Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

Zamenju sm ji bakrene podlozke na injektorjih 🙂

A korita nisi snel dol, da pogledaš, kako izgleda kaj  mrežica? 🤔

 

 

Napisano

Menda, če so podložke OK, in pritisk olja ok, je v redu tudi če ga ne snames dol.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 25 minutami je SpEkTr napisal:

Menda, če so podložke OK, in pritisk olja ok, je v redu tudi če ga ne snames dol. emoji106.png

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Lahko, da je v redu, lahko je pa sito polovico zabito.Jaz bi ga pri teh njegovih kilometrih obvezno dal dol in ščistil. Potem si miren za precej časa. 

 

 

 

Napisano

Jaz ga bom naslednjič. Koliko km pa ima? Menda so zdaj ene nove podložke, niso več bakrene.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Jaz ga bom naslednjič. Koliko km pa ima? Menda so zdaj ene nove podložke, niso več bakrene.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Če se ne motim 180Kkm ali nekaj takega. Jaz sigurno ne bom čakal tako dolgo. Pri 100Kkm ali najpozneje 120Kkm  bom to uredil. Potem si miren. Je pa ful odvisno od tega, kakšno olje imaš v avtu in kako pogosto ga zamenjaš. 

Sedaj sem nabavil ravenol. Ta mesec imam servis pa bom to rešil in obvezno bom zamenjal vsaj prve diske + boljše ploščice. 

 

 

Napisano

Tudi to vpliva, jaz sem ga sedajle menjal na 9 tisoč

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Tudi to vpliva, jaz sem ga sedajle menjal na 9 tisoč emoji1787.png

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

To pa je preventivna menjava. 😄Jaz ga bom menjal nekje na 11 tisoč. Sem pa ravno včeraj  gledal nivo olja in je normalen, nič povišan. Tako, da sem prepričan, da je z FL varianto tudi ta problem višanja olja rešen navkljub več mestnim vožnjam. 

 

 

Napisano

Ja, pri meni je bil res malenkost povišan tako da zaenkrat

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

A korita nisi snel dol, da pogledaš, kako izgleda kaj  mrežica? 🤔

 

Je v planu cez cca 1000km, ko mam menjavo olja... Tega se pa nemorem lotit sam, ker nimam dvigala 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Škodit ne more, ampak sprašujem se o smislu pretiranega menjanja olja, vzdrževanja. Razumel bi, če bi ga želel obdržati v uporabi 30 let, v realnosti pa avti vedno hitreje funkcionalno in okoljsko zastarevajo, tako da je 15 let življenjska doba že kar OK. Kaj ti pomaga, če je obraba motorja minimalna, ostalo glede avta pa je funkcionalno zastarelo, prerjaveno, sedeži raztrgani, plastični deli pokajo, ......?

Odvisno, koliko časa ga misliš imeti. Recimo moja prva 6-ka je stara 17 let pa nič ne kaže, da bo kaj prerjavela ali da bi bila, slaba mašina. Tudi na njej sem menjaval olje na 12-13 tisoč kilometrov in ko sem na 120 tisoč zamenjal podložke in smo dali  korito dol, je bilo vse skupaj zelo čisto in sito prav nič zamašeno. Tako, da jaz mislim imeti tole 6-ko do nezavesti, ker kot kaže, ne bo nič kaj pametnega več za kupit. Vztrajal bom do konca, edino če pride res kaj pametnega in močnega  ven. Tako, da jaz jo bom crtal tudi v bodoče z vedno svežim in dobrim oljem. 🤗

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Odvisno, koliko časa ga misliš imeti. Recimo moja prva 6-ka je stara 17 let pa nič ne kaže, da bo kaj prerjavela ali da bi bila, slaba mašina. Tudi na njej sem menjaval olje na 12-13 tisoč kilometrov in ko sem na 120 tisoč zamenjal podložke in smo dali  korito dol, je bilo vse skupaj zelo čisto in sito prav nič zamašeno. Tako, da jaz mislim imeti tole 6-ko do nezavesti, ker kot kaže, ne bo nič kaj pametnega več za kupit. Vztrajal bom do konca, edino če pride res kaj pametnega in močnega  ven. Tako, da jaz jo bom crtal tudi v bodoče z vedno svežim in dobrim oljem. 🤗

Odlično, točno tako...enako bom jaz storil z svojim accordom 2015...vozil ga bom do onemoglosti, tudi pri 10ih letih bo to boljsi avto kot kaki nov clio/fiesta/polo, itd...in imel bom 150k km prevoženih ...vreden par jurjev, ampak za second local car bo super:)

Napisano (urejeno)

Če bi želel star avto ohranjati v super kondiciji, bi po mojem bilo to predrago in neracionalno.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Že včeraj sem jo pral, ker je bila blatna kot prasica.... 😂😂😂

(na Sviščake po gozdnem makedamu) 😬

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Že včeraj sem jo pral, ker je bila blatna kot prasica.... 😂😂😂

(na Sviščake po gozdnem makedamu) 😬

Saj obstaja tudi asfaltirana pot,po makadamu ponavadi vozijo tisti ki begunce švercajo

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 34 minutami je Brane napisal:

Saj obstaja tudi asfaltirana pot,po makadamu ponavadi vozijo tisti ki begunce švercajo

Aha pa smo ga dobili.... švercarja. Balkanska naveza. 🤣😂🤪

33112_1.png

Napisano
pred 42 minutami je Brane napisal:

Saj obstaja tudi asfaltirana pot,po makadamu ponavadi vozijo tisti ki begunce švercajo

 

Pa tisti, ko majo sluzbena vozila 😁

Napisano
pred 1 uro je Brane napisal:

Saj obstaja tudi asfaltirana pot,po makadamu ponavadi vozijo tisti ki begunce švercajo

Vem ja, ampak nisem vedel, da bodo posekali pol Snežniških gozdov in da so vso zemljo navozili gor pa še deževno je bilo prejšnji dan! 🥴

Iz smeri Štajerske je pa ta pot najhitrejša, če ni takšna kot je.... :bravo:

Napisano (urejeno)

Privoščil sem ji dvostopenjsko poliranje, korekcijo pikic brez barve, ter triletno keramično zaščito🙂 slike poteka si lahko pogledate na storyjih profila POLIGLOB na instagramu ali FBju🙂

Popravljeno od Husky1290
Napisano

Zakon, on mi je usnje rihtal. Kako pa zgleda za korekcija pikic brez barve? Cena, 500 je dovolj?

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.