Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ne se preveč hecat, moj kolega iz Bovca se je dva dni nazaj smrtno ponesrečilz e-kolesom v Italiji. 😭

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Ne se preveč hecat, moj kolega iz Bovca se je dva dni nazaj smrtno ponesrečilz e-kolesom v Italiji. 😭

Kaj se je zgodilo in kje? 🤔

 

 

Napisano

A to je ta, ki je padel v prepad?

 

WWW.DELO.SI

Na gozdni poti nad Ukvami v Kanalski dolini je izgubil nadzor nad električnim kolesom, zapeljal s poti in padel v sotesko.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Jaz imam pa ravno obratno izkusnjo. Avstrijci in nemci naceloma vozijo hitreje od 130km/h in so ravno makaroni (italijani) tisti k se cjazijo in se ustavljajo na plocnikih, odstavnih pasovih, kriziscih itd. Zivim takoj zraven karavanskega predora tako, da imam vsakodnevno srecanje z avstrijci, nemci.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

A to je ta, ki je padel v prepad?

 

WWW.DELO.SI

Na gozdni poti nad Ukvami v Kanalski dolini je izgubil nadzor nad električnim kolesom, zapeljal s poti in padel v sotesko.

 

Ja, to je to.... 🥴

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

Nikamor se mi ne mudi imam pa rad dinamično vožnjo in ne concanja po cesti. Za umirjeno vožnjo imam e kolo. 

Kolikor lahko tistemu kar vozimo mi rečemo umirjeno. 😉

 

A na obali že sonce seka?

 

Kot prvo: 130 km/h ni ravno cincanje.

 

Kot drugo: če bi rad divjal, pojdi na Grobnik in prehitevaj vse po vrsti.

 

Kot tretje: tudi če si @Alex in čeprav imaš premium rdečo barvo, nisi nad zakonom. Predpis je predpis in konec. A boš počasi začel, da lahko v krožiščih driftaš, ker rad voziš dinamično? Daj, umiri se. Zakon je zakon in takih Rožletov, ki mislijo, da zakon za njih ne velja, imam že poln ... ... ... ... Saj veš, kaj...

Napisano

Ojej @Slivka ti pa tako pišeš kot bi bil bezmadežno spočet in nikoli v življenju nisi vsaj malo kršil zakona. 

 

Nikakor ne podpiram kršitev, ampak vseeno, če kršiš nekje v okviru razuma  in s tem ne oviraš ali ogrožaš nikogar verjetno se te kršitve niti ne opazi. Če pa kršiš zakon in si s tem ovira na cesti ter vplivaš na vožnjo drugih vozil je pa pač egoistični način razmišljanja in poveličevanje samega sebe. Tudi to, sej se vozim 130km/h in ker se ne sme hitreje, se lahko vozim skos od KP do LJ po prehitevalnem, je pač razmišljanje arogantnih svinj, ki vidijo le sebe in uživajo v jebanju drugih.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

vozim skos od KP do LJ po prehitevalnem

In tehnično gledano je tudi to prekršek 😄 Če so pa že koga kaznoval za to pa ne vem.

Napisano
pred 2 minutama je samSimon napisal:

In tehnično gledano je tudi to prekršek 😄 Če so pa že koga kaznoval za to pa ne vem.

Yes, od Brezovice do Logatca po prehitevalnem, brez smernikov in vsaj 150 povprecje....za mano pa provida, mi je nastel x prekrškov....sem na koncu ok skozi pršu....od takrat uporabljam smernike in ne vozim samo po levi🤣🤓

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

A na obali že sonce seka?

 

Kot prvo: 130 km/h ni ravno cincanje.

 

Kot drugo: če bi rad divjal, pojdi na Grobnik in prehitevaj vse po vrsti.

 

Kot tretje: tudi če si @Alex in čeprav imaš premium rdečo barvo, nisi nad zakonom. Predpis je predpis in konec. A boš počasi začel, da lahko v krožiščih driftaš, ker rad voziš dinamično? Daj, umiri se. Zakon je zakon in takih Rožletov, ki mislijo, da zakon za njih ne velja, imam že poln ... ... ... ... Saj veš, kaj...

Se pravi, če sem te prav razumel. Ti voziš 130/uro, če sploh voziš toliko in se lahko pospraviš na prehitevalni pas, ker itak ne sme nihče hitreje vozit. Tam si ti gazda. Lepo. Zaradi takih nastajajo kolone od Ljubljane do Kopra. Ker vsak misli, da je kralj prehitevalnega oasu, ker vozi 130/ uro.

In, da se razumemo. Sam ne divjam, nikoli  v življenju nisem imel karambola niti nesreče, niti avta nisem opraskal. 

