Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 26 minutami je jacques33 napisal:

Vprašaj agenta, zakaj imaš pod dodatno opremo dvakrat računano barvo, najprej kovinsko, potem pa še machine sivo. Pravilno bi bilo samo machine sivo, razen če imaš kaj drugega pod to postavko.

 

Sam sicer pri Generaliju plačujem 670,00 € s ful kaskom in 0,5% odbitno franšizo, z vsemi ostalimi možnimi opcijami delnega kaska (tudi izguba ključev in reg. tablic, nadomestno vozilo-osnovno, avtoasistenca L, pravna zaščita, nezgodno zavarovanje oseb) in zeleno karto. Vrednost avtomobila z dodatno opremo pa je 31.720€. Sem pa pri AO in kasku v najvišjem premijskem razredu.

 

Bom ga povprašal. Potem imaš enako polico kot jaz, ta na sliki je lanska, letošnja je premijski razred kaska na 1, premijski razred za osnovo je pa na PR3 nižje negre to je max za osnovo. Letos sem plačal 622€

Napisano

Ja pri Savi je menda res tako, da nižje od 3. premijskega razreda ne gre.

Sam sem bil prej tudi pri Savi, pa se mi je malo zamerila, ker so se podražili, sicer drugih težav ni bilo. Pa moj kolega avtoklepar pravi, da Generali in Grawe najbolj korektno izpeljeta škodne postopke in izplačila, zato sem tudi menjal.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Super. Se pravi, da naši karavani pijejo zelo malo glede na težo. 👍

 

 

Napisano

Mazde so kr težke, pa čeprav so reklamirali Skyactive tehnologijo z manjšanjem teže... Zgleda bolj marketing🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

Glede teže sm se js na alfi še bolj čudu... 1700kg

Ko sem sam imel 156tko 1,6 je imela komaj 1230kg in bila najlažja v razredu tisti čas zaradi zelo veliko sestavnih delov podvozja iz aluminija! Za njo sem imel pa 3ko 1.6, razred manjšo in je imela približno isto kg! Sedanja 3ka pa ima 1280kg kar se mi ne zdi malo glede na velikost in 2.0 motor.

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Sanke v prtljažniku dodajo težo.... Vprašanje kolk dodajo še sani na strehi.... 

  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano

No evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

No evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪

Zato ma pa Picasso (a.k.a. Kapelica ali piksna) samo utore , kamor se po potrebi da prečke.... In ni ničesar po nepotrebnem na strehi:) 

Napisano

Tako je ... kaj ti bodo sanke na strehi, ko treniraš kros po kolenih okol kapelce.

33112_1.png

Napisano
3 minutes ago, Deeyan said:

Privoscu sm ji novo olje v motorju, menjalniku jn diferencialu 🙂

 

IMG_20210109_103726.jpg

Mazdino olje ali Red line?

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mazdino olje ali Red line?

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

Napisano

Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
5 hours ago, Aless said:

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

 

Dal sem not Ravenol FZ 🙂

5 hours ago, scania said:

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

 

Nisem se neki konkretno testiru, od mehanika pa do mene mam 4km,pa ga nisem neki teral, pri normalni voznji nisem opazu neke razlike proti prej. Bom pa jutr nardil s testerjem se tole ponovno nastavitev, pa en mal vecji krog naredu po obcini, pa bom porocal 🙂

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ko je mrzel je to normalno :) . Pri resetu pa drži tudi ko je zagret, s tem da je razlika od avta do avta, nekaterim 100km, sem pa delal enkrat na mercedesu in smo adaptacijo wandlerja delali med vožnjo s testerjem, sam menjalnik je pa proces končal v 10km. Enkrat sva govorila tudi s kolegom, ki pa je imel izkušnjo pri bmw-ju da je skalibriral v procesu ogrevanja. Po moje odvisno od vzdrževanja in obrabe, ti mazdini menjalniki so top. Včasih kdo jamra da je počasen da rabi da prestavi, kr dsg in cvt gresta ko strela nič ne čutiš, pa hitrejša sta, pa se samo nasmejim in si mislim človek tiptronic je top of the top.

Napisano

Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).

 

Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.

 

Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)

Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)

Ojačevalec: AP-4340 - Focal

Sub: ACW10 - DLS

Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju :) (sej lastniki M6 poznate ta zvok)

 

Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.

 

Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje :D

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.

Napisano

Odlično, jaz imam škatlo pa mi je včasih v napoto..ok včasih, to je res malokrat, ampak takrat bi jo vrgel nekam :D

Napisano
pred 25 minutami je Husky1290 napisal:

Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).

 

Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.

 

Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)

Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)

Ojačevalec: AP-4340 - Focal

Sub: ACW10 - DLS

Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju :) (sej lastniki M6 poznate ta zvok)

 

Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.

 

Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje :D

Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm. 

pred 2 minutama je Husky1290 napisal:

Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.

Aha. Kakšen je pa premer vočnika suba? 

 

 

Napisano
28 minutes ago, Alex said:

Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm. 

Aha. Kakšen je pa premer vočnika suba? 

25 cm. Kr prijetno rukne za aktivca 😁

20210111_195941.jpg

Napisano
pred 1 minuto je Husky1290 napisal:

25 cm. Kr prijetno rukne za aktivca 😁

20210111_195941.jpg

Lepo... sicer bi pa bolj nabijalo oziroma bi šlo nižje z subom na mestu rezervnega kolesa. Se prenašajo nizki toni tudi preko same karoserije. 

A ima tudi non-bose verzija vgrajene srednjetonce +tweeterje v armaturki?

Pa srednji zvočnik na armaturki ? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • danes so se oglasili mojstri in zadeve uredili, pri čemer je bila zabasana "banjica", sam nisem prišel do nje, niti nimam orodja, ki so ga uporabili (industrijski sesalec, kompresor, "čistilna krtačka na žici"), tako da so to uredili, sem pa zdaj po 10ih letih gledal načrte strojnih inštalacij in smo videli, da imam pri vsaki enoti montiran tudi podometni sifon -> točno model  (HL138), ki pa so ga mojstri ob postavljanju bajte/knaufa zaprli s knaufom in dejansko ni dostopen, tako da ni mogoče preveriti stanja (je mojster rekel, da če še vedno ne bo dobro, bo pač treba odpreti knauf in preveriti še ta dva sifona, ki se ponavadi montirata do 0,5m od priklopa klime in bi se lahko tudi delno zapacala....). Razlog je pa točno to kar si rekel, na zgornjem delu banjice, kjer je odtok je nameščena še "mini rešetka", ki očitno preprečuje, da bi šla v odtok/sifon večja nesnaga in se je tam zabilo potem ko sem po 14.dneh spet prižgal klimo (t.i. prah/sluz). Bomo videli sedaj kako bo, je pa potem ko je spucal zlil 3l vode na rebra in je normalno takoj odtekla, tako da toliko kondenza se pa tudi ne more nabrati v tako kratekm času, kot se je zlilo vodo (manj kot min)......nauk zgodbe -> ko so delali bajto bi očitno moral biti vsak dan na lokaciji in nadzirati vsakega za vse :), ampak to je zdaj 10.let prepozno :)..... Just a moment... E-STACUNA.SI  
    • Ej ..Bini dober OPIS obeh cx30 😉😁👍zdaj pa naj si svak  razlaga  po svoje zoom zoom 😉😁😁
    • Kaj pa drugače špilate od iger?
    • @Jest lahko prosim tole zgoraj prestaviš pod  temo CX-30.... 🤗😉
    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.