Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 minutami je Shrek napisal:

Uf. Bi bla kr kriza... 

E jebiga. Še novim avtom se prižigajo lučke. Moj SAAB pa bo kmalu polnoleten 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

E jebiga. Še novim avtom se prižigajo lučke. Moj SAAB pa bo kmalu polnoleten 😁

 

Moja tudi :D 

 

 

Napisano

Sami oldtimerji 😉 Uf to so stroji k delajo  na polno in dolgo 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Sami oldtimerji 😉 Uf to so stroji k delajo  na polno in dolgo 😊

Bog jih požegnaj, da bodo še dolgo delali:rispekt:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat...

 

Naša Mazda 5 je imela povprečno porabo 6,3 litra na 100 km. V to so vštete tako vožnje po avtocestah kot tudi vleka počitniške prikolice in zraven prevoz sedmih potnikov. Tovora praviloma ni prevažala, ker je pri hiši BTjka. Je pa bila "s hribu doma", tako da so bile vožnje zmerno do pretežno po hribovskih cestah (gas do ovinka, pred ovinkom popustit gas, da hitrost pade, iz ovinka gas do podna, da dobi hitrost, popustit gas toliko, da drži hitrost do naslednjega ovinka). No, ko je bilo konec hribovske vožnje, je bila pa mestna vožnja na vrsti. Razen, če smo kam dlje šli, potem je bilo vsaj kakšnih 120 km avtoceste. Vožnja pa po omejitvah (od Nove Gorice do Razdrtega je hitra cesta, kar pomeni tempomat na 110, naprej je avtocesta, kar pomeni tempomat na 130. Razen, kadar je bila zadaj kamp prikolica, takrat je tempomat na 100)... In pri vsem skupaj je bila poraba zgolj 6,3 litra na 100 km. Mazdin dvolitrski turbo dizel je dobro opravljal nalogo, za katero je bil narejen, to je treba priznati.

 

Danes malo preštejem porabo od FucksWagna. Za 13.157 kilometrov smo porabili 828,50 litra nafte. Ampak prvih 10.000 km smo vozili zelo umirjeno - utekanje motorja pa to. Počitniške prikolice še ni imel pripete. Enkrat samkrat je imel pripeto tovorno prikolico (lastna teža 220 kg), v kateri je bilo sedem parov smuči in sedem parov pancerjev. To je bila največja obremenitev tega voziloida do sedaj. Kaj bo zdaj, ko bo "v polni operativni uporabi"? Gotovo bo poraba vsaj še kak liter večja. In to naj bi bil razvoj in napredek in bolj ekološko? Ja, pa vsej tisti nafti je treba prišteti še tri litre motornega olja... 

 

Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat...

 

No, je pa pri vsem nekaj dobrega. Taka izkušnja z novim voziloidom me je prepričala, da bomo BTjko vozili, dokler se ne razpade, potem jo bomo pa popravili in vozili dalje - ekologija, razvoj in napredek naj gredo pa v ku#$c in pi&%o in j€#em Greto in vse njene kompanjonke... In j€#em mater tudi Martinu Winterkornu in Billu Fordu in vsej ostali bandi tam na Švabskem in v Ameriki...

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Slivka, žal na boljše s temi jajci ne bo šlo več, kakorkoli obrneš naj bi bil avto, takrat kadar je NOV, naj bi bil NAJBOLJŠI. Če je že zdaj klump, potem reees ne želiš vedeti kako se je postarati z njim!!!

  • Všeč 3
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Polo, ki je bil na garanciji v prvem letu 18x, se je do 10 leta malo umiril. Tak 1-2x je bil na leto na izrednem servisu in med intervalom 15.000km, je želel še 1l dodatnega olja. Vedno.

 

Slivka za tvoje brege je treba kupit najboljmočnega dizla v ponudbi. Ker ostalo se mantra in če diha na škrge je pač žejn po gorivu in olju.

Alfi sem tudi samo 1x olje dolival med intervali in to po vožnji na končni v Nemčiji. 220 km/h je le bil tak napor, da je kar nekaj olja mimo batnih pobegnilo.

