Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mor? ane? Mor? me siliti v to, da ga ne pozabim. :P

 

I raise...

Call?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri?el iz ?ibenika.

AC 120km/h v obe smeri in moj 4x4 je spil 6.3L/100km po BC-ju in izra?unu.

V ?ibeniku sem resetiral BC in nazaj proti domu ravno taka poraba.

 

lp

Napisano

To se pravi, da ?e moj dizel na taki relaciji in isti hitrosti po?re za pol litra ve?, ni nekaj vredu z njim... <_<

Napisano

Pri?el iz ?ibenika.

AC 120km/h v obe smeri in moj 4x4 je spil 6.3L/100km po BC-ju in izra?unu.

V ?ibeniku sem resetiral BC in nazaj proti domu ravno taka poraba.

 

lp

 

Edino cudno se mi zdi da imas v obe smeri enako. Pot dol (res da split) me je nazadnje prisla skoraj pol L manj kot nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se pravi, da ?e moj dizel na taki relaciji in isti hitrosti po?re za pol litra ve?, ni nekaj vredu z njim... <_<

 

Ne more? takole primerjat... obadva bi morala isto ?tartat in peljat z isto hitrostjo in tempom. Potem bi pa lahko rekel kolk je realna poraba.

 

Druga?e pa se septembra dela primerjalni test z naslovom "poraba II" pa si vabljen, da preverimo kolk je kej na tem.

33112_1.png

Napisano

Edino cudno se mi zdi da imas v obe smeri enako. Pot dol (res da split) me je nazadnje prisla skoraj pol L manj kot nazaj

 

Sej za dol mi je bc kazal 5.9 in potem se mi je spro?ila regeneracija ( deset minut na trenutno porabo ve? kot 10l/100km), pa ?e malo do Splita, Trogirja, slapov Krke in ko sem v ?ibeniku tankal je bilo 6.3.

No, sej niti ni tako slabo.

 

lp

Napisano

Sej za dol mi je bc kazal 5.9 in potem se mi je spro?ila regeneracija ( deset minut na trenutno porabo ve? kot 10l/100km), pa ?e malo do Splita, Trogirja, slapov Krke in ko sem v ?ibeniku tankal je bilo 6.3.

No, sej niti ni tako slabo.

 

lp

 

Potem si jo tudi nazaj imel (350km)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne more? takole primerjat... obadva bi morala isto ?tartat in peljat z isto hitrostjo in tempom. Potem bi pa lahko rekel kolk je realna poraba.

 

Druga?e pa se septembra dela primerjalni test z naslovom "poraba II" pa si vabljen, da preverimo kolk je kej na tem.

 

Z veseljem se udele?im... ?e bom ?e imel ta avto ^_^

Napisano

Potem si jo tudi nazaj imel (350km)

 

Verjetno je res bla, ma jo nisem opazil. Kaj se da spogramirat to regeneracijo na bolj redko (da se pri?iga na ve? km)?

Alpa da bi se pri?gala max. na en tank?

Napisano

Verjetno je res bla, ma jo nisem opazil. Kaj se da spogramirat to regeneracijo na bolj redko (da se pri?iga na ve? km)?

Alpa da bi se pri?gala max. na en tank?

 

Nope

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

boh ne dej... da ti bo filter zabasalo, pol pa sploh ne bo? ve? rabu regeneracije, ker bo motor zadu?ilo :P

33112_1.png

Napisano

boh ne dej... da ti bo filter zabasalo, pol pa sploh ne bo? ve? rabu regeneracije, ker bo motor zadu?ilo :P

 

Aja, nisem vedu :huh:

Napisano

Po prvem polnem tanku, pa dobrih dveh tednih vo?nje, pa po prvih izra?unih 8.8 (1.6 16v 107HP). Malo ?e klima zraven prispeva, tako kot k prehladu.

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

Mazda6, 2006, odstranjen DPF, 95%AC, hitrost nikoli manj kot 120 in najve? do 160km/h

Poraba po ra?unalniku in pe? to?no 5,3 :cheers:

Napisano

Poraba z zadnjim rezervoarjem 8.05 l/100km :P:rispekt:

http://www.poraba.com

 

Bo preba MPS kupit, Xedos premal pije :hohoho:

 

Ni velike razlike,verjem vem to iz izku?enj in prakse. :harhar:

 

Po prvem polnem tanku, pa dobrih dveh tednih vo?nje, pa po prvih izra?unih 8.8 (1.6 16v 107HP). Malo ?e klima zraven prispeva, tako kot k prehladu.

 

Pri skor 3X tolk konjih in 1800 kilah te?e, je moj saker ?parovec, glede na zgornji citiran post. :prstgor:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Realnost novih marketinskih mlinckov:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350

 

Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Realnost novih marketinskih mlinckov:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350

 

Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.

 

+ kako me nasmejijo izjave butastih "testnih voznikov"

Avtorji oddaje tako ?e ugotavljajo, da se za?ne dru?inski c-max vesti skoraj kot kak?en majhen dirkalnik, ?e voznik odlo?neje pohodi stopalko za plin.