Vse, kar sem imel škode na avtu si mi naredili drugi. Tudi taki modeli, ki so imeli dioptrijo od dna od boce od pive, ki ni videl, kje sploh vozi. Pa se je komaj premikal. In ne, ni vozil prehitro. Komaj se je premikal. In ne, ne rabiš se sekirat zame. Ne boš ti plačal kazni za prehitro vožnjo, če jo dobim. Še enkrat pravim, bolj do nevarni cincarji, ki vozijo nevarno, kot dinamični vozniki, ki vozijo varno in v vsakem trenutki vedo, kaj počno. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Eni tudi ne znajo sploh ocenit (sploh kakšni švabi z nalimano pedalko na 120km/h), s kakšno hitrostjo se jim nekdo zadaj približuje na prehitevalnem pasu. Jaz, če vidim potem vsaj malo potegnem, da prej prehitim ali pa sploh ne skočim na prehitevalni pas.

 

Ampak ja, eni mislijo, da je AC samo za njih in potem konstantna hitrost 120km/h in čekaj ti mene, da prolazim.

pred 12 urami je Scr3am napisal:

Jaz imam pa ravno obratno izkusnjo. Avstrijci in nemci naceloma vozijo hitreje od 130km/h in so ravno makaroni (italijani) tisti k se cjazijo in se ustavljajo na plocnikih, odstavnih pasovih, kriziscih itd. Zivim takoj zraven karavanskega predora tako, da imam vsakodnevno srecanje z avstrijci, nemci.

 

To je pa skoraj unikatna izkušnja 😀

Ne rečem, osebno so in Italijani in Avstrijci in Nemci vsi mečkači na primorki, ko se enkrat začne poletje.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano

Balkanci smo dinamičnejši, pika. Avstrijci in Nemci so tudi mocno presrani in zdresirani. Kazni gor so neverjetne. Jaz pazim, mam gps z radarji ampak majo tud take na prikolci.

Samo res ne norim, ampak ce pravi cas ne gres iz 130 na 110 na primer poka....

 

107 na 100 70€

 

Pof... IGL 103 na 100 40€

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 7:07 je Alex napisal:

Včeraj, ko se se vračal iz Lj proti Kopru sem ponorel. Avstrijci imajo baje nek praznik in si jih bile polne ceste. V čem je bil problem? Vem, da imajo oni doma en cel kup omejitev na avtocestah (110/uro kao nek eko prispevek naravi). 

Itak so na levem pasu kamioni in ko se oni lotijo prehitevanja je to never ending story. Vrže se ven pri 110/uro in potem se tako vozi dva kilometra, da prehiti kamion,ki vozi 100/uro. In valda se naredi kolona za njim. In spredaj prehitevata dva avtodoma in sta še počasnejša. Nato se vrže ven za prehitevat še avtobus in voziš 80/ uro. 

Pred njimi pa dva kilometra prost pas. 

No, tudi naši so cvetke. Model z teslo prehiteva z 130/ uro in se nato vozi kar naprej po prehitevalnem pasu. Mi hitrejši pa v koloni za njim. Misli, kako je hiter in da je prehitevalni pas njegov. In zopet pride do efekta, da zadaj vozijo vedno bolj počasi. In tako smo se cincali uro in pol do Kopra. 😬

In to smo zato, ker veliko folka ne zna vozit po teh naših kozjih stezah polnih delovišč.

Če se ne motim, je do Graza IG-L ukinjen.

Na zadnje sem za 1. 5. šel na Češko, do Linza in nazaj, ni bilo nikjer IG-La.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Če se ne motim, je do Graza IG-L ukinjen.

Na zadnje sem za 1. 5. šel na Češko, do Linza in nazaj, ni bilo nikjer IG-La.

Pojdi spet...prizigajo in ugasajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
On 5/29/2025 at 9:15 PM, Jaka32 said:

 

Verjetno sem to pozabil, ja.

Kilometre sem resetiral, olje pa (ocitno) ne.

Pod kozolcem, pri s.p. mehaniku.

Brez racuna zame. 😄

Če bi japonci vedli, kje vi servisirate svoje Mazde, bi selili proizvodnjo.... v Mehiko :)

Napisano
pred 21 minutami je trasher napisal:

Če bi japonci vedli, kje vi servisirate svoje Mazde, bi selili proizvodnjo.... v Mehiko :)

Če bi japonci vedeli kakšni serviserji so v Sloveniji (uraden ali ne) bi nehali prodajat Mazde pri nas 😂😁🤣😂😁

  • Všeč 1
  • Haha 4

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
pred 12 minutami je jstdoma napisal:

Če bi japonci vedeli kakšni serviserji so v Sloveniji (uraden ali ne) bi nehali prodajat Mazde pri nas 😂😁🤣😂😁

Res je. Vsi zaposleni na rednih servisih bi tekli, da bi se kadilo za njimi. 

