Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja in dizli bodo na enaki ceni, razlike praktično zadnjih 20 let ni več nobene. 

Časi ko nihče ni hotel precenjene nemške svete trojice z bencinskimi motorji so žal mimo. Malokdo se žal še vedno ne zaveda da se dizel izplača šele na daljši rok ob stalni uporabi ; znanec ki je taksist je pred leti kupil Peugeot 406 Hdi ter delal z njim 500km/dan tako da je zadeva lepo izplačana ter odslužila svoje po dobrih 3 letih ; govorim o zlatih časih tja do pred začetkom prve krize po uv€dbi.

Zadnjih 18 let pa se dizel praktično ne izplača imeti iz večih razlogov in sicer : 

- ne vozimo se več toliko kot včasih,

- ni več toliko dela v taksiju in dostavah (precej več je krajših voženj po sistemu vžgi-spelji-ustavi-ugasni in to po 100x na dan),

- cene servisov so dražje, povračila stroškov praktično ni več tako kot nekoč,

Večina je od časa COVID-a dizle prodala za smešno nizke cene kar je bilo v prid preprodajalcem, kar pa večina dolgoletnih lastnikov žal obžaluje.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Žalostno.

 

Dizl in bencin trošarine bi morale biti enake.

Gospodarstvu se povrnejo. Tako da res ne vem, zakaj se dizl subvencionira skozi vso zgodovino.

 

:D

 

čak ti bom robček posodil, ker to je res grozno. 😜

 

Pa ne moreš temu rečt subvencioniranje, če plačuješ dajatve. Subvencioniranje je le ko dobiš denarno podporo, recimo pri EV-jih, sončnicah itd. Tukaj je le razlika v trošarinskih/davčnih obremenitvah in pri enmu si za neverjetne 3 cente bolj trošarinako obdavčen kot pri drugem. Cel Euro in pol na tank.

 

Samo to bom rekel, da smo lahkole veseli, da vlada še vedno vztraja pri regulaciji cen, ker ko bo spustila boš plačeval med 20-30 centov več na liter pa al maš bencinarja al pa dizel. Tko, da ne vem komu bomo takrat vsi skupaj lahko šli jokat, ko bo tank goriva dražji za 20€ kot je danes.

 

Pa še za antiGolobovce - Golob je lopov in baraba. Evo, vsi srečni? 😄

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Pol se strinjam zdaj pa ne vem kero reakcijo naj dam. 🤣

 

Prosim, 100 komadov robčkov v zaprti škatli. Ti dam lahko naslov na p.m..

 

Ko bo regulacija sproščena, vidim kaj bo že pri 100 oktanskem, ki je 30c dražji, včasih pa je bil 8c.

 

Ja razlika je mogoče zdaj 3c, včasih je bila več. Naj bo enaka. Čemu je potreba sploh po razlikah?

Napisano

Cena stotke je zato taka, da ti lahko potem dajo 15c popusta😉

pred 19 urami je DonFelipe napisal:

Ja in dizli bodo na enaki ceni, razlike praktično zadnjih 20 let ni več nobene. 

Časi ko nihče ni hotel precenjene nemške svete trojice z bencinskimi motorji so žal mimo. Malokdo se žal še vedno ne zaveda da se dizel izplača šele na daljši rok ob stalni uporabi ; znanec ki je taksist je pred leti kupil Peugeot 406 Hdi ter delal z njim 500km/dan tako da je zadeva lepo izplačana ter odslužila svoje po dobrih 3 letih ; govorim o zlatih časih tja do pred začetkom prve krize po uv€dbi.

Zadnjih 18 let pa se dizel praktično ne izplača imeti iz večih razlogov in sicer : 

- ne vozimo se več toliko kot včasih,

- ni več toliko dela v taksiju in dostavah (precej več je krajših voženj po sistemu vžgi-spelji-ustavi-ugasni in to po 100x na dan),

- cene servisov so dražje, povračila stroškov praktično ni več tako kot nekoč,

Večina je od časa COVID-a dizle prodala za smešno nizke cene kar je bilo v prid preprodajalcem, kar pa večina dolgoletnih lastnikov žal obžaluje.

Še vedno se splača dizla imet, verjemi.... 👍

Ampak manj kot 30 let nazaj, zato pa bolje gre, leti.... 😉

Napisano

Sem pa včeraj po srečanju dotočil slabih 40 litrčkov z Molovim popustom 3c in dobil še en kofe🤗

Poraba je pa trenutno 6.0 l/na tank👌😉

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Ne. Petrol in Shell je E5.