Isti kot moj bratranec, vsak avto ki ga je peljal je bilo "to je tooolk ?lo, to je res ?lo k svinja, ne more? mislit kolk" vozil je pa Clia 1,4, Civica 1,4, VW Toruan 1,9 tdi in podobna jajca. Potem mu kar re?em, da si res ne predstavljam koliko ti avti grejo. :hohoho:
Napisano

Saj jaz kot smrkavec sam tud mislil kaka raketa je bil Yugo45 s pobru?enimi cilindri in malo bolj odprtim frgazerjem tko, da je stisnu ven ene 60KM in je ?el "neverjetnih" 155km/h.

 

Pol ?ele k sproba? karkoli drugega vidi?, da si mel nepremi?nino. sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Pri skor 3X tolk konjih in 1800 kilah te?e, je moj saker ?parovec, glede na zgornji citiran post. :prstgor:

 

Saj se sigurno da ?e kaj pri porabi zni?at (npr. malce bolj zmerno speljevanje in pa predvsem pospe?evanje, malo bo treba kak?ne filter?ke menjat, ...). Sam je rajc, k ga do pleha pritla?i? :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mene spet poraba zafrkava :wacko: Ko sem zadevo dobil iz Pelkovega servisa in je nastavil ventile, je delalo vse super, porabo sem imel pa okoli 6.6 do 6.7 litra dizla/100km (prete?no avtocesta). Potem pa foter prinese neki tester XTF (extreme fuel treatment) domov, ker mu ga je dal neki kolega. In jaz se odlo?im, da zadevo sprobam, ker so obljubljali ?ude?ne prihranke pri porabi. Seveda sem pred tem pogledal po netu in mnenja so bila tako ZA kot tudi PROTI, ampak, da ne bi govoril na pamet... Zadevo vlijem v tank in odpeljem iz bencinske ?rpalke na Lukovici proti Trojanam. Po BC-ju mi za?ne poraba takoj nara??at za 0,1l na pribli?no 2-3 kilometre. Pri Blagovici sem ?e pri?el na 7.3l! Pri?gala se je tudi lu?ka za motor. Sicer gre avto normalno, brez posebnosti. Zadevo povem fotru in re?e, da je treba ?e 2 testerja vlit noter, potem pa za?ne poraba kao padat. No, pa probajmo. Do naslednjega tanka je rumena lu?ka za motor ?e ugasnila, porabo sem pa imel (prera?unano na roke in po BC-ju) 7.2l/100km. Vlijem novega noter pri tem pa ugotovim, da je tretja vre?ka (tester) strgana. Takoj ko speljem iz bencinske ?rpalke na avtocesto, resetiram BC in ta mi za?ne kazat povpre?no porabo 14l/100km, ?eprav je re?im vo?nje ostal isti. Potem sicer za?ne padat in se ustavi na 7.3l/100km (vmes se mi ponovno pri?ge lu?ka za motor). Ko grem tankat in prera?unavam na roke, pridem do istega rezultata. Potem, ker se je 3-tja vre?ka te smrdljive vsebine predrla, sem naprej vozil brez tega dodatka. Ponovno grem tankat, resetiram BC in spet poraba 14l/100km, nakar je za?ela padat in se ustavila pri 7.4l/100km. Grem tankat naslednji? in tudi na roke isto izra?unano. Se zapeljem do Pelka, ki ugotovi, da je napaka bila na EGR-ju. Zadevo resetira in pove, da se naj oglasim, ?e lu?ka ponovno zasveti. Zdaj ?e nisem uspel prit do bencinske ?rpalke, ampak ?tevec za gorivo se je ustavil na polovici in mi sporo?il, da imam ?e za 350km goriva (prevozil sem jih pa ?e enkrat toliko). Na?eloma je ?tevec pri?el na polovico pri okoli 400km. Sedaj mi ka?e povpre?no porabo 7,7l. Skratka, vedno ve?. ?tudiram, kaj bi bilo za naredit. Najverjetneje bom ?el ?e do Kozmosa, da zadevo priklopijo na tester in povejo svoje mnenje :glare: Skratka, nobene take pheezdarije ne vlijem ve? noter...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo pred morjem sem tankal 43 litrov (na prazen tank) in zaenkrat naredu ?e 680 kilometrov, pa ?e mam notri. Vo?nje je bilo pa res zelo me?ane...se pravi da imam 6,3 porabe s tem tankom :) Sam drek, od labija 5,6 pa ni ?ans da kdaj dose?em :D

Podpis.png

 

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ne da bi se kaj preve? hvalil...

 

Smo ?li na po?itnice. Na tako dolgi poti

post-5658-1385151580_thumb.jpg

 

je ra?unalnik pokazal tako porabo

post-5658-1385151621_thumb.jpg

 

Iz izku?enj vem, da to pomeni 4,8 litrov bencina na 100 km. V avtu pa jaz, ?ena, trije otroci in prtljaga. No, ja, resnici na ljubo, tudi idealni pogoji: od 2 do 8°C, suha cesta, teko? promet, 3/4 po avtocesti, ostalo velika ve?ina izven naselja,...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.