Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

Slaba reklama.

Za vse te vodice bi moral dati 62,97?, prihranil pa bi 71,62 ? zaradi manj?e porabe. In to na 20.000 km. Torej 8,65? razlike na 20.000 km. Slaba reklama.

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

Slabo si razumel izra?un. 71,62? je neto prihranek. Toliko ti ostane, ko od skupnega prihranka od?teje? stro?ek za aditive. Torej aditive dobi? ve? kot zastonj. To je samo kolateralna "?koda", korist je nenje drugje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A se gremo igrico ugibanja, kak?na bo cena goriv v torek. Glede na borzne indekse bi moralo biti cca 4 cente manj po litru ampak po moje se jan?isti ne bodo dali in bodo dvignili tro?arine.

 

Zanimivo je predvsem to, ker bodo pri ju?nih sosedih bile cene goriv po novem okoli 10 centov ni?je kot pri nas, ?e ne bodo pustili padca cen tudi pri nas. Se pa izpolnjuje tista obljuba, ki je bila pred volitvami, da bodo cene goriv pri nas 10% ni?je kot pri sosedih... smo takrat pa? narobe razumeli samo eno besedico in sicer namesto ni?je so mislili vi?je. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cene bodo ?e drugi? zapored padle bravo Jan?a

 

jaz pa moram danes tankat :vskalo:

 

Tista slaba 2?, ki bi jih sicer pri?paral z jutri?njim tankanjem, ti dam kamot iz svojga ?epa, ?e ti bo la?je in se potem ne bo? sekiral. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na borzne indekse bi moralo biti cca 4 cente manj po litru ampak po moje se jan?isti ne bodo dali in bodo dvignili tro?arine.

 

No sej sem si mislil, da ne bodo mogli mimo brez vi?anja tro?arin :jezicek: - da pa ne bi blo revolta so dovolili polovico zni?anja - lisci eni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali bo presene?enje, ker so 14 dni nazaj dvignili tro?arine bi bilo fer, da ga zdje za tak znesek tro?arine spustijo. Da vidimo... navijam za vladni pozitivni ukrep. Da vidim, ali bom moral po?reti slino in jim ?estitat. :hudicek:

 

http://www.24ur.com/cene-pogonskih-goriv-navzgor.html

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali bo presene?enje, ker so 14 dni nazaj dvignili tro?arine bi bilo fer, da ga zdje za tak znesek tro?arine spustijo. Da vidimo... navijam za vladni pozitivni ukrep. Da vidim, ali bom moral po?reti slino in jim ?estitat. :hudicek:

 

http://www.24ur.com/cene-pogonskih-goriv-navzgor.html

 

Ne verjamem, da ga bodo spustili. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kilometrina seveda ostaja ?e eno leto enaka, ?eprav naj bi bila v % od cene zelenca :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kot so sporo?ili iz Petrola, se bo cena 95-oktanskega bencina zni?ala za 0,071 evra na liter in tako bo ta bencin stal 1,499 evra na liter. 100-oktanski bencin bo cenej?i za 0,072 evra na liter in bo tako stal 1,518 evra na liter. Cena dizelskega goriva se bo zni?ala za 0,021 evra na liter in tako bo dizel stal 1,419 evra na liter.

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Lohk bi pa vlada zni?ala tro?arine, da bi imeli za ene 10centov cenej?i bencin... :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res jih je treba hvalit, a zato ker niso zvi?ali tro?arine? Matr smo mi Slovenci en ?auhnjen narod. Va?en, da nas malo manj tepejo pa smo ?e ?ist sre?ni. :jezicek::hudicek:

 

?ist tko za info cena po sodu nafte je ?la v zadnjih 14 dni za cirka 6$ dol. Se pravi je to slabih 5? oziroma dobre 3 ?cente po litru. ?e vra?unam v to ?e DDV je ?e zmeri manj kot 4?cente pa pol centa za razlike v menjalnem te?aju ?e kak?en cent maksimalno. Kje so pol najdl 7 centov mi ni ?ist jasno je pa res, da na mediteranski borzi se v?asih dogajajo ?udni preobrati - upam, da ne bo ?ez 14 dni obrat v kontra smer - kurilna sezona je namre? tu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.