Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

To mi ?e vedno ni jasno, da bi zaradi praznenja akumulatorja se spro??ali kak?ni plini. Sej akumulator je zaprt pa ?e to mi ni jasno kako bi plin ravno na klemah naredil korozijo in to v nekaj dneh.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej nevem tako so mi rekl :D. Je bilo pa minimalno in ni bilo neke sile, zato sem pa raj spucal in namazal.

 

Evo tako prav stric google

 

Corrosive gas release

When a battery is operating normally, it actually releases corrosive gases. This is just how battery acid works, and it?s not a functional or safety concern until the battery is forced to work harder than it should. Once that starts to happen, whatever the cause, the battery then starts to release higher levels of these corrosive gases than are acceptable for your engine.

Releasing too much hydrogen gas occurs when the battery is being overcharged or undercharged. (You should be able to tell which is the case by determining whether the corrosion is on the positive or negative terminal, though we recommend you take safety precautions when poking around the terminals.) One of the most common causes of overcharging is a bad cell in the battery. This makes the battery lose voltage, and so the alternator tries to charge the battery to make up for this loss of power. The alternator will keep doing this, overcharging the battery and encouraging the battery acid to release more corrosive hydrogen gas than is normal or safe. A faulty alternator may also be the culprit.

Your battery may be undercharging, on the other hand, which could be the result of a faulty voltage regulator. Either way, you?ll see a damaging increase in corrosive gas release?and either way, you?ll be in need of some battery repair, because the hydrogen gas, when released at too high a rate, mixes with the other elements under the hood and attacks the terminals, causing relatively rapid corrosion.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je isto, kot pri prvi generaciji in moras nekaj odpirat in zapirat vrata potem pa z vsakim kljucem 3x das kontakt, da prides v sistem. Moras pa imeti dva original kljuca.... sem ze mal pozabil? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja za daljinsko centralno je tak da pri odprtih vratih da? 3x kontakt, 3x odpre? zapre? vrat, ko je v u?nem programu sam 1xzaklene in odklene, pol pa samo pritisne? kterokoli tipko na daljincu.

 

Za kodo v?iga pa sem prek Forscana naredo ima? opcijo kodiranja klu?ev.

post-5522-0-09542400-1557310857_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm mislis, ce bi kupil transporder key k ze ima cip, da bi ga lahko skodiral brez OBDja, da bi vzgal. Za centralno pomoje nebi bil problem, ampak koda vziga.

Saj sem kupil komplet klju? z centralnim in transponderjem, vendar ga ni ?lo skodirat, ker je bil 80bitni transponder ?ip noter, M6 GH pa ima original 40bitni transponder ?ip, zato sem kupil ?e ta 40bitni ?ip.

To si velja zapomniti, ?e bo kdo rabil drug klju?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To razumem ja, ampak a ga lahko fizocno skodiras ali rabs forscan oz. obd. Fizicno mislim, kot lahko centralno z odpiranjem vrat :). Pri prvi generaciji je isto cip mogu bit 40 bitni :). Vrjetno je pri vseh mazdah isto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj pa res jo ?e prav zadnji? opral in posesal :(:hohoho:

Amper koliko casa cakas / si cakal Alhambro?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prodal sem jo. Dobra ponudba je pri?la, zato nisem dvakrat premi?ljeval. Vandallizem pred blokom je bil povod za to, da sem dal oglas... hkrati ugotavljam, da morda niti ne potrebujemo dveh avtov, je star dru?inski enoprostorec ?e vedno zelo zanesljiv (?eprav s 130k kilometri in renault - seveda tudi bencinar).

 

?e pa bom res pogre?al drugi avto, je v backup planu kaj manj?ega in ?portnej?ega, seveda spet Mazda: MX-5 ali morda mazda 3 G165.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prodal sem jo. Dobra ponudba je pri?la, zato nisem dvakrat premi?ljeval. Vandallizem pred blokom je bil povod za to, da sem dal oglas... hkrati ugotavljam, da morda niti ne potrebujemo dveh avtov, je star dru?inski enoprostorec ?e vedno zelo zanesljiv (?eprav s 130k kilometri in renault - seveda tudi bencinar).

 

?e pa bom res pogre?al drugi avto, je v backup planu kaj manj?ega in ?portnej?ega, seveda spet Mazda: MX-5 ali morda mazda 3 G165.

A mazdo 6 se ?e prodal? Sem vedel, da ti ne bo dovolj mo?na. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razjezil me je grd plasti?en okvir za tablico spredaj,ker je pokril celo malo kroma spodaj in je bilo ful grdo in neestetsko,zato sem ga bacio,da ga ne vidim ve?! Tablico pa sem prilepil direktno na original nastavek in ni primerjave od prej! Ful pride bolj do izraza maska in krom okoli nje. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.