Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Me je v preteklih dneh na poganjalcu ujel konkreten naliv in posledično je kolesarski števec KAPUTT, zdaj ga sušim, ampak nimam prav veliko upanja na njegovo oživitev. Bo treba drugega. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 48 minutami je Z M A J napisal:

Me je v preteklih dneh na poganjalcu ujel konkreten naliv in posledično je kolesarski števec KAPUTT, zdaj ga sušim, ampak nimam prav veliko upanja na njegovo oživitev. Bo treba drugega. :(

Daj ga še v riž ... 😃 #brezheca

Napisano

Imamo eno žolčno debato...

 

Ker je FucksWagen spet na servisu, zahtevam, da mi vrnejo denar in naj ga kar obdržijo. Oni pa so pripravljeni vrniti 8.000€ manj kot smo zanj plačali, ker smo ga 13 mesecev vozili...

 

8.000€ za eno leto ob dejstvu, da je bil vsak mesec na servisu, pa zame ni sprejemljivo...

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • Jezen 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tok je amortizacije najbrz. Ja od teh 8000eur še odšteje koliko časa je bil na servisu pa je. Pa boste prišli nekje na 5-6000eur.

Napisano

+ prištej jim VSE stroške katere si imel s tem, ko si vsak mesec večkrat haral proti KOPRU. Goriva toliko in toliko, po možnosti vzeti dopust, nekoga prosit, da te pelje nazaj, skratka VSE jim seštej!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Imamo eno žolčno debato...

 

Ker je FucksWagen spet na servisu, zahtevam, da mi vrnejo denar in naj ga kar obdržijo. Oni pa so pripravljeni vrniti 8.000€ manj kot smo zanj plačali, ker smo ga 13 mesecev vozili...

 

8.000€ za eno leto ob dejstvu, da je bil vsak mesec na servisu, pa zame ni sprejemljivo...

Posle jebanja nema kajanja...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tole preberi

WWW.INFORMIRAN.SI

Kako ukrepa kupec, ki kupi avtomobil z napako, ki je prodajalec ni navedel in kako uveljavlja stvarno napako?

 

 

Jim pa ti nazaj zaracunaj porabljen cas po servisih. Pa a nisi nove gume tudi kupil, tudi to daj v ceno :D

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Imamo eno žolčno debato...

 

Ker je FucksWagen spet na servisu, zahtevam, da mi vrnejo denar in naj ga kar obdržijo. Oni pa so pripravljeni vrniti 8.000€ manj kot smo zanj plačali, ker smo ga 13 mesecev vozili...

 

8.000€ za eno leto ob dejstvu, da je bil vsak mesec na servisu, pa zame ni sprejemljivo...

Kaj točno je pa sedaj narobe? A nisi mel težave s tistim tlakom v pnevmatikah?

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Matick napisal:

Tole preberi

WWW.INFORMIRAN.SI

Kako ukrepa kupec, ki kupi avtomobil z napako, ki je prodajalec ni navedel in kako uveljavlja stvarno napako?

 

Jim pa ti nazaj zaracunaj porabljen cas po servisih. Pa a nisi nove gume tudi kupil, tudi to daj v ceno :D

 

Tole je malo zmiksano skupaj in ne drži vse - recimo glede stvarnih napak, ko je prodajalec fizična oseba. V tem primeru je treba upoštevati Obligacijski zakonik, ne pa Zakon o varstvu potrošnikov, ki v primeru stvarne napake velja za prodajalce, ki so podjetja. To pomeni, da če kupiš avto od fizične osebe in pride do spora, je treba na sodišče, odloča se po pravilih Obligacijskega zakonika, traja pa lahko ...

 

@Slivka naj si dobro prebere ZVPot-1 in morda najde kakšno določbo, ki mu je pisana na kožo:

- neskladnost 71-88 člena

- garancija 89-98 člena

 

Kupec-potrošnik lahko uveljavlja istočasno samo 1 zahtevek, ali neskladnost po določbah za neskladnost (termin "neskladnost" po novem ZVPot-1 je zamenjal termin "skrita napaka" - po starem ZVpot), ali pa garancijo, po določbah za garancijo. Eno ali drugo.

 

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (PISRS)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Daj ga na net, pa boš hitro ugotovil, da je 8k še malo..... (p.s.je imel kolega pred leti (12.let nazaj)podobno izkušnjo z vw tiguanom (stalno servisi, težave, itd...)za katerega je dal cca.40k....po enem letu se ga je zelel znebiti....v enem od salonov so mu rekli, da ne zelijo biti nesramni in mu raje ne povedo cene, ker jih avto ne zanima (ko jih je vprasal koliko dajo so rekli 20k 🤣🤔)...na koncu ga je pustil v vw salonu (odkup, mislim da za cca.10k manj....kdor je kupil tisti avto ni bil ravno srecen...)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

@Slivka naj si dobro prebere ZVPot-1 in morda najde kakšno določbo, ki mu je pisana na kožo:

- neskladnost 71-88 člena

- garancija 89-98 člena

 

Kupec-potrošnik lahko uveljavlja istočasno samo 1 zahtevek, ali neskladnost po določbah za neskladnost (termin "neskladnost" po novem ZVPot-1 je zamenjal termin "skrita napaka" - po starem ZVpot), ali pa garancijo, po določbah za garancijo. Eno ali drugo.

