Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Hmm. Posvetila ti je dpf lučka. A veš kaj to pomeni? Da imaš zabasan egr, pa kolektor in na koncu tudi dpf filter. 

Na koliko km pa ti dela regeneracije? A se ti olje dvigne kaj proti oznaki max? 

Najprej to preglej. 

Glede regeneracije se nisem zasledil da bi jo sam delal (avto je uvozen iz nemcije in ga imam 2 leti) in ko se je lucka prizgala sem priklopil na racunalnik in prisilno zagnal regeneracijo. Nisem pa dal nobenih dodatnih cistil za dpf filter. Egr in kolektor sta definitivno za pregledat in po moznosti tudi za ocistit skupaj z dpf-om. Pri pregledu olja je pa vedno pri oznaki max in to ko je avto mrzel. 

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Maš kako napako v logih?

Kot sem videl je samo napako z dpf-om pokazalo. 

Napisano

Če uspeš kaj rešiti napiši tukaj. Jaz bom peljal avto k mehaniku začetek novembra pa upam, da kaj rešimo(če nam uspe napišem tukaj)

 

jajcadizlska.jpg

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 2016, 2.2, Skyactive, izgublja moč, ne pospešuje
Napisano

Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj

 

Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.

 

Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun :D

 

če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja :)

Napisano

Sam sam pol ne morem 180 v rebrnice gor :( šalo na stran,...peljem avto do mehanika ker morem baterijo menjat pa mi bo on preveril napake. Hvala vseeno.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Moja 6-ks  je tudi izgubljala moč. dokler se je izvajala regeneracija. Poudarek je na "je izgubljala". 

 

 

Napisano
1 hour ago, Hixxy said:

Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj

 

Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.

 

Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun :D

 

če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja :)

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

  • Všeč 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 51 minutami je Bini napisal:

Vsi od @Boss-a montirat motor......😁

Ja, special edition motor. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Mogoče novejši računalnik, nove nastavitve IN PA PREDVSEM malo kilometrov

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

Temperaturo olja težko vidiš, ker imaš na računalniku temperaturo vode. 

 

Če je olje samo na 95 stopinj je z avtom nekaj narobe, temperatura olja v motorju mora biti 100+ 

Napisano (urejeno)

 Split - Ljubljana M6 CD 175, 4 regeneracije, ni bilo občutka razlike v moči (regeneracija/ni regeneracije).

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 3
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je NevLado napisal:

segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

 

Komi cakam, da bom tut js kmal spet delezen tega 😍

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

Jst bom tudi užival ko ga bom peljal po soški do Ajbe in ga spustil po bregu dol.

  • Haha 3
  • Začuden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

Nas je več takih, ki oba avta, (tako benzinarja kot dizla) samo segrejemo in gasa. Brez priklapljanja bilo česa in kontrolirana bilo česa. 😉

 

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

 

Eni na dizla priklapljajo ne vem kakšne senzorje in nadzor, drugi pa na dizle priklapljamo prikolice. Eni imajo kup težav z avtom, drugi pa se vozimo naokoli. Očitno je na dizla boljše pripeti prikolico kot senzorje in nadzor...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano
pred 8 urami je drejper napisal:

Na mali turbini se je odlomil net, kateri zapira loputo, imam mehanika, ki je strokovnjak za mazde 6

Ta post se nanaša na... ? 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Tilen5 napisal:

Mazdo prodal pokvarjeno,..čakam na novega golfa

 

Sem imel pri prodaji prejšnje Mazde 6 CD175 srečo. Kupit jo je prišel nekdo, ki se je pred tem pol leta jeb.. z novim Golfom, ki ga servis ni in ni znal poštimati, zafrkavala naj bi elektronika. Samo v vednost oziroma lahko da greš z dežja pod kap. Upam vendarle, da ne. 🙂

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.