Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

Se vedno strom ni zrihtan.... 

Bom mogu vzet vajeti v svoje roke pa se kr sam konkretno piglobit not, ker vidim, da don res nemores nobenmu vec zaupat

👍

 

 

Napisano

Mogoče bi pa šel na standalone ECU pa bi že šlo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
dne 2. 12. 2021 ob 13:52 je AmpeR napisal:

Našim mehanikom ni dalo mira in so zamenjali zobati jermen in motor je v drugo čudežno normalno vžgal😁. V prvo ne, ker je bilo še nekaj malega polomljenega (kaj ne vem). 

To pa je verjetnost 1/1000, da je motor še delujoč.... 

Nč ne bo z novo cx-50....

 

Strošek materiala ne presega 200€. 

No zato sem spraseval, ker se mi je zdelo da to ne gre kar tako. Verjemi bolj star, bolj klasicen - bolje bo za naprej. Ti gre danes kaka elektronika je dobavni rok lahko tudi eno leto ali vec. To ni sala. Kolega za toyoto caka novo centralo za vzig - od junija 2021, datuma se ni. Na tehnicnwm pred menoj je en prisel s skodo kodiaq 4 leta, prvi tehnicni, s chk engine lucko in je samo skomignil z rameni, baje nekaj z gps modulom ampak ni delov, cakam…..ga je spustil pogojno samo v petih dneh ne bo popravil. Jaz pa s svojim focusom 2008 v prvo cez.

danes da imam denar bi razmislil ce bi kupil nov avto….


 

 

Cetrtek Lom, AC, snezni metez okoli 18:00. Kdo je srecnez ki je na odstavnem nalagal belo CX-5? Kdo tukaj?

Popravljeno od jereb
Napisano

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Napisano
pred 18 minutami je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

:bravo:

Napisano
pred 6 urami je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Jaz sem imel na cx-5 zimske Winter Sport5 in ta kombinacija AWD se je tudi meni izkazala za odlično. Brez problema in tudi v višjem snegu vse zamete prebilo skozi. 

Tudi zdaj ima take gume na Alhambri 4x4 in se odlično obnesejo do 15 cm snega. Kako bo šlo v višjem snegu pa še ne vem, ker nisem še vozil. Sigurno pa ne tako kot cx5, ker je 10 cm nižja🤔

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ne sprašuj, ampak jim kar povej, da pričakuješ enako storitev s katero si bil prej zadovoljen tudi cenovno.

33112_1.png

Napisano

Uf sem jezen. Že cel dan "šraufam" moj wap. Celega sem razkopal, očistil in nazaj sestavil in itak ne dela😐🤨 Nima pritiska. Ima kdo kaj znanja o tem, kako se ga zrihta?

20220118_200504.jpg

20220118_200447.jpg

20220118_154942.jpg

20220118_153234.jpg

20220118_152911.jpg

Napisano

Eden od treh ventilov v glavi je šel v maloro. Slika 3.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Možno. Zanimivo, da 1x ko prižgem dela ok dokler ne ugasnem. Potem pa moram xxx krat ga ugasnit/prižgat in potem začne nazaj pritisk. Bo?!

Napisano

Ja ... pogled v PCT + dokument + vizualna ocena slike in predvidevanje, da za masko je res tisti, ki je na sliki dokumenta... to ni tako enostavno in cena 11 EUR je v teh časih čist sprejemljiva. 😜

33112_1.png

Napisano

Ze nekaj let… Pred cca. stirimi leti se spomnim, da je to bila postavka na racunu ob prepisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No saj tuki gre za prepis. Odplacal od zene C4 lizing pa je blo potem potrebno narest prepis. 5,5 eur da me pogleda .... bemti, pocen sem 😕

Napisano
pred 8 urami je Bossek napisal:

No saj tuki gre za prepis. Odplacal od zene C4 lizing pa je blo potem potrebno narest prepis. 5,5 eur da me pogleda .... bemti, pocen sem 😕

😂🙈

Napisano
pred 11 urami je AmpeR napisal:

Možno. Zanimivo, da 1x ko prižgem dela ok dokler ne ugasnem. Potem pa moram xxx krat ga ugasnit/prižgat in potem začne nazaj pritisk. Bo?!

Načeloma ja. Je kar zakomplicirana ta zadeva. Problem je v plastiki, ki z leti rata švoh in se odlomi oz. enostavno jo požre. Svetujem da obiščeš servis. Ali naročiš dele in sam popraviš, če veš kako in kaj.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Zdaj sem še enkrat razkopal. Še dobro da imam čas (karantena). 

Nič ni videti da bi bilo poškodovano. Je pa umazano. Kaj bi bil krivo?

20220119_114311.jpg

20220119_114306.jpg

20220119_114255.jpg

Popravljeno od AmpeR
Napisano

Potem je lahko kak o-ring fuč in ne tesni. Je zamrznil slučajno ti?

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Potem je lahko kak o-ring fuč in ne tesni. Je zamrznil slučajno ti?

Kaj pa je o-ring?

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Potem je lahko kak o-ring fuč in ne tesni. Je zamrznil slučajno ti?

Kaj pa je o-ring?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.