Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej napišeš, da je sikalo, nato, da si jih menjal iz preventive. Bi se ti mogoče najprej zmenil sam s seboj, kaj je na stvari?

 

In če si jih menjal iz preventive, potem napiši, da je tvoja želja menjat te podložke na vsakih 70.000 km, ne pa da je to zapoved, da se mora. Ker jaz sem prevozil štirikrat toliko pa še ni bilo nujno, ampak iz preventive, ker so nekateri tu strašili s tem...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Tudi jaz ko sem peljal tisto CD 140 k pelkotu na pregled je rekel, da se niso bile zamenjane pa je imela 250 k km...

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 17 urami je SpEkTr napisal:

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Tole so vsi spregledali, ker se kregajo o podložkah.

 

Sepravi skos imaš občutek resonance, ampak ko je hladen motor pa še toliko bolj? Mogoče ima turbina malo lufta ravno v nizkih obratih? Lahko je pa en kup drugih stvari okoli motorja, mogoče nosilec, ampak tisto bi kvečjemu bolj ropotalo pri višjih hitrostih.

 

Lahko so pa podložke.

Napisano

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Podložke so bile poskus slabe šale v duhu trenutnega dogajanja :D

 

Kaj pa tista "zaščita" med motorjem in kabinskim delom

Naj žena na mestu stisne po gasu, pa lahko opazuješ, mogoče bolj natančno slišiš

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Poglej.... 😳

Napisano

Bl težko med vožnjo. Tisto sem že gledal, itak se ne spomnim točno kako je s temi zračnimi filtri - to je pomoje majhna verjetnost daj e to. Lahko bi ga dal ven, in naredil 20m pa videl če je to to

Napisano

Flikni kakšno peno notri glih tolk, da ga bolj fiksira in da ne more opletat. Pa se pejt peljat in boš hitro videl na čem si.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Prvič slišim to, pa servisiram kar nekaj avt.

Glih z robo od autodoc-a nisem imel nobenih težav. Razen mogoče če si naročil kšne čudne znamke filtrov.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Prvič slišim to, pa servisiram kar nekaj avt.

Glih z robo od autodoc-a nisem imel nobenih težav. Razen mogoče če si naročil kšne čudne znamke filtrov.

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

To so ti zanalašč poslali tako robo:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Če misliš da je filter, ga vzami ven in stisni na mestu po gasu. Boš hitro slišal kako in kaj. Saj je resonanca tudi v leru, ane?

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

 

Zakaj nisem presenečen?

 

Nekaterih se pa res smola drži...

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Zakaj nisem presenečen?

 

Nekaterih se pa res smola drži...

Ampak jaz vsaj lopate ne vihtim okoli za vsako stvar. Nekateri to počno za vsako malenkost. In teh malenkosti se čez dan kar nabere, a ne? 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 😜

 

Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.

 

Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.

 

Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

če se samo med vožnjo sliši poglej zaščito diskov če je zaščita kaj zvita al pa disk. lahk tud da je na premzah kaj. sam k si omenu da prihaja izpod haube...

Napisano
Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 
 
Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.
 
Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.
 
Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 
 
 
Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure
Napisano
pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure emoji848.png

Se je pojavilo po kakšnem servisu, ali po kakšnem drugem dogodku (recimo menjavi akumulatorja), kjer se je kaj brkljalo po mašini? Kakšni glodalci, sedaj, ko postaja bolj mrzlo?

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Nič posebnega v zadnjem mesecu. Sej se bo našlo, upam. Razen če še ne. Zihr je kaka budalastina

Po moje je najboljše, da prižgeš motor kje na samem, kjer je tiho, odpreš havbo in pazljivo poslušaš. Lociraš s katere strani zvok prihaja. Nato se osredotočiš na ta del bolj podrobno in z roko ali kakim predmetom potolčeš po teh predmetih. Preveriš vse objemke, spoje, vijake, plastične stike. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.