Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Edina skoda je ta, da ni snega in zimskih temp. ?e v zacetku decembra pa nekje do zacetka februarja.

 

Tko se pa vse to zacne mal pozno in se tudi pozno konca, vse do takrat, ko ze marsikdo komaj caka pomlad.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mraz je zakon! Vse je konzervirano zunaj, ni treba ni? rihtat...:). Je pa pred novim letom, tik pred mrazom imel pes ?e dva klopa...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pristal v klincnem,cela jeba z zolcnimi kamencki ki so pobegnili v crevesje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pristal v klincnem,cela jeba z zolcnimi kamencki ki so pobegnili v crevesje.

Ajga pozdravi se! A si zdaj na solati :(

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po enem mescu pridem v domovino in prva stvar, ki sem jo reees porajtov (preko Wurzenpassa - Korenskega sedla in pol Kr. Goro), wadafak, kake luknje na cesti in kukr nekak?en elitni turisti?ni kraj.  :rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Nizozemci imajo vsepovprek LPG, ampak nastavka za tocit pa nimajo in se loh slikam zraven tocilne naprave! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler se mi majhni otroci kdaj sprenevedajo, mi je kar zabavno in ljubko. Ko se mi pa za?nejo sprenevedati odrasli, ni pa ve? ne zabavno ne ljubko...

Lopate nimas vec pri bajti???

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na dan ko planiras obisk Etne, se gre ta zbudit in mal lavo metat ven

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no vidi? pa ima? kompleten show

Obenem je to nekaj izjemno fascinantnega, kot tudi zastrasujocega...

 

Seveda so domacini drugacnega mnenja, je nekaj normalnega, kot tudi ri?pekt v smislu, gora je bila tu prej in je mocnejsa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pristal na antibiotikih...

Jest pa vceraj popoldan v Benetkah ;) ... po tem ko smo pred vzletom cakali 1 uro v Barceloni v avionu pa noben ni vedu zakaj...

Na dan ko planiras obisk Etne, se gre ta zbudit in mal lavo metat ven

Slike? Video? ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.