mene bolj šokira kolk AT ubija motor in kolk več porabi. Če bi imela Mazda AT menjalnik z dvema sklopkama bi verjetno precej lažje dosegali standarde izpustov.

33112_1.png

Napisano

Jah, že vejo, zakaj.

Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.