Napisano
pred 9 urami je FuManchu napisal:

Prodaš in greš naprej. Simpl kot pasulj.

Grem naprej kako? Peš? Ker smo dve leti iskali in med iskanjem obiskali preko 20 salonov različnih znamk in to je bil še najbolj približno podobno tistemu, kar smo želeli. In še to je šara, da bi najboljše naredili, ko bi jo sprešali takoj, ko pride iz tovarne. Ne, sprešat bi morali kar tekoči trak v tovarni, da jih niti ne delajo...

pred 4 urami je godlike napisal:

... ... ... ... ...

Slivka za tvoje brege je treba kupit najboljmočnega dizla v ponudbi. Ker ostalo se mantra in če diha na škrge je pač žejn po gorivu in olju.

... ... ... ... ... ... ...

 

Dvolitrski turbo dizel je v tej ponudbi največ, kar lahko dobiš. Pri konkurenci je pa še slabše, tam pa več kot liter in pol sploh ne premorejo...

  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 6 urami je Z M A J napisal:

Slivka, žal na boljše s temi jajci ne bo šlo več, kakorkoli obrneš naj bi bil avto, takrat kadar je NOV, naj bi bil NAJBOLJŠI. Če je že zdaj klump, potem reees ne želiš vedeti kako se je postarati z njim!!!

 

Glej, tak motivacijski nagovor lahko tudi zamolčiš...

  • Haha 2
  • Hvala 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Jah, glede na to, da tudi tvoja Mazda 5 ni imela pogona 4x4, ne vem, čemu si toliko vztrajal na njem in si posledično po nepotrebnem zožil izbiro. bi verjetno kak potniški kombi z 2.0 HDI dizlom bolje opravljal nalogo ...

Napisano

Moje 2.0 tdi 177 konjev + čip + AT + 4x4 + za 7 potnikov vaginalno vozilo pije točno 8.87l/100 km.

Pa strešni kovček, zadaj 4 bicikli, pa en kp prtljage, Pohorje, Krvavec, Rogla, Nanos, ... edino prikolice ne vlečem... 

 

Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

Jah, glede na to, da tudi tvoja Mazda 5 ni imela pogona 4x4, ne vem, čemu si toliko vztrajal na njem in si posledično po nepotrebnem zožil izbiro. bi verjetno kak potniški kombi z 2.0 HDI dizlom bolje opravljal nalogo ...

 

Ker sem se postaral in se mi ne da več nekajkrat na leto verige montirat. Sploh, ker imajo zdaj vsi montirane pnevmatike, ki so široke skoraj 20 cm, med pnevmatiko in blatnikom pa premalo prostora, da porineš roko mimo in z zadnje strani zapneš verigo. Zato sem vztrajal na 4x4 pogonu.

 

Ne živimo vsi na nadmorski višini tja do 320 metrov nad morjem. Nekateri smo kar 3x višje...

 

Kombi 2.0 HDI? A se hecaš?

1.) Kje pa dobiš 2.0 HDI? Ali imaš 1,5 litrski MutiJet3 (npr. Fiat Scudo), Ali pa samo še štromarje (npr. Citroën)...

2.) Po teh naših hribih ni avtocest. Ta kolovoz, ki ga imamo, je sicer asfaltiran, ampak je širok 3,6 metra. Precej prometa predstavljajo gozdarski tovornjaki, ki so široki 2,5 metra. Če mi nabavimo en kombi, kot je na primer Renault Trafic, je širok 2,3 metra. Cesta po planoti pa ima na eni strani škarpo gor in nato hrib nad cesto, na drugi strani pa škarpo dol in dolino pod cesto. Kako si zdaj ti predstavljaš to vožnjo in srečevanje nasprotnega prometa? Že Mazda 5 je široka za po#$%dit, tale FuksWagen, ki ga imamo, je še širši, da pa s kombijem pridem... Poleg tega, ko peljemo otroke na primer v Novo Gorico na bazen, je to treba nekje v Novi Gorici parkirati. Nova Gorica je precej novo mesto in so za vzorce parkirnih mest vzeli Fiat Topolino in Zastavo 750 - to, kar se je leta 1960 prevažalo po cestah... In tako imamo parkirišča dolžine 4,3 metra in širine 2,5 metra. Saj ni problem parkirat (čeprav je kombi mimo grede daljši od 4,3 m - pa kaj, saj je BTjka tudi...), problem je odpreti vrata. Sploh tako, da ne rukneš v tistega zraven. In poleg tega upaš, da bo tisti zraven tudi tako uvideven... Da se pa vsakodnevno vozim v službo in nazaj s kombijem...

