Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Brez subvencij na električarje, ki so v povprečju 10k€ dražji od ICE se cena izenači šele tam nekje pri 150.000km.

 

Kaj pa vem...

 

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Kje si pa to prebral?

 

Bateriji s časom in uporabo degradirajo celice. Ampak to nekako pomeni, da ima po 10 letih nekje 90 % uporabne kapacitete (odvisno, koliko je imela prej "bufferja"), dela pa še vedno b.p.

 

Tudi prvi Nissan Leafi, ki nimajo nikakršne skrbi za baterijo (npr. gretje/hlajenje), torej je ta izpostavljena vsem mukam, še vedno zmorejo 70-80 % prvotne kapacitete.

 

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Napisano

A ni odvisno še od drugih parametrov, ne samo od prevoženih kilometrov?

 

Recimo, če delam 10 km na dan in zraven filam na hitrih polnilnicah se bojim, da baterija ne bo zdržala 150.000 km oziroma 40 let, ampak prej 7 let oziroma 25.000 km. 😃

Napisano

Polniš v režimu med 10 in 30 % na okoli 80 % ali na 100 %, če veš, da imaš daljšo pot.

Pa npr. enkrat mesečno pustiš polnjenje na 100%, da se izvede še balansiranje.

Nič drugega ne rabiš misliti.

 

Sploh pa je za EV včasih veljalo pravilo ABC = always be charging. Če npr. ob obisku trgovine nafilaš za 10% baterije ne bo prav nič narobe. Tudi če to počneš vsaka dva, tri dni.

Napisano

Za EV baterije pravijo da življenska doba je nekje do pol miljona kilometrov, odvisno od načinov polnjenja, oz. nekje 15-20 let.

Stvar teh baterij pa je, da ko niso več za v avto, se jih lahko še drugje uporabi.

 

Napisano

Evo vam novih cen:

 

V torek bodo regulirane cene bencina višje za 3,7 centa, dizla za 6,4 centa in kurilnega olja za 6,8 centa. 

 

Od 26. septembra do vključno ponedeljka, 9. oktobra, bo cena 95-oktanskega bencina znašala 1,588 evra na liter, liter dizelskega goriva bo stal 1,664 evra, liter kurilnega olja pa 1,249 evra. Za petdesetlitrski tank bencina boste tako od jutri odšteli 79,4 evra, za petdesetlitrski tank dizla pa 83,2 evra. 

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Napisano

Jaz pa vseeno mislim, da je bila baterija v tolk kilometrih tudi že menjana, lahko tudi 2x. Glede na izkušnje z baterijami, številom polnilnih ciklov ipd, imam resen dvom, da je to prva baterija. Ja pol milijona km ob pravilni uporabi verjetno gre, 3x toliko me pa pač ne bo nihče prepričal.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem 2 leti nazaj bral, da z normalno uporabo po ca. 150k km, pade baterija na 70%.

 

In če gledam svoj mobitel, ne vem zakaj bi bila Tesla taka izjema.

 

Saj tudi ICE zmore 1.500k km z isto mašino, če ga po avtobahnu goniš. Na naših cestah bi se bogo Teslino podvozje sesulo.

Manjka cel kup pomembnih podrobnosti.

Napisano

Na ev clinici v Zagrebu je bila ena tesla z Dunaja s 600000km original baterija soh je imela 89% . Motor je pa mela menjan na 500000km. Tesla res zna z električnimi.

Evo link:

EVCLINIC.EU

Finally, the embodiment of what we already knew was possible but were waiting for the physical...

 

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Shrek napisal:

To je EV. To ni telefon. 

WWW.RECURRENTAUTO.COM

If both cell phone batteries and EV batteries are lithium ion chemistries, why do we expect...

 

Tehnologija je ista, Litijeve 😉. Samo bolj sofisticirana programska oprema je zadaj.

 

Več ko uporabljamo litijevih baterij (avti, kolesa, skiroji, rolke,...) več morejo kobalta nakopat otroci v DR Kongo, več se izkoristi, eno izmed nerazvitih držav, za litij, itd...

 

Telefon je pač nuja. Tudi iz tega vidika, drugega ne želim.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Skoraj.

 

Prvi - torej original - e-motor je zdržal 800.000 km, ostali, ki so bili "obnovljeni", torej refurbished, pa le še po cca. 250.000 km vsak.

Napisano

Nazaj na temo; presneti Golobnjak, ki ponovno draži naftne derivate!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bom šel tankat jutri oziroma v sredo. Ne bo gužve. 😃

Za tisti evro in pol me ne bo konec.

 

Bi bilo pa bolj fino imeti EV, tam je praktično fiksna cena oziroma celo leto veš, pri čem si. 😃

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

 

 

Napisano
pred 33 minutami je Alex napisal:

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

Malo za hec, saj bomo meli čas plesat kr bomo čakali v vrsti da bomo lahko štrom polnili :D :D 

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

Kaj pa ELEKTRIČNEGA pastirja, specializiranega za GOLOBE, potem naj pa plešejo ELEKTRIČNI PLES. :)

 

P.S. Felipe Massa me bo zdaj popravil, da je edini pravi zmagoviti ples; Nu3jaški! :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.