Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

  • Všeč 5
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Zaradi tega je na netu cel kup posnetkov, ko veliki suvi razbijajo vse pred seboj (naj bo to silovita vožnja naprej ali v rikverc) in se ne zaustavijo, dokler kje res ne nasedejo. Velikokrat se rikverc zapeljejo kar v kak lokal ali prodajalno. Še en minus za, avtomatiko. 😉

 

 

Napisano

Ja net je poln tega sploh ameriških posnetkov...

33112_1.png

Napisano
dne 1. 10. 2022 ob 0:11 je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Ne, ampak da eni zagovarjajo enega in ne pustijo reči, da ima kakšno slabo lastnost,

drugi pa zagovarjamo drugega in se nam fučka za prvega... 

  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 54 minutami je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

Če prav vem, Mazda z ročnim menjalnikom za zagon s stipko START potrebuje še stisnjeno sklopko.  

  • Všeč 1
  • Hvala 2
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

 

 

To sem menda tudi jaz naredil, ko sem bil star ene dve leti... samo, da je avto skocil v spredaj parkiran kamion :D ... 

 

 

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Če prav vem, Mazda z ročnim menjalnikom za zagon s stipko START potrebuje še stisnjeno sklopko.  

 

 

Pri avtomatskem pa bremzo ... pa ne mores ga dati v brzino, ce motor ne laufa ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim če se je pripeljala do križišča, kaj ima sploh za šaltat če ima avtomatika? Ta tetka je nevarna v prometu tako in tako...

Napisano

Ah, ne samo ta tetka. Jaz jih poznam mnogo, ki so nevarni v prometu. Jih srečujem vsakodnevno. Po navadi vedno eni in isti avtomobili, včasih pa še kakšen zraven...

Napisano

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Alex napisal:

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

 

kaj pa vem, sm vozu oba, pa če si "smotan" sta lahk nevarna oba!

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Potem si lahko hitro na enakem pri uporabi tempomata recimo, tako da....Zato so pač navodila. Če se pa uporabik zmoti, je pa druga zgodba. Tut običajen karambol je lahko pač 'zmota'..nisi pri stvari. Tako pač je.

Če grem na menalnike...nekdo bi speljal in bi se zašaltal, pa ga zbije vlak. Če bi imel avtomatiko v D bi speljal s prve..recimo. Butast primer, ampak čisto realen v praksi, ko nekomu pri speljevanju crkne recimo avto.

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

Na mojem 13 letnik obvezna sklopka...

 

Napisano

Zakaj pa ne smemo komentirat tiste, ki vozijo oba tipa menjalnika? Itak imas moznost izbire… vsak ima svoje prednosti in slabosti… In ce se najde storast sofer, bo lahko naredil traparijo z enim ali drugim menjalnikom… 

 

V Ameriki je pac vec takih, ki delajo neumnosti z avtomatskim menjalnikom, ker avte z rocnim lahko skoraj prestejes na prste ene roke ;) … Marsikdo se sploh ne zna peljat z rocnim menjalnikom…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Poznam (sedaj že pokojno) teto, ki je skurila po dve sklopki na leto na R19. 

Pa ne vem, če je naredila 1Kkm na leto 🤣

Dokler ji nismo dali šrauf pod gas. Potem je bil mir. No potem pa je šla kmalu na oni svet.

Pa ne zaradi šraufa, da ne bo kdo mislil.

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

pred 56 minutami je AmpeR napisal:

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

ESP to naredi sam.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

ESP to naredi sam.

Sej to je problem. Za zimske radosti prav esp nagaja. 

Napisano

V službi dva avtomatika in doma enega. Za terenca je avtomatski boljša izbira, seveda na strmih spustih obvezno v manual. 

Potem je avtomatski boljši kadar te ornk v križu štihne, ker ni treba z levo mogo tja nekam daleč do podna stopalko stiskat

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

 

 

To sem menda tudi jaz naredil, ko sem bil star ene dve leti... samo, da je avto skocil v spredaj parkiran kamion :D ... 

 

 

 

 

Pri avtomatskem pa bremzo ... pa ne mores ga dati v brzino, ce motor ne laufa ... 

Pri nas je VW Hrošč tako z mojo pomočjo poskakoval po babičinem dvorišču, jaz pa menda z dudo v ustih, total navdušen. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

Sledi nakup avtomatika?

Napisano (urejeno)

Joj, joj joj.... 😊😂

Sem vozil vse živo in vse gre super samo navadit se moraš.... 😉

Največ voznikov-znank z avt. poznam tistih, ki so imeli probleme z ročnim in so sedaj ful zadovoljni-e pa še nohte si lahko v miru lakirajo in se lišpajo.... 😁😛😉

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.