Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 40 minutami je Carot napisal:

Tudi moja cifra je zanimiva .. po slabih dveh letih814877532_Zajetaslika.thumb.JPG.ad68bd0d29a4d574ccfe24f7fefb04ff.JPG

Vidim, da eni pridno nabirate kilometre... Sam sem bolj tam do 20k letno.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Alex napisal:

Prvo, kar sem naredil, sedaj ko sem zdrav je to, da sem opral mazdo. Ne more bit umazana. 😊

Tudi jaz sem jo opral a zaradi soli,ki jo je na Rogli skoraj kot snega.....😬

Res dobro solijo,še z letnimi prideš kamot do smučišča......😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjal brisalce z novimi original. Prvič, zadnjič in nikoli več - originalne mislim. Najprej sem mislil, da so mi dali ene no name kitajce. Namreč plastika je neka cenena, vsaj pol lažja od prvo vgrajenih in tudi izgleda tako. Dvomim, da je sploh razlika od tistih, ki se na Aliju prodajajo za 3x manj denarja. Upam, da je vsaj gumica kvalitetna in bo za nekaj časa mir. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Liuch napisal:

Zamenjal brisalce z novimi original. Prvič, zadnjič in nikoli več - originalne mislim. Najprej sem mislil, da so mi dali ene no name kitajce. Namreč plastika je neka cenena, vsaj pol lažja od prvo vgrajenih in tudi izgleda tako. Dvomim, da je sploh razlika od tistih, ki se na Aliju prodajajo za 3x manj denarja. Upam, da je vsaj gumica kvalitetna in bo za nekaj časa mir. 

To zadnje je najpomembnejše....👍 Koliko so pa bili € ?🤔

pred 44 minutami je Denlub napisal:

Oj Bini, kje si pa nabavil to?na withcar?

Ne,to so kar neki.....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Liuch napisal:

Zamenjal brisalce z novimi original. Prvič, zadnjič in nikoli več - originalne mislim. Najprej sem mislil, da so mi dali ene no name kitajce. Namreč plastika je neka cenena, vsaj pol lažja od prvo vgrajenih in tudi izgleda tako. Dvomim, da je sploh razlika od tistih, ki se na Aliju prodajajo za 3x manj denarja. Upam, da je vsaj gumica kvalitetna in bo za nekaj časa mir. 

 

Js sm pa pred zimo nabavu Boscheve v Sparu pa tut mislim da zadnjic, to pa tolk skripa da je za popizdit ze od novih. 

 

Zdej mam narocene iz aliexpressa kao original pa da vidmo kaj bo 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Deeyan napisal:

 

Js sm pa pred zimo nabavu Boscheve v Sparu pa tut mislim da zadnjic, to pa tolk skripa da je za popizdit ze od novih. 

 

Zdej mam narocene iz aliexpressa kao original pa da vidmo kaj bo 🙂

Jaz sem samo enkrat kupil Bosch brisalce. Prvič in zadnjič! 

Zanič!

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je FuManchu napisal:

Jaz sem samo enkrat kupil Bosch brisalce. Prvič in zadnjič! 

Zanič!

 

ja pri Boschu je menda več stopenj kakovosti, tiste ki jih je foter vzel v agro centru so pa super, je pa res da so bli skor 1x dražji

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Deeyan napisal:

 

ja pri Boschu je menda več stopenj kakovosti, tiste ki jih je foter vzel v agro centru so pa super, je pa res da so bli skor 1x dražji

Možno. Jaz sem zdej kupu neke čudne znamke za dva avta. Zaenkrat brišejo ok. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Deeyan napisal:

 

ja pri Boschu je menda več stopenj kakovosti, tiste ki jih je foter vzel v agro centru so pa super, je pa res da so bli skor 1x dražji

Jaz imam tudi gor Bosch in sem na začetku mislil, da so zanič, ker so puščali lise pa tudi škripali so. Odkar pa sem dobro očistil šipo delujejo fenomenalno. Kdor vozi avto v avtopralnico ima verjetno podoben problem. Veliko avtopralnic namreč dodaja tekoči vosek v zadnje spiranje. Posledično pristane vosek tudi na šipah. Jaz sem tudi uporabljal prej avtošampon z dodanim voskom za pranje celega avta. Sedaj pa z njim perem le, kar je od šip dol. Ostalo pa z navadnim. In problem je rešen. 😊

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.