Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Preveril tlak v zimskih 15 col, pa sem na?timal spredaj 2.1, zadaj pa 1.9. Mogo?e premalo, kaj pravite, ker ?elim dober oprijem? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednje ali vse ?tiri? :blink:

 

Ker oprijem se obeta bolj ?vohizem, zlasti v snegu, ?e bo pa bolj nafilana bo ?e ve?ja rev??ina verjetno? Ravno zato ?e sedaj razmi?ljam o menjavi in nekaj bolj?ega gor, ker 4 leta stare S3 niso neka silna bogatija. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednje ali vse ?tiri? :blink:

 

Ker oprijem se obeta bolj ?vohizem, zlasti v snegu, ?e bo pa bolj nafilana bo ?e ve?ja rev??ina verjetno? Ravno zato ?e sedaj razmi?ljam o menjavi in nekaj bolj?ega gor, ker 4 leta stare S3 niso neka silna bogatija. :zvizga:

 

s 4 leta starimi S3 sm z F-ko na suhem skoraj odletel....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prodal sem jo :blink:

 

Zelencu (mazda 626) pa privo??il ponoven v?ig po parih mesecih, zamenjal akumulator, mu uredil zavarovanje, kupil preizkusne tablice, pripeljal na jesenice, jutr ga pa ?aka tehni?ni pregled in nove sme?ne registrske :D

When in doubt, duck it!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja danes ni bila preve? aktivna, sva se pa zato s ?efom foruma mal zapeljala s tanovo 3-ko in me je 1.5 100KM pozitivno presenetil, ker sem mislu da je bolj ?voh in ne da ?isto ni? od sebe. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zmonteru nov xenon kit na mojo mazdico :ouje:

H1 35w 5000k AC .. sam pomoje bi blo bols ce bi dal 55w ?

No ni vazno vazno da se zdej tudi po noci ki vc vidi :jupiii:

 

35W je pomoje dovolj, ker 55W se bolj grejejo. Nekaterim celo stopijo kak del lu?i :) Je pa tak, da xenonke najsvetleje svetijo pri cca 4000K. Vse kar je manj in ve? od tega, se potem za?nejo samo ?e barvat v neke modre in roza spektre (oziroma rumene, ?e je manj?a temperatura K). Plus pri 4000K te ne bo nih?e jebal, da ima? aftermarket ?arnice (sem z Mondeom vsaj 5 let zapored naredil tehni?nega), pri vi?jih K kot je recimo tvoj ali pa ?e vi?jih pa zna kdo najedat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

35W je pomoje dovolj, ker 55W se bolj grejejo. Nekaterim celo stopijo kak del lu?i :) Je pa tak, da xenonke najsvetleje svetijo pri cca 4000K. Vse kar je manj in ve? od tega, se potem za?nejo samo ?e barvat v neke modre in roza spektre (oziroma rumene, ?e je manj?a temperatura K). Plus pri 4000K te ne bo nih?e jebal, da ima? aftermarket ?arnice (sem z Mondeom vsaj 5 let zapored naredil tehni?nega), pri vi?jih K kot je recimo tvoj ali pa ?e vi?jih pa zna kdo najedat.

 

Ma jst sm uzel te 5000k zato ka so tm za rect svetijo belo .. ne maram dami neki tm modro sveti uno je prow <_< za smink ...

Mah ce bo ki siten na tehnicnem dam pa navadne nazaj not ;-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima kdo ob?utek, da mu nekaj poka v volanu oz. neki ?udni zvoki, pa sumite, da bo treba menjati volansko letev, itd. <_<

 

Vam priporo?am kar mi je svetoval dr. Pelko, ko sem mu pojamral o tej te?avi. Rekel je, da 1.gen. Mazde6 ima svojevrsten trik in je potrebno volan (spodaj, kjer imate pod volanom vzvod za nastavitve, ga sprostite), potem pa ga premikajte, gor pa dol po vi?ini, pa ven in noter (proti sebi in od sebe proti ?tevcem in armaturki). Takole sem telovadil kak?no minuto, zadeva je ?UDE?NO delovala in sem totalno navdu?en nad malimi triki velikih Mazda mojstrov. Zahvala Pelku za to informacijo. :party0035:

 

Poskusite ?e sami, pa napi?ite svojo izku?njo. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.