Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Enako.Zadnji tank z ful klimo mi je pil 7,2.To je ve? kot pol litra ve?.Je pa res,da je klima pri?gana non-stop. :P

 

 

tako je, in zadne ?ase je klima tudi mela kaj delat.. :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sam res, meni je ko sem (po 1200km) prisel iz PR v LJ klima bla skoz na 2

sele po 23:00 uri se je zunanja temp. zmanjsala pod 30...noro

poraba pa vseeno isto kot brez klime, se pravi okoli 7.5 -8 (hitrost pa standard 150-160)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sam res, meni je ko sem (po 1200km) prisel iz PR v LJ klima bla skoz na 2

sele po 23:00 uri se je zunanja temp. zmanjsala pod 30...noro

poraba pa vseeno isto kot brez klime, se pravi okoli 7.5 -8 (hitrost pa standard 150-160)

 

Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika? :whatever:

 

 

Napisano

Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika? :whatever:

 

definitivno se vidi... pade za cca 0.5 do 0.7 litra... sem probal ?e ve?krat...

 

te?ko je najti dovolj raven in enakomeren del ceste, da lahko pazljivo spremlja?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika? :whatever:

 

sej ko ni tok vroce nima prizgane klime, poraba pa je taka na tej poti ze 7 let

edino odstopanje je, ko mam zimske gume (ozje)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj, a nimate vedno pri?gane klime? Se pravi non stop, poleti pozimi?

 

Jaz jo imam skoz in o?itno zaradi tega ne opazim neke posebne razlike al je zuni vro?e al je pa mraz. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kaj, a nimate vedno pri?gane klime? Se pravi non stop, poleti pozimi?

 

Jaz jo imam skoz in o?itno zaradi tega ne opazim neke posebne razlike al je zuni vro?e al je pa mraz. :ne vem:

 

Jaz jo tudi ve?inoma imam.Razen spomladi in pa jeseni,ko je temperatura bolj normalna.

 

 

Napisano

jaz vecinoma ne, ker me moti

edino, ko je tko vroce kot je zdaj (pa ko je treba sipe po hitrem postopku odrosit)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz vecinoma ne, ker me moti

edino, ko je tko vroce kot je zdaj (pa ko je treba sipe po hitrem postopku odrosit)

 

Js delam isto samo zadnji mesec pa je enostavno ?e nisem izklopil.

Bom pa danes naredil test, ker moja igra?ka ka?e tudi porabo v litrih na uro, pa bom pogledal koliko je z klimo ali brez klime na mestu.

 

Test narejen 2X, pri toplem motorju in na mestu.

 

 

Benz LPG Benz+Klima LPG+Klima

1,17lph 1,21lph 1,37-1,40lph 1,4-1,43lph

 

lph = ( litres per hour)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tankal spet po dolgem ?asu na OMV.In poraba?Ob?utno vi?ja pri enakem re?imu in relacijah.

In ta je kar 8l/100 proti Petrolu,ki je bil 7,2. :whatever: Pa tudi se mi zdi,da z OMW ne gre nikamor. :ne vem:

 

No,na BC,ju mi je pokazalo "skromnih" 6,4 kar pomeni,da mi je tudi tukaj pokazalo 1,6 litra premalo kot je realna poraba (na roke izmerjena).

Se pravi,da BC ka?e pravilno samo 1,6 litra vedno premalo.V katero smer (+) ali (-) moram iti in za koliko?

Po mojem sem ga nateral v drugo smer? :ne vem: :whatever:

 

 

Napisano

Hrva?ka revija Auto motor sport je opravila test dizlov z manj?o vsebnostjo ?vepla, pri njih ga ozna?ujejo kot BS (bez sumpora) in pri?la do zanimivih rezultatov. Test goriv je opravljen na istem vozilu (Hunday ix35 2.0 CRDi) na istem testerju (Dastek unichip dyno). Izvajal ga je izku?en mehanik na testerju priznanega servisa.

Gorivo je bilo ozna?eno s ?tevil?no oznako. Proizvajalec je bil preizku?evalcem neznan. Pred vsakim dolivanjem goriva je bil gorivni sistem vozila izpraznjen.

