Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz zategujem po občutku, ker sem poizkusil pri vulkanizerju moment ključ in sedaj vem koliko je cc13kg. 😉V 30letih nobenega problema z odtegovanjem niti izgubo kakega šravfa.... :)

Napisano

@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja :P Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?

 

Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.

@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment  ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.

Napisano
pred 3 urami je 50keda napisal:

@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja :P Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?

 

Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.

@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment  ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.

:prstgor:

Napisano
19 hours ago, 50keda said:

@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja :P Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?

 

Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.

@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment  ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.

250 evrskih enot😁

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Husky1290 napisal:

250 evrskih enot😁

To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.

Če deluje po opravljenem čiščenju vse kot mora vsaj par let, se splača. Tudi 400€,samo,da je potem mir. 🤗

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Če deluje po opravljenem čiščenju vse kot mora vsaj par let, se splača. Tudi 400€,samo,da je potem mir. 🤗

Glede na to, da je teh težav kar nekaj, bi bilo fino, da bi imeli dizli tako čiščenje saj, pa zraven še sita olja in še kaj vključeno v program rednih servisov.

Napisano

Imaš prav, bi bilo kar prav. Po mojem proizvajalec to dobro ve. Se pa zavedajo, da mnogi večji kupci preverjajo predvidene stroške vzdrževanja v nekem časovnem obdobju. In če takšne reči dodajo v načrtovan program, so pač dražji od konkurence. Ni hudič, da ni podobno pri menjavi olja v avtomatskem menjalniku pri Mazdi.

Napisano
On 11/15/2021 at 9:09 AM, Janez007 said:

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

 

Mogoče veš okvirno ceno teh senzorjev?

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je Husky1290 napisal:

Mogoče veš okvirno ceno teh senzorjev?

Okvirno, upam da je to približno to. Na pamet sam ne bi menjal nobenega.

 

slika.png.3cec7bcba5741c31e783d93dd3193726.png

 

slika.thumb.png.2c9b0a5dd2bde5fa4a531ba11daed4aa.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Danes ne, vceraj pa sem jo umil v miru, sicer mam pa tolk posrano havbo od mrcesa pa nocem dol kraspat, bom pocqku na poliranje, ki pride na vrsto januarja 😉

 

@Husky1290 pa dobr je, ni se take sile, ce bo to zdej drzal par let kot pravijo ostali.

Napisano
Just now, 50keda said:

Danes ne, vceraj pa sem jo umil v miru, sicer mam pa tolk posrano havbo od mrcesa pa nocem dol kraspat, bom pocqku na poliranje, ki pride na vrsto januarja 😉

 

@Husky1290 pa dobr je, ni se take sile, ce bo to zdej drzal par let kot pravijo ostali.

Upam da bo res :) zadnje čase res že grdo cuka ob konstantnem gasu

Napisano (urejeno)

Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,6 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.

 

IMG_20211121_110620.thumb.jpg.441eafba0dd76a3048a9a7fd3bb1b4c9.jpg

 

i.jpg
WWW.LINCOS.SI

Profesionalna pnevmatska pištola z manometrom - za napihovanje koles osebnih in tovornih vozil. Opremljena z odporno cev

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.

Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.

👍, ja res imaš prav Boss, čeprav glede na to, da sem jih tolk napumpal, bi bilo tudi -1 bar skoraj še OK. 🤪

 

Tlak za Mazdo 3 2016-2018

slika.png.24692e946035d17d783ce981974903c6.png

  slika.png.4be976cac2bd33674a9dd70b0baa684f.png

 

Tlak za Mazdo 6 2018 =>

  slika.png.e6150f56526ba1fc956eb35708ecdac1.png

 slika.png.530b4cc68ce1fc2ecd7acc730d63d999.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 34 minutami je Boss napisal:

Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.

Točno tako imam tudi jaz na zimskih. Na letnih 19" pa 2,6. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Točno tako imam tudi jaz na zimskih. Na letnih 19" pa 2,6. 

Po tabeli iz navodil za uporabo bi moralo biti celo obratno, v 19" letnih zadnjih gumah nekoliko nižji tlak kot v zimskih 17".

 

slika.thumb.png.c63a5c031a466f010d4335c139a69bcb.png

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,65 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.

 

IMG_20211121_110620.thumb.jpg.441eafba0dd76a3048a9a7fd3bb1b4c9.jpg

 

i.jpg
WWW.LINCOS.SI

Profesionalna pnevmatska pištola z manometrom - za napihovanje koles osebnih in tovornih vozil. Opremljena z odporno cev

 

Pumpaj kot ti je @Boss napisal ali pa kot piše na nalepki kar je pa skoraj isto.😊 Tako sem pumpal 35 let in nisem imel nobenih problemov.👌 

Ps; pardon so ti že odgovorili 🙈

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je curko napisal:

Ni bilo ravno danes ampak čez vikend. Montiral FOX izpuh 

257108011_4569157613163740_5608551602517590618_n.jpg

:bravo: super zgleda....

Napisano

Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.. Sredi poti nimaš kaj na Mazda6 delat ker nimaš niti dvigalke :vskalo: Ključ sem imel sabo, ampak kaj ti nuca. Ker na omv nisem našel žive duše z dvigalko in mi je škoda, da bi mi to drgnilo po disku (s pihanjem in naglim zaviranjem ni šlo ven), sem klical MES (mazda asistenco). Prišel lokalc v 15 minutah, odvijačil gumo, spajsali kamen ven z izvijačem, podpisal papirje in dalje na pot. Storitev popolnoma brezplačna in res super hitra izkušnja. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.