 

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (PISRS)

 

 

Hvala za tole.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 15 urami je NevLado napisal:

Kaj točno je pa sedaj narobe?

 

Nimam pojma. In zna biti, da tudi na servisu nimajo pojma...

 

 

IMG_20240913_064608090.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pri tej nenadni skokoviti spremembi temperature, sploh ne vem kako se oblečt in nek prehlad se me zgleda loteva, ko sem včerajšnji padec temperatur in deževje raaahlo podcenjeval, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Slivka napisal:

 

Nimam pojma. In zna biti, da tudi na servisu nimajo pojma...

 

 

IMG_20240913_064608090.jpg

In pol se čudijo zakaj VAG koncernu škriplje.

Popravljeno od godlike
Napisano

Nemci so bili vedno arogantni od časov Deutchland uber alles do danes. Skos se vedno postavljajo na druge, ne iščejo partnerje ampak zgolj podizvajalce, kjer jim dajo jasno vedet, da so oni več in se o pogojih sploh ne pogajajo v stilu, če ne boš ti bo pač nekdo drug.

 

Zdaj bo pa točno taka miselnost udarila direktno po njih, ker niso več v poziciji, da bodo oni dirigirali kako in kaj in se ne pogajajo - zdaj bodo oni bili primorani prosit. Nekoč slabih 100 let nazaj so že bili v taki situaciji in srčno upam, da se ne bo ponovilo.

33112_1.png

Napisano

To je res. Avstrijci tudi niso niti veliko drugačni. Ampak, kot imamo mi (v večini) južno od nas vse za "bosance" imajo tudi oni nas. Tako pač je. Sem pa začel svojo delovno pot v manjšem podjetju, kjer smo dirigirali razvoj strojev v Nemčiji - izredna redkost pri nas. Tam nismo bili samo podizvajalec in se je dalo marsikaj narediti.

Na koncu pa ne vem če je tisti pa oni pomembno. Enostavno smo majhni, kot sem že večkrat pomenil in ne moreš se kot ena čivava zaganjati v slona v tej kapitalistični ureditvi. Če ti to preveč ne ustreza, je bolje da zapustiš te kraje...

Napisano

V par dneh klima iz funkcije hlajenja; na GRETJE, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 27 minutami je Z M A J napisal:

V par dneh klima iz funkcije hlajenja; na GRETJE, heh

Jaz se pa grejem drugje.... 🤗😉

IMG_20240915_101456.jpg

Napisano (urejeno)
dne 5. 9. 2024 ob 11:37 je Janez007 napisal:

image.png

 

Evo nadaljevanje, včeraj je začela na M6 2018 utripati rdeča lučka pokrova motorja. @Slivka, na Mazdi! Ta lučka se je pojavila na istem avtu prvič že pred dobrimi 3 leti in so nato v garanciji zamenjali sprednji kabelski snop senzorjev - poznan problem te Mazde. Ugibam, da so nataknili podobno slabega, kot je bil pri novem avtu ... spet je zdržal le 3 leta.

   

image.png

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Mislim da ga je @Janez007 danes pil,.. naprej piše od gum  v temi Kava, zdaj pa še tole(4x isto napiše) 🤪

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 6 minutami je Tilen5 napisal:

Mislim da ga je @Janez007 danes pil,.. naprej piše od gum  v temi Kava, zdaj pa še tole(4x isto napiše) 🤪

Nisem ga pil, niti kapljice alkohola. Tisto je pasalo v temo kava, - primerjava s puščanjem gum je bila le za boljšo predstavitev težave luftanja kave.

 

Tole s podvajanjem objav pa včasih nagaja - tipka "Pošlji odgovor" ne zagrabi oziroma se ob pritisku nič ne naredi. Potem pa včasih je res nič, včasih pa takole podvojeno, celo počvetereno ... da sem komaj hitro izbrisal odvečno ... 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Evo nadaljevanje, včeraj je začela na M6 2018 utripati rdeča lučka pokrova motorja. @Slivka, na Mazdi! Ta lučka se je pojavila na istem avtu prvič že pred dobrimi 3 leti in so nato v garanciji zamenjali sprednji kabelski snop senzorjev - poznan problem te Mazde. Ugibam, da so nataknili podobno slabega, kot je bil pri novem avtu ... spet je zdržal le 3 leta.

   

image.png

 

 

image.png

Prepočasi se pelješ, pa ti neustrezno tišči haubo ob "dno". 

 

6.5 povprečna in 2.7 trenutna? bogi motor, vse zapacano

 

če bi jo tiščal, bi mogu havbo s pajserjem vun vlačit!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.