 

Mol je to v zadnje pol leta prešel.

Poglej na ročko, ko tankaš. Mora pisat gor E5/10 ali B7/B10 (za diesel).

 

Alkohol je za po grlu in ne za v avto 😆

Popravljeno od godlike
Napisano

Ja dizla imajo 7ko to vem, za bencin pa nisem bil pozoren, ker bolj redko tankam, vem pa da je bil E5... 👍

Napisano

Regulirana cena 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocestnega omrežja se bo opolnoči dvignila za 1,8 centa na 1,560 evra za liter. Liter dizla bo medtem cenejši za 1,5 centa, nova regulirana cena pa bo 1,527 evra za liter.

Napisano

In počasi bodo tudi cene modelov izenačene. 

Danes nisi več ''in'' če imaš dizla, ampak si na istem če imaš bencinski model. 

Še do 5 let nazaj si bil frajer da si imel precenjeno nemško sveto trojico z dizelskim motorjem in ročnim menjalnikom, danes pa si jack če imaš bencinski model z raznimi -tronic menjalniki.

Kdo je sedaj tu nor?

  • Všeč 4
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Kdo je sedaj tu nor?

 Temu se reče moda... izdelke je treba prodajat non stop in čimveč menjat, da folk poblaznelo kupuje.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 Temu se reče moda... izdelke je treba prodajat non stop in čimveč menjat, da folk poblaznelo kupuje.

Končno si ugotovil!

Se spomniš kako so obljubljali da VW Lupo 1.2TDi 3L res porabi 3l/100km?

Pa še ta afera dieselgate in tipi folka ki so ljubitelji tega koncerna.

Moraš res biti nor da kupuješ VW/Audi koncern. 

Nasmešek na usta se mi vedno nariše ko grem vedno mimo tako starih kot najnovejših z mojim starim japoncem mimo in si rečem : le kaj mi tega treba. Nihče drug kot Mazda in Honda ne zna narediti motorja kateri ima lahko varčni in športni program hkrati.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
dne 22. 4. 2024 ob 8:14 je godlike napisal:

Ne. Petrol in Shell je E5.

 

Mol je to v zadnje pol leta prešel.

Poglej na ročko, ko tankaš. Mora pisat gor E5/10 ali B7/B10 (za diesel).

 

Alkohol je za po grlu in ne za v avto 😆

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 37 minutami je Bini napisal:

Varčni.... :whatever:

Ja, 8-9 l/100 je dan danes varčno. 😊😊

pred 31 minutami je Haxballer napisal:

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar  tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj  v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍

 

 

Napisano
Pred eno uro je Haxballer napisal:

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

Tak nekak.

 

Mol sem ukinil, ko sem ugotovil, da so ezanol dvignili. Pred tem sem bil pol:pol, Petrol ali Mol. OMV pa sem kako leto že prej ukinil iz istega razlog.

Napisano
pred 14 minutami je godlike napisal:

Tak nekak.

 

Mol sem ukinil, ko sem ugotovil, da so ezanol dvignili. Pred tem sem bil pol:pol, Petrol ali Mol. OMV pa sem kako leto že prej ukinil iz istega razlog.

 

Kolega z Cayman GT4 je reku, da so dali analizo narest in je bil 100 oktanski z MOLa najbolj učinkovit. Sem pa tudi sam opazil, da so šli na E10. Kar pa ni nujno, da je 10%.

 

Sam sem zdej kar na Shellu. Če pa že drugje, gledam da je bencinska visoko prometno pretočna. Prej sem vsak teden tankal na Petrolu v Tržiču, k je pol avstrijcev - pa ni bilo panike.

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Haxballer napisal:

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

Kako si pa prišel do VIP-a🤔

Napisano

Jaz kar na domačem Petrolu zadnje čase. Benz in dizel.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Kako si pa prišel do VIP-a🤔

 

Z večimi frendi si delimo isto kartico, pa smo hitro prišli do VIP-a. Ma sej ne prišparaš neki velik na koncu, sam bom vseeno na Molu ostal.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Ja, 8-9 l/100 je dan danes varčno. 😊😊

Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar  tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj  v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍

Si prepričan, da lahko trdiš, da je za "desetinke decilitra", kot navajaš, kriva razlika v kakovosti goriva? Ker to so pa takšni detajli, razen, če si se zatipkal in mislil 0,2 do 0,3 litra in ne decilitra?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.