Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

dne 31. 10. 2021 ob 11:44 je Jaka32 napisal:

 

Kam si šel in koliko si plačal?

Naredil sam... 74€ je bil material.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem imel čas, pa lepo vreme je bilo in sem vrgel gor zimske 17". Ugotovil sem, da vožnja z njimi niti ni toliko bolj udobna kot na 19". So bolj glasne, v ovinkih se zvijajo, da imaš občutek, da bo šel avto ravno, avto je grd. 😊

Sem pa hkrati šele sedaj  ugotovil tudi to, da je na teh 17" v bistvu ET 40 in ne 45, kot je pisalo na računu. 🤔 In sem bil v to skozi prepričan. 

Zato pa lepše stojijo na avtu, bolj pomaknjena na rob blatnikov. Vsaj nekaj. 

Hkrati sem stehtal moje momo 19",  feltna  + guma = 22,5 kg. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Alex napisal:

Včeraj sem imel čas, pa lepo vreme je bilo in sem vrgel gor zimske 17". Ugotovil sem, da vožnja z njimi niti ni toliko bolj udobna kot na 19". So bolj glasne, v ovinkih se zvijajo, da imaš občutek, da bo šel avto ravno, avto je grd. 😊

Sem pa hkrati šele sedaj  ugotovil tudi to, da je na teh 17" v bistvu ET 40 in ne 45, kot je pisalo na računu. 🤔 In sem bil v to skozi prepričan. 

Zato pa lepše stojijo na avtu, bolj pomaknjena na rob blatnikov. Vsaj nekaj. 

Hkrati sem stehtal moje momo 19",  feltna  + guma = 22,5 kg. 

Fino. 👍 Alex, še kakšna slika, da vidimo tvojo grdoto. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Včeraj sem imel čas, pa lepo vreme je bilo in sem vrgel gor zimske 17". Ugotovil sem, da vožnja z njimi niti ni toliko bolj udobna kot na 19". So bolj glasne, v ovinkih se zvijajo, da imaš občutek, da bo šel avto ravno, avto je grd. 😊

Sem pa hkrati šele sedaj  ugotovil tudi to, da je na teh 17" v bistvu ET 40 in ne 45, kot je pisalo na računu. 🤔 In sem bil v to skozi prepričan. 

Zato pa lepše stojijo na avtu, bolj pomaknjena na rob blatnikov. Vsaj nekaj. 

Hkrati sem stehtal moje momo 19",  feltna  + guma = 22,5 kg. 

Evo in si opravil svojo zakonsko dolžnost 😊

Sedaj, ko si menjal je velika razlika v vodljivost in "grdoti" a se navadiš kot vsako zimo..... 😁

Teža 19tk je pa super, peresno lahke feltne imaš, ali pa nič profila na gumi.... 😂 Katere gume že imaš? 🤔

Moje nove zimske Kleber na 18tkah original Mazda so točno 24kg ,letne Bridgestone 18" na original Mazda feltnah pa stehtam, ko jih menjam ob priliki.... :bravo:

Srečno nedrsečo vožnjo ti želim... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Evo in si opravil svojo zakonsko dolžnost 😊

Sedaj, ko si menjal je velika razlika v vodljivost in "grdoti" a se navadiš kot vsako zimo..... 😁

Teža 19tk je pa super, peresno lahke feltne imaš, ali pa nič profila na gumi.... 😂 Katere gume že imaš? 🤔

Moje nove zimske Kleber na 18tkah original Mazda so točno 24kg ,letne Bridgestone 18" na original Mazda feltnah pa stehtam, ko jih menjam ob priliki.... :bravo:

Srečno nedrsečo vožnjo ti želim... 😊

Res je. 19" so izgleda res zelo lahke. Imam pa trenutno gor montirane good year, F1, assimetric 5, 245/40 r 19. Profila je še ful, izgleda, da se da narediti kar veliko kilometrov z njimi. Sedaj jih imam drugo sezono, prevoženih 11 Kkm.

Ja, se moram navaditi zopet vozit z zimskimi. 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Alex napisal:

Res je. 19" so izgleda res zelo lahke. Imam pa trenutno gor montirane good year, F1, assimetric 5, 245/40 r 19. Profila je še ful, izgleda, da se da narediti kar veliko kilometrov z njimi. Sedaj jih imam drugo sezono, prevoženih 11 Kkm.

Ja, se moram navaditi zopet vozit z zimskimi. 🤪

Ja res je in ko za puščaš avto ne glej nazaj, da ne bodo trpele oči.... ?zmeden?😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Bini napisal:

Ja res je in ko za puščaš avto ne glej nazaj, da ne bodo trpele oči.... ?zmeden?😂

Imaš prav. Ven iz avta in gasa. 

Še dobro, da se zaklene sam. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je scania napisal:

Naredil menjavo olja in filtra 10005km od servisa. 5km sem šel preko, se bom drugič poboljšal. Zoom zoom prede kot urica 😁😁😁

He, He, skoraj točen kot urica. 👍

Ta tvoj avto je verjetno sedaj boljši kot ko je bil nov. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.