Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pol bo? prodajal pri 70.000 :hudicek:

 

hehe...ma stroj dela k urca...pri Mazdah se naprej ?tevci vrtijo :hohoho: ?e bo firma dobr zalaufala bo treba na dizlco pa karavana oz. enoprostorca...sam prvo morm vidt kaj se bo v primarni slu?bi zgodilo v za?etku leta :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opazu, da sem od zadnjega polnjenja prevozu ?e preko 940km (in ni ?e konec), kar pa ni slabo za znesek 62 ali 63?. :D

 

LPG je zakon. :jezicek::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem:

 

-Menjal dihtungo na pokrovu ventilov

-Menjal zadnje plo??ice za nove ATE

-Obnovil zavorni cilinder ker je pu??al

-Zamenjal tisto fedrovje ali neki ko pride gor na bremze, ker je manjkalo in je skoz klenkal ?ez grbine

-Menjal sklopka teko?ino

-Zavorno olje seveda

-Vrgel meglenke ven(Ga?o, te ?akajo), jih nadomestil s pokrovom

-Zamenjal sprednje ?arnice

-Povil ?ice in dal gor konektorje ker do sedaj je bilo kar ''na knap''

 

Danes:

 

-Opral

-Zamenjal ?e stranske parkirne, pa ena ?e vedno ne dela:/

 

Mislm da mi je hvale?na :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakon, men je na viperju ravno mal pred zimo crknila ena ?arnica v meglenki, predvidevam pa da so kake xy in seveda temu spodobno drage. ?e pa?ejo iz tvojih meglenk bi bla zmaga, pa seveda ?e sploh ?e delajo :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?arnica sama bi mogla baje bit neprodu?na, tko da je loh edin rja problem. No bomo vidl, tnx ?e vnaprej :bravo:

 

To misl? tist plasti?n konektor, k not ?arnico vtakn?? Bi znal bit dost univerzalen glede na to, da so navadne pozicijske, nastavk za konektor se pa tut sam za 90 zasuka in zatakne.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G. Sucker mi je menju xenonsko ?arnico, pa tudi pozicijsko na isti lampi. :D

 

Obenem imam po 690 prevo?enih od zadnjega LPG tankanja ?e vedno porabo po BC neverjetnih 6.9. :jezicek:

 

Je pa res da danes v celem dnevu (cca. ene 100 km prevo?enih) nisem niti enkrat presegu 3.000 obratov. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa res da danes v celem dnevu (cca. ene 100 km prevo?enih) nisem niti enkrat presegu 3.000 obratov. :cheers:

 

Ti se pa po?as v Lojza spreminja? ajga :hudicek:

 

 

Da ?e js mal poupdejtam.. Poleg preobuvanja nazaj v ?olnarske ?evle, mi kon?no uspel popravt stikala za stekla, tko da bo spet veter v laseh polnopomensko :punk:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svojo Zmaydo parkiru, pa me je Viper mal z Vragom okrog zapelju. Ta Vrag je ?e vedno moj najljub?i avto doslej. :blush::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

V soboto sem jo spravil na zasne?eno gozdno pot, kjer sem tudi nasedel. Po kak?nih 15 minut matranja, da bi speljal iz luknje je avto crknil. Ne v?ge ve?, ?eprav ne izgleda ni? narobe z njim. No, in potem sem se peljal z avtovleko :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V soboto sem jo spravil na zasne?eno gozdno pot, kjer sem tudi nasedel. Po kak?nih 15 minut matranja, da bi speljal iz luknje je avto crknil. Ne v?ge ve?, ?eprav ne izgleda ni? narobe z njim. No, in potem sem se peljal z avtovleko :)

 

Ra?ke ?ume majo tudi grbine. Drugi jo pa raje kam na toplo pelji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo lepo in predvsem se ful lepo vidi nazaj. :bravo:

 

Tole mene ?aka, tale 6ka je res porazna kar se ti?e rikvercanja, poleg ?peglov, je tudi zadnja lu? samo za tehni?nega ni? drugega....

 

A misli? da 10W LED ne bi svetila tako brez driverja? Si ti uporabil za vsako enega?

 

Thanks

 

Danes sem se mal igral z rikverc lu?jo.Ta novi avti imajo skoraj vsi samo na desni rikverc lu? in ?e ta sveti kar nekaj.V desnem vzvratnem ogledalu je nekaj videt v levem pa ni?.

Ker sem hotel,da bo vse skupaj ?im manj vpadno sem naro?il 2x10w ledici,2 driverja,hladilna rebra in nastalo je to:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

V mislih je ta projekt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ra?ke ?ume majo tudi grbine. Drugi jo pa raje kam na toplo pelji.

 

Vbistvu ni bilo toliko grbin, kolikor je bilo snega. Sicer je pa celi cajt na toplem, tak da se ne sme preve? razvadit :)

 

Sicer pa dober scenarij za kaki horror film. Gozdna pot, dosti snega, na pot prekucnjeno drevo, nasedel avto, hitro mra?enje in prehod v temo ter drevo nedale? stran, okoli katerega gorijo sve?e, ker se je ena punca na njem lansko leto obesila.

post-6662-1358819874_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Lansko leto sem predelal mojo Mazdo MX-3 na elektri?ni pogon in sedaj jo preizku?am.

http://mazdamx3ev.wordpress.com/

http://mazdamx3ev.wordpress.com/2012/12/27/koncno-video/

 

Letnik 1992 Model GS, prej je bil not 1,8 V6! BTW ?e vedno ga imam, lahko ga tudi dam za 100?.

Torej imam menjalnik s precej kratko 5to prestavo. Mislim, da je razlike med 4to in 5to samo za 500rpm. Seveda pa je V6 mlin?ek razvil najve?jo mo? pri cca 6000rpm.

Elektromotor pa zdaj pri 3000rpm razvije 160Nm in pri 3500rpm najve?jo mo? 50KW. Ampak pri hitrosti nad 120/h mu zmanjkuje sape, ker pri 4500rpm navor ?e pade na 70Nm in ni dovolj kW!

Rad bi povi?al peto, da bi lahko vzdr?eval navor in povi?al hitrost avta. Ali ima kdo izku?nje katero 5to lahko prestavim na moj menjalnik?

Zadaj imam plehnat pokrov in ?e ga snamem bi moralo bit preprosto sneti 5to, ubirnik in sinhron... samo rad bi vedel iz katerega avta bi se mi spla?alo kanibalizirati 5to .

 

LP

 

Arber

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
    • Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.