Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je Boss napisal:

No vidim, da se ti tud strinjaš da cena ni OK in da se splača raje v Dolomitih tankat. Maš bicikel pripravljen, greva v LJ en krog narest, da damo temu taubiju mal vetra.

pripravi granitne kocke

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Tilen5 napisal:

pripravi granitne kocke

 

Sem jih mislil na licu mesta pobrat pa so jih po zadnjem SDS izgredu zdaj dobr zašolal in jih ne moreš brez pnevmatskega ven zbezat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Sem jih mislil na licu mesta pobrat pa so jih po zadnjem SDS izgredu zdaj dobr zašolal in jih ne moreš brez pnevmatskega ven zbezat.

np si bom pri fotru sposodu baterijsko torno do Milwaukee

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
dne 18. 12. 2023 ob 14:12 je Boss napisal:

Tale Golob pa res ni normalen, a zdaj nam bo pa vsakih 14 dni pocenil bencin? Ma kaj se gre... kolesa ven pa gremo skupaj s traktoristi in ruparjevci se okol parlamenta vozit - banda nezaslišana.

 

dne 18. 12. 2023 ob 19:18 je Shrek napisal:

Ostal sem brez goriva... 

Ne morem tankat...je prepoceni....😋

 

Vsaj malo so se stvari popravile, zdaj se lahko vsaj malo pomirita... Saj ni trajalo predolgo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No to pa je že bolje - mah kurc je bolje, za dober cent je le podražu. Pa to je jedva 60centov več za cel tank. Tale vlada je res nenormalna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Shrek napisal:

Tankaaat... 

Samo klasike voziti in ignorirati AdBlue in ostalo navlako, pa se bodo zadeve lepo pocenile. 

Lahko bi pri nas uvedli etanol kot je v Latinski Ameriki samo glede tega ni interesa tako kot legalizacija kurilnega olja. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
pred 47 minutami je g.Wankel napisal:

Če bi mel ravne plastike na blatnikih, bi imel še večji domet ;)

Dvomim, ker preveč ravna ni najhitrejša... ampak, če pa bi odstranil vse plastike...hmmmmsramezljiv

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Boss napisal:

Dvomim, ker preveč ravna ni najhitrejša... ampak, če pa bi odstranil vse plastike...hmmmmsramezljiv

 

Ma, nemogoči ste! 

 

Zastava, Uaz in podobni nikoli na noben model niso montirali plastik, pa ste ravno na tem forumu razlagali, da imajo take modele, kot "bi jih s sekiro tesali". Mazda ima plastike, vam pa spet niso všeč in bi jih najraje odstranili...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si si pa glih kar izmislil. Sama podtikanja in insinuacije.😜 Oziroma kot bi rekel Grosupeljski wannabe vladika: "to so samo vaše domneve".🤪

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Boss napisal:

To si si pa glih kar izmislil. Sama podtikanja in insinuacije.😜 Oziroma kot bi rekel Grosupeljski wannabe vladika: "to so samo vaše domneve".🤪

 

 

 

Citiram: "Ja, Rusi dostikrat pri oblikovanju uporabljajo sekiro."

 

Je bil pa odgovor na mojo omembo avta... pravzaprav že kar kombija UAZ 452.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.