Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej pravim, jaz sem ra?un videl ?ele na koncu.In o?itno je bilo v se v redu.

 

 

Napisano

Danes zamenjal spredaj diske in plo??ice. Je ?lo po ?elezu ?e .....ja ja saj vem neodgovorno. Dal sem komplet od ATE. Je pa zanimivo da na obeh straneh je bil en od vijakov-spodnji na katerem se ?eljust premika zarustan. Zadevo o?iatil pobrusil in s5 se premika....za 100kkm mora bit he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ej...dobro si to zrihtal mojster..zdaj pa po?asi zaviraj.saj 1000 km...zoom zoom lp

Napisano

To je kar konstantna praksi pri mazdi in sicer ze od prve generacije isto sranje :). Jest to kar redno vsak servis spremljam in pridno pobrusim in namezem. Kako se obnese komplet ATE in koliko te je prisel material, ce ni skrivnost :). Predvidevam, da ima dizel ravno tako 299 mm diske ?

Napisano

za 1x bremza haha  ja diski so 299mm

Materjal : diska 86?  plo??ice 52? ATE v kompletu. in pa 2h dela na kolo 0? doma   na dvigalko in gas.   Najve? pobere ?i??enje  vsegaskupaj.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A tisto pizdarijo za cilinder stisnt ima?, al samo odpre? ventil pa vi?ek zavorne ven stisne??

33112_1.png

Napisano

A ni ori mazdi celo tak da se mora sravfat not? Vsaj pri srarejsij je bil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po moje nic vec - saj res, elektronska rocna...

 

Rabis racunalnik da odpre klesce, in potem da spet inicializira (pri alhambri je bilo tako)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na M3 BK 1.gen in M6 GH 2gen. se enako cilindre na zadnjih zavornih ?eljustih mora stiskat in privijat not, zato sem si naredil tisto priro?no napravo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

za spredaj si pomaga? z navadno cvingo ali po slovensko spona :) bat podstavi? s staro plo??ico pa stisne? za zadaj pa je treba vrteti da se batek pomakne notri.....?e je vse ok, gre lepo s ?pic cangami ali koni?astimi kle??ami po slovensko :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jest sem za zadnji batek kupil nek kockast nastavek k se ga da na gedoro pa je to to. Ima pa vec nastavkov tako, da ni samo za mazdo.

 

 

post-7623-0-31569800-1555533645_thumb.jpg

Napisano

Ko je ?e govora o zavorah, to sem slikal na novi Mazdi3 v salonu

 

post-24-0-97870400-1555581461_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Haha pa sm mislu, da sm edino jest to slikal. Zanimivo da sem jest isto opazil to samo na trojki in ne na sestki...

Napisano

Danes uredili menjavo pro?ila na servisu za airbag.....vploklic.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.