Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

Nejc sori odplaval si ti z omenjanjem "terencev" ki z malimi SUV nimajo veze. BTW Vitara 100% ni bolj resna od ostalih, na osnovi lastnih izkušenj tudi nekoč ni bila, Dusterjev prodajo v 2WD izvedbi več kot v 4WD. 

 

Tema je bila zakaj Slivka ki ni nek hrust, občuti utesnjenost v CX3. Razlog se ve - razvajen otrok. 

"Mogoče nek približek terencu" sem napisal za vitaro in dusterja. Vem, da so pravi terenci nekaj drugega,ne skrbi... Ampak ja... Odplaval sem... 😒

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Boss napisal:

Vsaj škatla od SUV-a ni in je vsaj normalnem avtu podoben. Se pa strinjam, da limuzinca bi bilo tisto pravo.

Boss, bodi zadovoljen, da imaš najlepši karavan. Na drugem. mestu pa je  škoda... ups, je ni sploh. 😛

https://drivemag.com/red-calipers/the-6-most-attractive-estate-wagon-cars-you-can-buy-right-now

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Škoda v oblikovanju, ok spet bo nekdo rekel, da so okusi različni, pa vseeno. 1. generacija Yeti mi je simpatičen in najnovejši Superb sedan verzija, vse ostalo pa ... (Rapid je od zadaj še kar všečen in ne preveč tipično Škodilaćki, evo) :)

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Z M A J napisal:

Škoda v oblikovanju, ok spet bo nekdo rekel, da so okusi različni, pa vseeno. 1. generacija Yeti mi je simpatičen in najnovejši Superb sedan verzija, vse ostalo pa ... (Rapid je od zadaj še kar všečen in ne preveč tipično Škodilaćki, evo) :)

Saj yeti je bila samo ena generacija, je pa bila všečna,ja... Malo premajhna edino... 

 

Meni je bila za svoje čase prva fabia ok.. res je bil preskok za škodo to.

 

Pa priznam , da mi je Octavia scout všeč, pa novi superb o obeh različicah.

 

Za rapida upam,da misliš spaceback varianto, ker tista dvojnica toleda ni ravno lepotica (niti ji ni to namen), Scala mi je pa mikoreceno čudna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takratek rapid ja, tisti ki ima neko črno linijo zadaj okrog stekla. Ni tok češki dizajn :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Z M A J napisal:

Takratek rapid ja, tisti ki ima neko črno linijo zadaj okrog stekla. Ni tok češki dizajn :D

Ja, tista je bila neka malo višja oprema. Z navadno opremo je bila malo drugačna :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bodimo realni. Čehi delajo še kar dobre avte, uporabne, z velikimi prtljažniki (zato tudi ne morejo bit lepi) a oblikovno niso glih nek zgled za ostale, so bolj sivo povprečje. Všeč so ljudem, ki imajo radi bolj tradicionalno obliko in hkrati nevpadljivo. Takoj se vidi, da je vzhodnoevropski izdelek. Niti en češki izdelek ni znan po lepem dizajnu. V bistvu je cela vzhodna Evropa bolj boga v oblikovanju. Mi imamo na srečo Lešnika, da dela lepe Mercedese. Pa Elan, da dela lepe smuči. Pa Akrapoviča, da dela najboljše in najlepše izpušne cevi. Imamo tudi srečo, da mi tu gor vozimo najlepše avte. Mazde. 

  • Ljubim 1
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Shrek napisal:

Alo...si resen? Lepi mercedrsi? Kaj je lepega na teh novih mercedesih? 

Recimo že A je lep. Še posebej amg  verzija. Pa še nekaj modelov. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 54 minutami je Shrek napisal:

Ne vem, kako lahko potem vozite Mazde...kakšna je potem mazda, če je mercedes lep. 

 

Je lep, a je mazda lepša.In verjetno tudi kvalitetnejše kar se tiče vzdržljivosti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:

Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Za novo S klaso bi bilo pa bolje,da ga nebi bilo kot pa,da je! Je kot Song yang nekdaj ali kako se že imenuje ta Korejec!:vskalo:

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je bil Mercedes noro lep kakih 10let nazaj; prejšnji C ali prejšnji E, pa GLK...

 

Zdaj pa... Preveč klinasta, obla oblika... Edino "karvanski" E mi je od zadaj všeč. 

 

BMWji prav tako; za prejšnjo karavansko trojko ali petko se (še) vedno obrnem , o zdajšnjih ledvickah ki so postale ledvice,pa skoda besed.

 

Kakor mi včasih Audiji niso bil všeč , so mi zdaj še najbolj  všečni. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 10/4/2020 at 5:48 PM, mazdaman said:

Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Fajn bi blo, da bi znotraj tist bruh od televizorja in "aluminjaste" zračnike za začetek zamenal z nečnim normalnim, potem pa ostalo :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 10/1/2020 at 7:44 AM, Slivka said:

Ko sem se vrnil domov, sem se najprej usedel na motokultivator in odpeljal malo po vasi - za dušo in telo...

 

Jaz sem se pred leti poskušal spraviti med jadralne pilote. Pa kljub veliki želji ni šlo zaradi financ. Vseeno pa sem bil toliko zraven, da vem, da pilot jadralnega letala ne gre v kabino ampak si kabino obleče kot zelo oprijete hlače... Enako je s CX-3. Nisem šel v kabino, ampak sem si jo oblekel kot presneto ozek kombinezon. Na srečo smo bili samo štirje, čeprav je registrirana za pet. Domnevam, da gre noter ena Japonska družina (oče ima 65 kg, žena 55, trije otroci pa majhni). Tukaj pa sem bil najbolj "šlang" jaz s svojimi 95 kg...