3.) Kdo bo to tankal? Mislim, nafta ni več pod 1,5€ za liter. In takle kombi ima po tovarniških podatkih porabo 8 litrov na 100 km. Pa vsi vemo, koliko se lahko zanesemo na tovarniške podatke o porabi in kaj to potem pomeni na cesti...

4.) Pri nas so vzponi. To pomeni 12%. Ko pade malo snega, se kombi kar ustavi. Pogon je spredaj, zadeva pa velika. In enostavno ne gre. Po ravnem še, v hrib pa nikakor. Že Mazda 5 je bila prevelika. In so me prehitevali tako z Mazdo 2 kot z Opel Corso in Renaultom Modusom. Vsi ti malčki so šli mimo nas brez težav. Vsi večji smo pa montirali verige. Ker fizika dela svoje ne glede na znamko vozila...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ja, FucksWagen... 

 

Danes moram do Kranja. Pa mi je žena splela BTjko. In mi FucksWagen zaželi "dobro jutro" na svoj način:

 

IMG_20240315_064402373.jpg

 

Sicer je samo opozorilo za pregorelo žarnico zadaj desno, ampak vseeno...

  • Haha 6
  • Žalosten 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Imaš v Kranju Savo, ki je kar globoka, še bolje pa Kokra ki ima globok kanjon...... :)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

In to zaradi pregorele žarnice?

 

Tudi na Mazdi je žarnica crknila. Samo Mazda ni bila toliko prijazna, da bi opozorila.

Napisano

Ampak avto je nov... pa kako kurac ima že pregorelo žarnico. Fak jaz sem na prejšnji šestki v 11 letih in skoraj 300kkm menjal samo eno za tablico in eno pozicijo. Ksenonke sem pa preventivno tam nekje na 220kkm, k sem imel en tak čuden filing, da že malce vijolično svetijo. Se pravi menjano predno so sploh crknile.

33112_1.png

Napisano

Na M2 je pozicija šla na 2-3 leta. Kratka 1x na leto. Tablica pozicija pri 10 letih.

 

Žal so žarnice vedno slabše kvalitete. Na skrinji mi drži majn kot pol leta. Zdaj je tretja šla. Pred tem pa delala od vedno.

Napisano
pred 40 minutami je godlike napisal:

Na skrinji mi drži majn kot pol leta. Zdaj je tretja šla. Pred tem pa delala od vedno.

 

Mogoče pa hodiš prevečkrat na prigrizke in se lučka vžiga in ugaša k žmigavc.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Malo brskam po spletu ... povprečna bruto plača na zaposlenega v "naši firmi" v letu 2022 je bila 4.501,11 €. Jasno, zakaj je tako težko uveljaviti garancijske napake, če so zaposleni motivirani ... dodana vrednost na zaposlenega 120.000€. 

 

image.png

https://www.companywall.si/podjetje/mms-doo/MM5JBlY0

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

@Slivka danes pa moj fakwagen. Pravi lightshow....

Razlog prazna bat.... Pozabil sem izklopit razsmernik 12 na 230V🤣. Zanimivo, da potem, ko smo avto prižgali z busterjem so me kontaktirali iz avto hiše oz. servisa, da jim je javilo napake in, da kaj je narobe. Vse spremljajo...

20240318_105144.jpg

20240318_105204.jpg

20240318_105207.jpg

20240318_105209.jpg

20240318_105210.jpg

20240318_105212.jpg

20240318_105214.jpg

20240318_105217.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.