Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

Cene nafte padajo, take naš gayček pa zvišuje trošarine. Seveda denarčkov zmanjkuje, ko pa taka jo vsem denar z lopato. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Cene nafte padajo, take naš gayček pa zvišuje trošarine. Seveda denarčkov zmanjkuje, ko pa taka jo vsem denar z lopato. 😉

 

Vsem že ne. Meni ga ni nič dal. Kvečjemu vzel...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Včer sm kr 100ko tankov, koga boli *****

 

WWW.24UR.COM

Regulirane cene naftnih derivatov so se ob nespremenjenih trošarinah opolnoči zvišale. Neosvinčen 95-oktanski bencin se je na servisih zunaj avtocest podražil za 2,3 centa na 1,542 evra za liter in dizel za 1,5...

 

  • Všeč 4
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Hixxy napisal:

Pa smo na istem haha

 

Dizel power 💪

 

se pa strinjam da je oboje predrago

No ja, 500 eur pri tej ceni v prid CD175 vs G192 z mojo nogo na 30kkm

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je NevLado napisal:

No ja, 500 eur pri tej ceni v prid CD175 vs G192 z mojo nogo na 30kkm

 

 

Jp, samo da za CD 175 smrdi za g192 pa.... 😊😉

  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Jp, samo da za CD 175 smrdi za g192 pa.... 😊😉

 

Haha, ti pa si za hece... "pa čoveče nije ti to Golf dvica dizel"

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Boss napisal:

 

Haha, ti pa si za hece... "pa čoveče nije ti to Golf dvica dizel"

Hočeš povedat, da lepš diši kot od g192 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Meni najlepše dišijo dizli stari 30+ let. Nostalgija:jupiii:

IMT 539, prav posebn vonj. To je bil še tapravi dizl.

 

Bencin mi diši pa surov, nekurjen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
SIOL.NET

S torkom sledi sprememba cen goriva in če bodo vozniki dizelskih vozil ob tem zadovoljni, pa tega ne...

 

 

Dol s Holobom!

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žalostno.

 

Dizl in bencin trošarine bi morale biti enake.

Gospodarstvu se povrnejo. Tako da res ne vem, zakaj se dizl subvencionira skozi vso zgodovino.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.