 

 

Napisano

Ko ti da monitor cahn da bo počas čas za menjavo. Test pixlov na beli podlagi.

Črta se občasno pojavi za par minut in nato izgine (rdeč pixli se zbudijo).

Naslednjik bo povsej vrjetnost 34" oled

 

20250601_064312.jpg

Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 20:20 je Boss napisal:

Ojej @Slivka ti pa tako pišeš kot bi bil bezmadežno spočet in nikoli v življenju nisi vsaj malo kršil zakona. 

 

Nikakor ne podpiram kršitev, ampak vseeno, če kršiš nekje v okviru razuma  in s tem ne oviraš ali ogrožaš nikogar verjetno se te kršitve niti ne opazi. Če pa kršiš zakon in si s tem ovira na cesti ter vplivaš na vožnjo drugih vozil je pa pač egoistični način razmišljanja in poveličevanje samega sebe. Tudi to, sej se vozim 130km/h in ker se ne sme hitreje, se lahko vozim skos od KP do LJ po prehitevalnem, je pač razmišljanje arogantnih svinj, ki vidijo le sebe in uživajo v jebanju drugih.

 

Glej, se mi ne da več o tem, ampak, ker si glih ti, si vzamem še nekaj minut...

 

Ne da nikoli nisem kršil zakona, ampak nikoli pa namerno. Se je kdaj zgodilo, da sem kaj spregledal, se je kdaj zgodilo, da sem se spozabil, nikoli pa nisem zavestno tempomat nastavljal na višjo hitrost, kot je predpisano. Sem veliko na cesti in dolgo sem delal v bolnici. In videl posledice. Videl tudi človeka, ki je 38 let vozil avtobus in nikoli ni imel niti ene nesreče, potem pa 16 km od doma ni zvozil ovinka s svojim osebnim avtom, ker je pred njim nekdo zvrnil prikolico peska...

 

Mislim, da se ljudje malo premalo zavedajo prometa in prometne fizike. Da močno poenostavimo: sila je masa krat hitrost. Avti dandanes so postali težki. Hitrosti so, kakršne so. In velika teža pri veliki hitrosti je velika sila, ki jo je treba obvladat...

 

Poleg tega se pa ljudje tudi hitrosti ne zavedajo. Če se pelješ 130 km/h, v eni sekundi prevoziš 36 metrov. Če imaš priklopljen tempomat in si sproščen za volanom, predpostavimo, da potrebuješ tri sekunde, da zaznaš, da je spredaj nekaj narobe in pritisneš zavoro. Torej moraš oviro videti na vsaj 100 metrov daleč. Recimo, da imaš dobre gume in suh asfalt, pa se ustaviš v 60tih metrih. To pomeni, da moraš oviro videti 160 metrov daleč, da se do nje ustaviš. Saj dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problemov. Na avtocesti je to sicer redko, ma dovolj, da se ti to v življenju zgodi samo enkrat, pa je lahko prevečkrat...  Kako to zgleda pri 150 km/h? Oviro moraš videti na okoli 250 metrov, da do nje ustaviš. Zdaj si pa odmerite 250 metrov in se sprehodite po tej razdalji, pa boste videli, kako daleč je to in kaj vidite na taki razdalji...

 

Zdaj pa poglejmo še drugo plat: od uvoza na avtocesto pri Brezovici do izvoza z avtoceste Socerb je 82 km. Recimo tako, teoretično, da to razdaljo prevoziš s polno hitrostjo. Pred Brezovico je omejitev 100, če se ne motim, za Socerbom so pa tudi neki predori, kjer je omejitev 100, če se ne motim... Torej imaš 82 km "čiste" avtoceste. Če voziš 130 km/h ali pa 150 km/h, je to razlike zgolj 6 minut. Se pravi a boš vozil 46 minut ali pa boš tam v 40 minutah. Je razlika, ne da ne, ampak - kaj boš pa naredil v tistih šestih minutah tako pomembnega in velikega, da je vredno toliko hude krvi? 

 

Da bi bil ravno arogantna svinja, ki uživa v jebanju drugih, to glih ne. Če vlečem prikolico in imam omejitev na 100 km/h, se res nemudoma umikam nazaj. Če pa nimam prikolice in imam tempomat na 130, pa sem na prehitevalnem, dokler ni vozni dovolj prazen, da se lahko normalno vrnem nanj in ne vozim slalom po avtocesti. Je pa res, da je na voznem zadnje čase tovornjakov kot da prehitevam vlak in sem na prehitevalnem kar daljšo razdaljo... 

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Bravo🤗, nikoli nebi rekel, da si tako skrben in pedanten voznik glede na to, da take vragolije počenjaš tam po hribih kjer si doma in povrhu še z lopato komu pomahaš... ?zmeden? 😉

Napisano

Pomoje je Slivka ves pogumen na prehitevalnem, ker ima zadaj na avtu napis: Pozor! Lopata v avtu!

