Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Bini napisal:

Dvodnevna tura v Italijo in nazaj je bila res varčna! 🤗 Res pa je, da po tisti ravnini tam avto skoraj ne pije.... 😁

Drugi avto na isti poti MG 1.6 bencinc je pil 7.8 l/100....🫣

IMG_20250608_164830.jpg

IMG_20250608_163517.jpg

 

Vidim, da imaš trenutno skupno porabo enako, kot kaže meni: 5,4 l/100 km. Vendar pri izračunu na podlagi natočenega goriva in prevoženih kilometrov je moja trenutna skupna poraba 5,9 l/100 km. Spremljam porabo od nakupa vozila pa je pri ročnem izračunu vedno višja. A je možno, da je takšna razlika med računalnikom in ročnim izračunom?

   

Popravljeno od Justus

1568864.png

Napisano

Pri meni je ponavadi za 0.1 do 0.3 max.Odvisno koliko mi avto na mestu stoji pri samoforjih itd... 

Napisano

V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l. 

Napisano
pred 1 minuto je ignacij napisal:

V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l. 

Pa zakaj 120? A je to sedaj nek nov standard za vožnjo po avtocesti?🤔

Zdi se mi, da če ne voziš vsaj 140/ uro, si ogrožen. 

Jaz sem zadnjič za štos resetiral porabo iz Kopra do centra Trsta. Se pravi hitra cesta 120/ uro, ostalo 90, 70... Na koncu poraba tja in nazaj 4,3.

Pri 90/ uro pije nekje 3,2 litra, ko je dokaj ravna cesta , se razume. 

Ko so klanci, so tej naši atmosferci bolj bogi z večjo porabo. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

pije nekje 3,2 litra

 

Meni pije nekje 2,5/100 ... Vespa, 50 ccm. 😁

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano
pred 1 minuto je etcho napisal:

 

Meni pije nekje 2,5/100 ... Vespa, 50 ccm. 😁

Jap, vespa je nekje v rangu dinota. 😉

  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Naslednja generacija z motorji i-get pa res ne gre nikamor. Če sta dva gor v klancu, bosta oba veslala z nogami, da pride kam ... (posledica Euro5 standarda).

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Pa zakaj 120?

Avto je imel prevoženih 100 km, pa sem ga šparal, stara šola pač. O tem je bilo že kar nekaj debate, sam sem zagovornik tega da do ene 2000 km postopno uvajanje motorja.

Napisano
pred 23 minutami je ignacij napisal:

V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l. 


Za te hitrosti, pa relacijo, bi reku da je to poraba na nivoju moje 3ke, oz. mogoce zanemarljiva razlika

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Avto je imel prevoženih 100 km, pa sem ga šparal, stara šola pač. O tem je bilo že kar nekaj debate, sam sem zagovornik tega da do ene 2000 km postopno uvajanje motorja.

Aha. Potem ja. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Avto je imel prevoženih 100 km, pa sem ga šparal, stara šola pač. O tem je bilo že kar nekaj debate, sam sem zagovornik tega da do ene 2000 km postopno uvajanje motorja.

V 6ti prestavi nimaš pri 4000 obratov, da bi kaj šparal motor.... 😉

Napisano (urejeno)

Priznam, kriv sem če sem se napačno odločil in sem se peljal 120 km/h z mazdo po AC, se opravičujem, ne bo se ponovilo.

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Švedska praktičnost 🤗
    • Zanimivo, da sem dobil že danes odgovor na e-mail, imajo polno zasedeno do konca julija, nato imajo dopuste in so mi rekli, da naj jih kontaktiram v drugi polovici avgusta (in da naj dopišem, da sem jih kontaktiral že junija :)), tako da mogoče pa kaj bo....potem po poletju....
    • Veš, kako je rekel en srbski igralec: "Kad umreš, neznaš da si umro. Isto ako si glup, neznaš da si glup."
    • Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler.    Ta motor je uporabljen v precej vozilih: - Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014 - Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023 - Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023 - Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024 - Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021 - Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023 - Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024   Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.   Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)...    Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne.    So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...
    • Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km. Pa to je še atmosferski motor. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.