Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Ko sem menjal na zimske gume so letne sle v smeti. Zdaj pa rabim kupt nove letne. Kak predlog?

 

Z original Bridgestone nekako nisem bil zadovoljen, obcutek na mokri cesti je bil precej slab.

Kake GoodYear Efficentgrip al pa Dunlop Sport Maxx?

Tudi jaz ti odsvetujem Bridgestone.

 

Če iščeš dobro gumo za cvenk, vzami Nexen Nfera SU4 - jaz naredim ogromno km v vseh vremenskih pogojih in imam samo 1 pripombo - hitro se obrablja (pa vendar, za ceno v primerjavi z kakimi dražjmi še vedno dobim isto skos frišno gumo)

 

Če iščeš top gumo pa Goodyear ali Continental

 

Vmes sploh ne glej, ker nima smisla

Napisano

Jaz tudi priporočam nexen...sicer res, da sem sponzoriran iz njihove strani, ampak je res top guma.  Drži v vseh pogojih jo pa res mal hitreje obrablja tako kot je nevlado napisal. 

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 25 minutami je NevLado napisal:

Tudi jaz ti odsvetujem Bridgestone.

 

Če iščeš dobro gumo za cvenk, vzami Nexen Nfera SU4 - jaz naredim ogromno km v vseh vremenskih pogojih in imam samo 1 pripombo - hitro se obrablja (pa vendar, za ceno v primerjavi z kakimi dražjmi še vedno dobim isto skos frišno gumo)

 

Če iščeš top gumo pa Goodyear ali Continental

 

Vmes sploh ne glej, ker nima smisla

 

Kako hitro? Na koliko jih menjaš?

Imel sem Nfera SU4 gor ob nakupu MX-5, pa so bile že pri koncu pa ni bilo kakšnih večjih problemov z njimi :)

Podpis.png

 

Napisano

Jaz sem zamenjal Nokian wr d4, katere sem imel kar 8.let in so še vedno presenetljivo dobro držale, tudi v mokrem. Sam ok, vseeno se ni za igrat z gumami. 

Sem pa uzel Dunlop ws5 , na testih so bile odlične, pa tudi v moji dimenziji 205/60/16 so cenovno dost ok (pod 100€/kos).

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Tu si zdaj napisal totalno navzkrižna modela.

 

EfficientGrip je za manjšo porabo, obrabo. Povprečna guma, ki bi naj dolgo zdržala, cenovno ugodna.

Sportmax TT ali pa RT so pa športne gume.

Dunlopova alternativa EfficientGripu je Blueresponse.

 

Pri športni gumi je pa važen oprijem, zavorna pot. Obraba je sekundarnega pomena.

 

Povej velikost in v katero smer naj predlagamo (sport ali eko). Potem bom dal predlog.

 

Top športna guma je Michelin Pilot Sport 5. Je pa najdražja. Blizu njejo so Continental (neke cifre) P. Važno je da je P zadaj. Ali pa GoodYear Eagle F1 AS.

 

Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.

Napisano

Pomoje s Continental PremiumContact ne nos zgresil… 

 

AVTOSERVIS-LUSTREK.SI

Izdelki Archive - Avtoservis Luštrek

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

pred 7 minutami je Bossek napisal:

 

Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.

V tej dimenziji Hankook ventus prime 4.  Je za svojo ceno top guma.

 

Conti Premium Contact more bit 7. Jaz ne bi jemal starega modela. 6 je še na prodaj. Jaz imam slabo izkušnjo z Contijem iz pred 15 let in se ga za to izogibam. 🙂

Napisano

Na Mazdi 6 sem enkrat imel Conti, pa so se mi extremno hitro znucale. Ce ponavad zdrzijo 3 sezone so bile te fuc ze po sezoni in pol. 

 

Trenutno imam z GoodYear in Dunlop dobre izkusnje. S Conti in Bridgestone pa bolj slabe.

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

 

V tej dimenziji Hankook ventus prime 4.  Je za svojo ceno top guma.

 

Conti Premium Contact more bit 7. Jaz ne bi jemal starega modela. 6 je še na prodaj. Jaz imam slabo izkušnjo z Contijem iz pred 15 let in se ga za to izogibam. 🙂Gl

Glede Contija se strinjam. V tej dimenziji 7-mica pride za cx30 okoli 145€.

Tudi Hankook je dobra guma. Zimske, ki jih imam trenutno montirane na cx30 so vrhunske. 

 

 

Napisano

Jaz moram tudi  spomladi menjati gume po štirih letih in prevoženih okoli 38Kkm na svoji 6-ki. Sicer imajo še precej profila in bi jih lahko vozil še eno sezono, a bom  montiral vseeno nove good year f1, assimetric 6. 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃

Cena? 😉

 

 

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃

Michelin PS zakon guma.  Sem jo imel na dveh avtih.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 19 minutami je FuManchu napisal:

Michelin PS zakon guma.  Sem jo imel na dveh avtih.

 

pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃

 

Sta mogoče pogledala kaj dobi v njegovi dimenziji?

 

Primacy 4, 4+, .....

