Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 5 urami je SpEkTr napisal:

6ka zadnji fl, je imela izdatno izolacijo, je bilo tudi v oglasih Oz prospektih. Tako da me ne čudi, da je tam tam s Cx30. 

Torej to v bistvu pomeni, da je res  @Alex-ova  6tka pre FL dosti glasnejša od cx30 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Carot napisal:

Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.

CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)

6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)

Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...

Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.

Lp 

 

Zanimiv test, kar pokaže da sta M6 in CX30 enako tiha oz.glasna :)

Povprečje  na M6 ti je verjetno malo dvignilo ker si imel tudi max glasnost višjo (vožnja preko dilatacije), kar je pričakovano zaradi nižjeprofilnih gum na M6 in trše nastavljeno vzmetenje, s tem se pač jame na cesti povzročijo večji hrup.

Sem za foro šel malo brskat avtomagazinove teste M6 in pri njihovem testiranju ni bilo neke razlike v decibelih med prefacelift in facelift M6.

Npr.

zadnji FL Limuzina M6 CD184 - Trušč pri 90km/h v 6. prestavi   58dB

FL Karavan M6 CD150 - Trušč pri 90km/h v 6. prestavi   59dB

pred FL Limuzina CD150 -Trušč pri 90km/h v 6. prestavi   58dB

 

Tukaj imaš pa še njihove meritve hrupa  pred FL Limuzina CD150 v različnih prestavah in hitrostih:

Trušč pri 50km/h v 3. prestavi 60dB

Trušč pri 50km/h v 4. prestavi 58dB

Trušč pri 50km/h v 5 prestavi 56dB

Trušč pri 50km/h v 6. prestavi 55dB

Trušč pri 90km/h v 4. prestavi 60dB

Trušč pri 90km/h v 5. prestavi 59dB

Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB

Trušč pri 130km/h v 4. prestavi 63dB

Trušč pri 130km/h v 5. prestavi 62dB

Trušč pri 130km/h v 6. prestavi 60dB

Trušč v prostem teku: 39dB

 

Bi pa bilo dobro izbrskat kake uradne Mazdine podatke o hrupu, za primerjavo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Carot napisal:

Moje meritve so bile narejene z app. na mobitelu, ki ni niti slučajno skalibrirana, tako da absolutne vrednosti niso merodajne, primerjava pa je po moje Ok.

 

Se strinjam tvoja primerjava je ok, ker si vozil po isti cesti, isti voznik, isti telefon.

Daj če se ti bo dalo poskusi naredit še take meritve z različnimi prestavami (recimo 4.,5,.6.) in hitrostmi (kot je naredil avtomagazin).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 7. 2022 ob 13:56 je Bini napisal:

Opral sem jo in natankal, da bo pripravljena za natovarjenje za jutrišnji odhod na aktivni dopost na gorenjsko, severno Primorsko in šlo.obalo.....😉

Vsak dan se bo dogajalo.... :jupiii:

IMG_20220723_100759.jpg

IMG_20220723_132329.jpg

 

V Mazdo 3 HB prejšnji model gresta 2 cela :)

 

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Spodnji je bil 26", zgornji 28", ... verjetno je odvisno tudi od velikosti okvirja. :)

js svojga 29'' brez da bi kolo odšraufu vrjetno ne spravim not, pa če se na glavo postavm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Spodnji je bil 26", zgornji 28", ... verjetno je odvisno tudi od velikosti okvirja. :)

Verjetno ja.... 🤔V 3ko z 4mi vrati, ki je daljša za 20 cm nisem spravil, če nisem dal dol prednjega kolesa a to vzame minutko.... 👍

V cx30 pa ista kolesa jedva spravim notri, ker je krajši od 3ke lim. 🥴😟

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mene so pa ravno ti novi obrazi pripravili do tega, da bom naslednjič Janšo volil - ne, ker je boljši od njih ampak ker gotovo ne more biti slabši od njih...
    • Imaš prav. Sem malo googlal in ima samo ena banka v slo določilo, kaj moreš prebit, da se fiksna spremeni. Sem brez kredita celo življenje, pa se nisem niti zanimal kak to gre.   Samo pred krizo so vsi jemali variabilo, ker je bila venejša. Fiksna se je splačala samo za to zdaj, ker se je vedlo, da bo variabilna zrastla.
    • Bemti tamestne!   Pridem v kmetijsko v Tmin in mi da na izbiro: ene z ledicam, z žarnicam pa dve velikosti.    No, tavečje z žarnicami so bile prave in za 6,40€ sem dobil obe, ki sem ju rabil. Le iz mesta, kot je Nova Gorica sem se moral zapeljat 40 km na podeželje, do Tolmina. Zdaj so že zmontirane in delajo.    Direkt proizvajalec prikolice je iz Novega Mesta in bi me poštnina prišla več kot lučki...
    • Vem, da je izven teme, vendar kje? Jaz tega nimam, sem pa pred obdobji borb (beri pogajanj, barantanj, ker banke so kot tržnica) z bankami prav tako to poslušal. V nobeni pogodbi še nisem tega zasledil, da bi banka korigirala kredit glede na inflacijo. Vsaj ne pri kreditih s fiksno obrestno mero. Kar se zmeniš je to to...
    • Mimogrede Festool takega sisyema na 43mm euro-vrat ne ponuja več,je prešaltal na svoj sistem,k paše samo na Fedtool....tipično,bi radi denar,pa da paše na njihov stroj samo dodatna oprema od Festoola,ker pri starem sistemu si lahko uporabljal vse z 43mm euro-vratom...in je na Festool (bivši Protool) pasal ta Metabo kotni nastavek,kontra pa ne.... Pa poglej si cene...in prej se vsedi,da ne boš "dop padel"   Pri Metabu je velikost kotnega hastavka 6,5cm brez,in 11,5cm z glavo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.