 

Moje skromno mnenje je, da prehitevanje s hitrostjo 130 ni egoistično. Za moje pojme je egoistično obnašanje voznikov npr. Bosanskih Motornih Wozil, ki ogrožajo ostale udeležence z vožnjo na premajhni varnostni razdalji in z neznanjem pravilne uporabe svetlobnih teles.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 10 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Za moje pojme je egoistično obnašanje voznikov npr. Bosanskih Motornih Wozil, ki ogrožajo ostale udeležence z vožnjo na premajhni varnostni razdalji in z neznanjem pravilne uporabe svetlobnih teles.  

 

 

Res je... smernik uporabijo samo takrat, ko se ti prilimajo na rit, ko prehitevaš kolono šleparjev in imaš pred seboj kolono vozil :) ... Takrat znajo besno blendati in prižgejo levi smernik :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Bravo🤗, nikoli nebi rekel, da si tako skrben in pedanten voznik glede na to, da take vragolije počenjaš tam po hribih kjer si doma in povrhu še z lopato komu pomahaš... ?zmeden? 😉

 

Veš, zabava se začne, ko se konča utrjena pot. Ampak tam so pa hitrosti za eno nulo maljše in so bližje 13 km/h kot pa 130 km/h...

 

Poleg tega: cestno prometni predpisi veljajo na cesti, ne pa na gozdni vlaki in travniku... 

 

Se pa delovanje fizike še bolj opazi, ko težko vozilo pelješ po bregu, na katerem je trava. Ali, še huje, mokra trava... Takrat se masi in hitrosti doda še težnostni pospešek po bregu dol...

Napisano (urejeno)

Kaj ko pa prideš na češko avtocesto, kjer je 150km/h pa voziš 130km/h?

 

Lahko te peljem na Pohorje, kjer je omejitev 90km/h, pa ne boma šla preko. Pa boš verjetno zeleni 😉

 

Ni vse v omejitvi,..... in mislim, da pri prazni avtocesti je majn nevarno malo čez, kot pa po omejitvi brez pameti

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom se jaz dodal svoja videnja. Predno sem se odlocil za mx-30 sem sprobal še kar nekaj ostalih električarjev. Zoe, mokka, id3, tudi mg4 med drugim. Edina resna prednost mg4 pred mx-30 je bila večja baterija. Mobilno aplikacijo npr. Ima tudi mx30. Kar je mene zmotilo in odvrnilo od mg4 in ostalih zgoraj naštetih je kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali napram mazdi. Tukaj je res vsaj dva koraka spredaj. Res ne vem kje najdejo to cunga lunga plastiko🤣, ki jo zadnja leta vgrajujejo predvsem v električna vozila. Da bi se odločil za mg4 bi moral biti kar precej cenejši, kar pa takrat ni bil. Seveda je na koncu bila glavna skepsa velikost baterije, ki mazdi res ne gre v prid. Ampak za drugi avto pri hiši narediš kratko analizo kolikokrat ga npr. rabis za več kot 150km v dnevu. V večini primerov se izkaže, da zelo malokrat oz. nikoli. Pri nas se polni doma na navadno vtičnico, kjer se itak preko noči večja baterija sploh ne bi napolnila. Polni se pa vsak dan oz. vsak drugi dan odvisno od relacij ki jih naredimo. V bistvo je kot mobilni telefon😀 in čist vredu funkcioniramo.   Kar se tiče servisov je res na vsako leto, sicer čist brezveze. Kao pregled vozila in filter kabine. Cca 60e ter zamenjava zavorne tekočine na dve leti cca 85e, kar tudi nepotrebno. Večino časa itak bremzas z rekuperacijo. Dokler je v garanciji pač voziš na pooblaščenca, kasneje se lahko znajdeš po svoje. Jaz sedaj se čakam na menjavo motorckov ogledal v garanciji, sicer delajo, vendar se včasih prav matra z zapiranjem. To bodi pozoren pred iztekom garancije. Pri gumah nisem nič opazil večje obrabe. To je odvisno od stila vožnje.
    • Pohvalno, da si vztrajal in nanizal toliko. kilometrov. Lepa tura je ta od Sečovelj do Grožnjana. Tebi bo všeč, meni je po Parenzani dolgočasna, ker se nič ne dogaja na njej. 🤗 Je pa Grožnjan lep za pogledat. Priporočam. Ko boš naslednjič na obali te vabimo, da greš z nami, da vidiš malo gozdove in pravo Istro od znotraj. Samo je priporočljivo polnovzmeteno kolo. 😊
    • Nekateri pač zaupajo vsemu, kar jim uturijo. 😉
    • Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video? Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo. Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!   Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅  Kralj je nag!
    • MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok. Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.   PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.