 

Sam vozim Primacy 4+ in niso vredne tega denarja. V dežju imajo daljšo zavorno pot, po testih.

Moja osebna izkušnja pa je "glatteisefekt". Poleti, ko je 30°C+ se pri vožnji nad 170 pojavi občutek poledice na volanu. Tudi to sem našel, kot šimfanja na nemških forumih.

 

PS so pa super ja. Najdražje in najboljše. Je pa rekel, da ne rabi športne gume in jo tudi težko dobi v tej dimenziji.

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Kako hitro? Na koliko jih menjaš?

Imel sem Nfera SU4 gor ob nakupu MX-5, pa so bile že pri koncu pa ni bilo kakšnih večjih problemov z njimi :)

jaz bi rekel da ne bom naredil 35kkm z njimi, so že na pol obrabe :( 

Napisano
pred 32 minutami je NevLado napisal:

jaz bi rekel da ne bom naredil 35kkm z njimi, so že na pol obrabe :( 

 

Resno? ?zmeden? A voziš velik ovinkov pa bolj na grobo? Men Goodyear, ki so bile vedno znane kot gume, ki se hitro obrabijo zdržijo 70kkm pa še imajo vsaj mm lufta, do minimalnih 1,6mm, ko jih navadno menjam.

 

Trenutno imam original Bridgeston Turanza gor pa cca 40kkm prevoženih in so na 5,5mm profila tako, da bodo še vsaj toliko naredile.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Resno? ?zmeden? A voziš velik ovinkov pa bolj na grobo? Men Goodyear, ki so bile vedno znane kot gume, ki se hitro obrabijo zdržijo 70kkm pa še imajo vsaj mm lufta, do minimalnih 1,6mm, ko jih navadno menjam.

 

Trenutno imam original Bridgeston Turanza gor pa cca 40kkm prevoženih in so na 5,5mm profila tako, da bodo še vsaj toliko naredile.

govorim za nexen, ki sem jih kupil lani

 

50% ac 150, 50% regionalka različne konfiguracije :D 

Napisano

Shit, to je pa precej zavajanja s tole gumo... ja na testih je dobra, ampak kaj k jo pobere takoj. Očitno premehka.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

jaz bi rekel da ne bom naredil 35kkm z njimi, so že na pol obrabe :( 

 

Aj dobro, jaz z letnimi nikoli več k 30k ne naredim :D Ne vem zakaj, ampak zadi se mi ful hitr obrabljajo 😋

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Men Goodyear, ki so bile vedno znane kot gume, ki se hitro obrabijo zdržijo 70kkm

 

Obraba ki pritiče gospodu srednjih let:P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Obraba ki pritiče gospodu srednjih let:P

 

Tko k pr formuli... eni znajo gume obdržat pa so kljub temu hitri, drugi so pa samo hitri al pa še to ne. 😜

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz sem z Nexen Nfera SU4 naredil dve sezoni, max. 24.000 km. Pa je že bila zeloooo obrabljena. bi jo moral že prej menjati. Mislim da se bolj splača dati več za komplet, pa jih voziti 4 sezone, kot pa vsaki dve kupovati nove Nexenke.

 

Zimske imam še za letos (pa bi bile še za drugo zimo, če bo suha kot letošnja ker profila je še dovolj) Michelin Pilot Alpin PA4, držijo že četrto sezono (min. 46.000 km).

 

Za zimo pa res študiram da prešaltam na kaj cenejšega, glede na to da ni več pravih zim. Snega praktično ni več, pa živim na 700 m nadmorske višine. Prav tako zmrzali, no ravno ta teden naj bi bila, pa je to to od "zime". Nekaj ste zagovarjali Hankook se mi zdi, kateri model točno? Katere priporočate? Mislim da ima @Bini ?

Popravljeno od Jaka32
Napisano
1 hour ago, Jaka32 said:

Jaz sem z Nexen Nfera SU4 naredil dve sezoni, max. 24.000 km. Pa je že bila zeloooo obrabljena. bi jo moral že prej menjati. Mislim da se bolj splača dati več za komplet, pa jih voziti 4 sezone, kot pa vsaki dve kupovati nove Nexenke.

 

Zimske imam še za letos (pa bi bile še za drugo zimo, če bo suha kot letošnja ker profila je še dovolj) Michelin Pilot Alpin PA4, držijo že četrto sezono (min. 46.000 km).

 

Za zimo pa res študiram da prešaltam na kaj cenejšega, glede na to da ni več pravih zim. Snega praktično ni več, pa živim na 700 m nadmorske višine. Prav tako zmrzali, no ravno ta teden naj bi bila, pa je to to od "zime". Nekaj ste zagovarjali Hankook se mi zdi, kateri model točno? Katere priporočate? Mislim da ima @Bini ?

 

Sam cenovno bo isto , ali pa še vedno ceneje, če bi spregledal strošek menjave. Imaš na nov set gumb na vsaki 2 leti, kar je tut v redu hahaha. OK, ni pa ekološko spet :) Jaz sem oddelal eno sezono, zaekrat kar ok kaže, bo za 4 sezone sigurno, ne delam pa veliko kilometrov.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.