Rezultati so naslednji:

post-483-1279653666_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

lepo

razlike pa niso tok velike, izgleda da so se vsi izboljsali

 

O?itno so se naftarji, oziroma trgovci potrudili zmanj?ati koli?ino ?vepla na minimum. Tisto BS je reklamna "fora", saj je v teh gorivih ?e vedno minimalna koli?ina ?vepla. Izbolj?ali so pa tudi energetsko u?inkovitost goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zanimivo... Petrol v ni?jih obratih naredi najve? navora... OMV pa najve? konjev v vi?jih. A mogo?e v tem grmu ti?i dokaz te?av OMV-ja in slab?ega mazanja visokotla?ne pumpe :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kakorkoli, Shrek nalepke in kozarce dobis samo na OMV.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam eno vpra?anje, pa da ne na?enjam nove teme, bi ga prilepil semle, ?e mogo?e kdo ve za PRAVI odgovor (ne zgolj ugibanja). Namre?, na? va?ki vseved se je za?el hvalit, da se on s svojim dizlom vozi skoraj zastonj, ker da v nekem Kebabu pobira staro jedilno olje iz fritez in ga tanka v avto ter se na to vozi.

 

Kaj bi bilo to res mo?no?

Pa brez posledic za motor?

?e drugega ne, v fritezo kdaj pa kdaj dajo tudi sol. To pa najbr? ni ravno najbolj?e za motor?

?e je to res mo?no, zakaj potem tega ne po?nejo vsi?

Kako gre ta re? pozimi pri nizkih temperaturah (pod -15°C)?

 

Prijatelj je te zadeve tudi po?el, seveda vse po PS-u za pridobivanje biodizla iz odpadnih olj, ki je ne ?isto preprost postopek in z kar nekaj stranskimi produkti. Prenehal je zaradi te?av z dobavljivostjo osnovne surovine - baje so gostinci odpadna olja iz fritez dol?ni oddajat samo poobla??enim zbiralcem. Ker mu benz ?rpalke nikakor ne di?ijo se sedaj vozi na elektriko. :bravo:

Vseeno mu je iz ?asov biodizla nekaj ostalo. Od takrat, ko je videl kak?no olje gostinci to?ijo iz fritez ?zmeden? , v gostilnah ne je cvrte hrane. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Definitivno je italijanski agip diesel kvalitetnej?i kot oba na?a.To sem ugotovil pri par tankih.

Glede mo?i ne vem,(mislim,da je najbolj "?iv" z Petrolovo nafto in najmanj z OMV).

Naredim pa definitivno najve? km z agip.Poln avto do tilta + vsi mi noter,omv povpre?na poraba 7/100,z agip

6,5/100.Petrola nisem tankal v takih razmerah.

Kadi definitivno najmanj agip.

 

 

Napisano

Kr ne morem verjet - Poraba Mazde 2 1.3 benz 5.96l/100km :blink:

 

Sicer je ta mlin?ek dale? od aviona ampak za nekoga, ki rabi var?en avto?ek je kr idealna izbira.

33112_1.png

Napisano

Kr ne morem verjet - Poraba Mazde 2 1.3 benz 5.96l/100km :blink:

 

Sicer je ta mlin?ek dale? od aviona ampak za nekoga, ki rabi var?en avto?ek je kr idealna izbira.

 

ja lej, men je Daihatsu 1.0 pil od 5 do 7 ;)

Napisano

ja lej, men je Daihatsu 1.0 pil od 5 do 7 ;)

 

Samo trpljenje ob tem pa je tudi nepopisno. Bemti, ?e ni blo zaleta al pa da nas je kdo na AC izsilu si bil pe?en, da o klancih in polnem avtu ne govorim. Muke kristusove.

 

Lu?kan avto?ek za mestna kruzanja za relacije in dalj?a potovanja pa ni glih dobra izbira. Sej pride? na cilj ampak z ote?eno nogo in rde? v obraz od konstantnega pritiskanja v poden.

33112_1.png

Napisano

Samo trpljenje ob tem pa je tudi nepopisno. Bemti, ?e ni blo zaleta al pa da nas je kdo na AC izsilu si bil pe?en, da o klancih in polnem avtu ne govorim. Muke kristusove.

 

Lu?kan avto?ek za mestna kruzanja za relacije in dalj?a potovanja pa ni glih dobra izbira. Sej pride? na cilj ampak z ote?eno nogo in rde? v obraz od konstantnega pritiskanja v poden.

 

to je pa res, lansko leto poleti (ko sm ?e bil na prostovoljnem slu?enju) se nas je vozil 5 vsak vikend u Mursko Soboto in nazaj, u klancih je padla brzina na 100km/h. Ampak se nam je pa uspel noter spravt z vso prtljago, pa tuba u prtla?niku :bravo:

 

Js mam pa spet rekord porabe: 11.14 :whatever:

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8254

Napisano

LOL?!! :D pa kaj ti ga mas skos na blokadi? :blink:

tok meni ni ratalo nikol na 1.5ki, okrog 10 tops!! :D

 

jaz mam zadnja dva tanka 10.5... in.. 12.5 respectively. <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.