Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 26 minutami je jacques33 napisal:

Vprašaj agenta, zakaj imaš pod dodatno opremo dvakrat računano barvo, najprej kovinsko, potem pa še machine sivo. Pravilno bi bilo samo machine sivo, razen če imaš kaj drugega pod to postavko.

 

Sam sicer pri Generaliju plačujem 670,00 € s ful kaskom in 0,5% odbitno franšizo, z vsemi ostalimi možnimi opcijami delnega kaska (tudi izguba ključev in reg. tablic, nadomestno vozilo-osnovno, avtoasistenca L, pravna zaščita, nezgodno zavarovanje oseb) in zeleno karto. Vrednost avtomobila z dodatno opremo pa je 31.720€. Sem pa pri AO in kasku v najvišjem premijskem razredu.

 

Bom ga povprašal. Potem imaš enako polico kot jaz, ta na sliki je lanska, letošnja je premijski razred kaska na 1, premijski razred za osnovo je pa na PR3 nižje negre to je max za osnovo. Letos sem plačal 622€

Napisano

Ja pri Savi je menda res tako, da nižje od 3. premijskega razreda ne gre.

Sam sem bil prej tudi pri Savi, pa se mi je malo zamerila, ker so se podražili, sicer drugih težav ni bilo. Pa moj kolega avtoklepar pravi, da Generali in Grawe najbolj korektno izpeljeta škodne postopke in izplačila, zato sem tudi menjal.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Super. Se pravi, da naši karavani pijejo zelo malo glede na težo. 👍

 

 

Napisano

Mazde so kr težke, pa čeprav so reklamirali Skyactive tehnologijo z manjšanjem teže... Zgleda bolj marketing🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

Glede teže sm se js na alfi še bolj čudu... 1700kg

Ko sem sam imel 156tko 1,6 je imela komaj 1230kg in bila najlažja v razredu tisti čas zaradi zelo veliko sestavnih delov podvozja iz aluminija! Za njo sem imel pa 3ko 1.6, razred manjšo in je imela približno isto kg! Sedanja 3ka pa ima 1280kg kar se mi ne zdi malo glede na velikost in 2.0 motor.

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Sanke v prtljažniku dodajo težo.... Vprašanje kolk dodajo še sani na strehi.... 

  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano

No evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

No evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪

Zato ma pa Picasso (a.k.a. Kapelica ali piksna) samo utore , kamor se po potrebi da prečke.... In ni ničesar po nepotrebnem na strehi:) 

Napisano

Tako je ... kaj ti bodo sanke na strehi, ko treniraš kros po kolenih okol kapelce.

33112_1.png

Napisano
3 minutes ago, Deeyan said:

Privoscu sm ji novo olje v motorju, menjalniku jn diferencialu 🙂

 

IMG_20210109_103726.jpg

Mazdino olje ali Red line?

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mazdino olje ali Red line?

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

Napisano

Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
5 hours ago, Aless said:

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

 

Dal sem not Ravenol FZ 🙂

5 hours ago, scania said:

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

 

Nisem se neki konkretno testiru, od mehanika pa do mene mam 4km,pa ga nisem neki teral, pri normalni voznji nisem opazu neke razlike proti prej. Bom pa jutr nardil s testerjem se tole ponovno nastavitev, pa en mal vecji krog naredu po obcini, pa bom porocal 🙂

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ko je mrzel je to normalno :) . Pri resetu pa drži tudi ko je zagret, s tem da je razlika od avta do avta, nekaterim 100km, sem pa delal enkrat na mercedesu in smo adaptacijo wandlerja delali med vožnjo s testerjem, sam menjalnik je pa proces končal v 10km. Enkrat sva govorila tudi s kolegom, ki pa je imel izkušnjo pri bmw-ju da je skalibriral v procesu ogrevanja. Po moje odvisno od vzdrževanja in obrabe, ti mazdini menjalniki so top. Včasih kdo jamra da je počasen da rabi da prestavi, kr dsg in cvt gresta ko strela nič ne čutiš, pa hitrejša sta, pa se samo nasmejim in si mislim človek tiptronic je top of the top.

Napisano

Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).

 

Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.

 

Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)

Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)

Ojačevalec: AP-4340 - Focal

Sub: ACW10 - DLS

Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju :) (sej lastniki M6 poznate ta zvok)

 

Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.

 

Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje :D

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.

Napisano

Odlično, jaz imam škatlo pa mi je včasih v napoto..ok včasih, to je res malokrat, ampak takrat bi jo vrgel nekam :D

Napisano
pred 25 minutami je Husky1290 napisal:

Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).

 

Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.

 

Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)

Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)

Ojačevalec: AP-4340 - Focal

Sub: ACW10 - DLS

Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju :) (sej lastniki M6 poznate ta zvok)

 

Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.

 

Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje :D

Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm. 

pred 2 minutama je Husky1290 napisal:

Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.

Aha. Kakšen je pa premer vočnika suba? 

 

 

Napisano
28 minutes ago, Alex said:

Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm. 

Aha. Kakšen je pa premer vočnika suba? 

25 cm. Kr prijetno rukne za aktivca 😁

20210111_195941.jpg

Napisano
pred 1 minuto je Husky1290 napisal:

25 cm. Kr prijetno rukne za aktivca 😁

20210111_195941.jpg

Lepo... sicer bi pa bolj nabijalo oziroma bi šlo nižje z subom na mestu rezervnega kolesa. Se prenašajo nizki toni tudi preko same karoserije. 

A ima tudi non-bose verzija vgrajene srednjetonce +tweeterje v armaturki?

Pa srednji zvočnik na armaturki ? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.