 

Za volanom nikakor nisem našel položaja. Sploh naslonjalo mi je glavo ves čas tiščal naprej, da sem cesto ves čas gledal izpod čela.

 

Avto je od tal dvignjen precej bolj kot npr. Mazda 5. Streha pa je nižja kot pri Mazdi 5. Torej je med tlemi in streho manj prostora kot v Mazdi 5...

 

Sedež je trd kot tisti na našem motokultivatorju - le da je motokultivator prostornejši in se zato lepše sedi. Proti sedežu v Mazdi CX-3 je tisti v BTjki pravi fotelj, tisti v Mazdi 5 pa cesarjev prestolj! Disti naslon za roke med sprednjima sedežema pa... Mah, sploh ne bom komentiral...

 

Ko smo končno krenili na pot, je tiste črtice za količino bencina v rezervoarju pobiralo skoraj hitreje kot seštevalo kilometre. Vajen sem dizelašev, kjer Mazda 5 kuri deci ali dva več kot 6 litrov na 100 km...

 

Menjalnik sem ves čas prekladal od druge do pete prestave. Od začetka sem sledil predlogom računalnika, kdaj naj kam prestavim, kasneje sem poskusil po svoje, ma ne eno ne drugo ni bilo dobro. Če sem sledil računalniku, sem več držal sklopko kot pa gas. Če sem pa po svoje, je pa na čase tulil kot zverina in poraba je narasla čez vse razumne mere... Vajen sem naše Mazde 5 in Mazde BT-50, kjer to pot opravim v veliki večini s 4. prestavo, občasno s 3.

 

Ko smo se pa spuščali v dolino, pa... Kot tisti stari Wartburgi z dvotaktnim motorjem. Dobro, da niso moje zavore, ker bi se zjokal...

 

Prtljažnik pa... Samo za eno pošteno gajbo piva, pa nič drugega. In vtata v prtljažnik so za odtenek večja od vrat v naš kurnik... Mislim, pri Mazdi 5 mi lahko viličat paleto noter postavi, vse ravno in široko, tu pa povsod neki robovi, ozko, nizko, majhno,...

 

Ko smo pa nekje parkirali in želeli izstopiti, je nastal pa velik problem z majhnostjo. Parkirni prostor majhen, avto širok, vrata pa presneto tolsta. Že tako se jih ni dalo odpret do konca, debela kot so pa tudi niso pustila velike špranje, in ni bilo druge, kot da sem se vrnil na cesto, da so možakarji izstopili in nato nazaj "v boks".

 

Vzvratne vožnje si pa brez tiste kamere sploh ne predstavljam. Je pa res, da je pa ta kamera zelo dobra, pokriva širok kot, dobra ločljivost, res lahko parkiraš dobesedno na centimeter. Se pravi, je avto za vzvratno vožnjo kot podmornica - brez periskopa ne vidiš nič.

 

In zdaj me že slabost prijema, pa po črevih me nekaj šravba ob spominu na včerajšnji dan... Grem, dokler je stranišče še prazno... V glavnem, s tem avtom nikakor ne bova prijatelja.

 

Hja @Slivka, ko se jaz iz velikega auta usedem v malega mi je tut vse čudno :D Ampak okej, da te povzamem. Opisal si avto za 2 človeka, pri čemer se s sedeži zadaj ne obremenjuješ ampak ti je pomembno samo to, da ti je spredaj udobno. V prtljažniku imaš plac za dovolj opreme, da lahko brez problema preživiš vikend v gozdu. Hkrati pa hočeš menjalnik, ki ga lahko brez problema prekladaš iz druge do pete in se zdraven smejiš atmosferskemu motorju, ki je z vsako stopničko vrtljajev bolj vesel. Kje kupim tak avto :D A navadno trojko si kdaj vozil? Ta prejšnji gen? :D Daj nam še tisto opiši prosim.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podnapise, prosim.

 

 

 

 

Če dobro prebereš moje objave, sem primerjal dva po zunanjih dimenzijah zelo podobna avta. Med njima je 23 cm razlike v korist Mazde 5, ampak ima pa 7 sedežev...

 

Z vsako stopničko vrtljajev bolj vesel? No, ja, če nadaljujem v tvojem stilu, je bilo toliko veselja kot na pogrebu... In tudi, ko sem plačeval "zapitek", je bilo bolj "pogrebno" vzdušje...

 

Ne, navadne trojke nisem vozil. Niti se nisem v njej vozil kot sopotnik. Torej jo ne morem opisat.

 

Glej, enostavno to ni zame. Kaj ti tu ni jasno? Nekateri tudi doživljajo orgazme, ko gledajo, kako je odštancana kakšna pločevina in jim hlače ratujejo preozke, ko gledajo, kateri avto je lepši, mene pa bolj prevzame kakšna brhka mladenka, avto pa tretiram kot stroj - oblike take ali drugačne, opravit mora naloge, ki jih od njega pričakujem in poskrbet za moje udobje na poti od točke A do točke Ž in vseh vmes. In to je vse.

 

Kar se pa Mazde CX3 tiče, sem porabil že preveč svojega časa glede na njeno vrednost, zato tega sranja na štirih kolesih ne bom več čisto nič komentiral. Edino, kar bom še dodal je: namesto rdeče bi morala biti drekasto rjava, tako kot Dacia Duster, bi ji še najbolj pasalo...

  • Haha 5
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.