Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Obrnil stanje ?tevca preko 310kkm. :aaaaa:

 

In pa namestil novo di?e?o smrekco Mazda klub-a, prej?njo sem imel ve? kot pol leta. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obrnil stanje ?tevca preko 310kkm. :aaaaa:

 

In pa namestil novo di?e?o smrekco Mazda klub-a, prej?njo sem imel ve? kot pol leta. :D

 

Pol se pripravlja? za zamenjavo za ?e tretji motor, ker baje bencinarke full zaribajo ko delajo na LPG ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol se pripravlja? za zamenjavo za ?e tretji motor, ker baje bencinarke full zaribajo ko delajo na LPG ?

 

Po mojem vedenju je (in naj bi ?e neki cajta bil) kar prvi motor pod motornim pokrovom (se pravi cca. 240kkm na LPG gorivo). :D

 

Je pa res, da bom moral menjat (levi) nosilec na menjalniku, ker je kot ka?e ?e kar dotrajan in se dogajajo dolo?ene vibracije ?e ob samem zagonu avta. :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dons (oz. u?er) mi je kon?n ratal obnovit zavorno ?eljust na F-ki (komplet gumic 30? mamu jim :whatever: ), tak da je avto po dolgem cajtu spet na tleh, jutr p ?e na drugi strani plo??ice zamenjat :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dons (oz. u?er) mi je kon?n ratal obnovit zavorno ?eljust na F-ki (komplet gumic 30? mamu jim :whatever: ), tak da je avto po dolgem cajtu spet na tleh, jutr p ?e na drugi strani plo??ice zamenjat :D

 

to pa zdej prime na pas mater :bravo: bolj? ko na 3-jki sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel 100?, pa sem ?el tankat poln tank nafte. Ker je ?e ostalo, sem BTjko peljal v avtopralnico, da so jo oprali, o?istili, spucali, spedenali,... od zunaj in od znotraj. Zdaj je sterilno ?ista in higiensko neopore?na...

 

post-5658-1354267645_thumb.jpg post-5658-1354267658_thumb.jpg

 

No, bila je... Predv?eraj?njim... sramezljiv

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?ekiral olje v motorju in zakurblal klimo in seveda ?e VEDNO na letnjakih. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?ekiral olje v motorju in zakurblal klimo in seveda ?e VEDNO na letnjakih. :jezicek:

 

ivar kaj se iz pretekle ?ole nisi ni? navadil ;)

Hitr giume dobre gor,da nov? po robnikih slajdal :jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na evo jaz sem se pa dr?al tvojega nasveta in Mazdi zamenjal salonarje za zimske ?kornje.

 

Mejdu? sem stehtal 16 colsko kolo in ima 19 kg, letna 18" pa kar 24 kg. Se pravi so vse ?tiri letna te?je za 20kg - tolk o lplati??ih iz lahke litine :hudicek:

 

Aja pa kakorkoli nisem glih fan zimakov se pa kr poznajo bolj?i pospe?ki z la?jimi in o?jimi gumami.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na evo jaz sem se pa dr?al tvojega nasveta in Mazdi zamenjal salonarje za zimske ?kornje.

 

Mejdu? sem stehtal 16 colsko kolo in ima 19 kg, letna 18" pa kar 24 kg. Se pravi so vse ?tiri letna te?je za 20kg - tolk o lplati??ih iz lahke litine :hudicek:

 

Aja pa kakorkoli nisem glih fan zimakov se pa kr poznajo bolj?i pospe?ki z la?jimi in o?jimi gumami.

 

Se pravi, da mora? kar celo leto vozit na zimakih...kot marsikdo drugi. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupu jo.. :jupiii:

 

Bravo! :cheers:

 

Jaz pa sem kar na benz malo vozil, da vidim ?e ?e u redu laufa na to gorivo. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na evo jaz sem se pa dr?al tvojega nasveta in Mazdi zamenjal salonarje za zimske ?kornje.

 

Mejdu? sem stehtal 16 colsko kolo in ima 19 kg, letna 18" pa kar 24 kg. Se pravi so vse ?tiri letna te?je za 20kg - tolk o lplati??ih iz lahke litine :hudicek:

 

Aja pa kakorkoli nisem glih fan zimakov se pa kr poznajo bolj?i pospe?ki z la?jimi in o?jimi gumami.

 

Se mi je zdelo, da avto nikamor ne gre :lol: Meni so se ?e jeklene zdele la?je od aluminijastih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.