Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 52 minutami je Jaka32 napisal:

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Ne ne, so še neka navodila za reset istop sistema. Lahko se voziš in se bo skalibriral sam po par km, lahko pa izvedeš tista navodila.

Napisano
pred 17 urami je Jaka32 napisal:

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Koliko je bil star aku? Kašnega si kupil in po kakšni ceni?

Napisano
pred 13 minutami je Gregster napisal:

Koliko je bil star aku? Kašnega si kupil in po kakšni ceni?

 

 

Saj to je ze napisal nekaj dni nazaj ... da je akumulator se originalni in je avto letnik 2017 ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Tako je, star je bil 6 let.

Je pa Yuasa firma.

 

No, ko sem ga dal ven, sem opazil eno nalepko pri motorju "Made in Mexico". Evo vam kost za glodat, za vse naše "Japonce"... 

Popravljeno od Jaka32
Napisano
pred 18 minutami je Jaka32 napisal:

No, ko sem ga dal ven, sem opazil eno nalepko pri motorju "Made in Mexico". Evo vam kost za glodat, za vse naše "Japonce"... 

Ne vem, kaj se tako čudiš, saj je že dolgo znano, kje se delajo kateri avti.

 

In Mazde 3, z izjemo najzmogljivejših primerkov (2.5 Skyactiv), pač pridejo v Slovenijo (in Evropo) iz Mehike.

Samo številko šasije svojega vozila vnesi v katero izmed brezplačnih storitev (VIN checker), pa boš dobil podatke, kje je bilo tvoje vozilo narejeno.

 

Moja je Japonka iz Hirošime. 😃

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Moja je Japonka iz Hirošime. 😃

 

Ce prav vem, so trojke, narejene na Japonskem, sestavljene v tovarni v Hofu-ju ... in ne v Hirošimi :D ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Jest napisal:

 

Ce prav vem, so trojke, narejene na Japonskem, sestavljene v tovarni v Hofu-ju ... in ne v Hirošimi :D ... 

 

 

 

Jebemtiš, pa sem si res narobe zapomnil:

 
Plant Country
JAPAN

 

Plant Company Name
Mazda Motor Corporation
 
Plant State
YAMAGUCHI
Popravljeno od dvorjan
Napisano
dne 30. 5. 2023 ob 13:46 je Jaka32 napisal:

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Za ostale trojke ne vem, vem pa da M3 lim. 2.0 /120 KM so sestavljene v Mehiki, to se vidi iz VIN številke in tudi pri nakupu avta so mi to povedali... 😉

 

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Za ostale trojke ne vem, vem pa da M3 lim. 2.0 /120 KM so sestavljene v Mehiki, to se vidi iz VIN številke in tudi pri nakupu avta so mi to povedali... 😉

 

Drži, Mazda 3 BM/BN bencinarji 1.5 in 2.0 so made in Mexico.

Sicer pa velja:

"VIN starts with J = Japan
VIN starts with 3 = Mexico"

Napisano
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Tako je, star je bil 6 let.

Je pa Yuasa firma.

 

No, ko sem ga dal ven, sem opazil eno nalepko pri motorju "Made in Mexico". Evo vam kost za glodat, za vse naše "Japonce"... 

Tudi recimo Audi TT ni nemški, ampak so narejeni na Madžarskem. Tudi nekatere Opel Astre so iz Mađžarske..

 

Tak pač je :)

Napisano

V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde   na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena? 

100€ za delo +material. 

Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top. 

Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍

  • Všeč 7
  • Ljubim 2

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde   na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena? 

100€ za delo +material. 

Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top. 

Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍

Res...TOP mehanik in strokovno podkovan 👍👍👍...pa zoom zoom 😉😁😁

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 8 urami je toto89 napisal:

Torej 100€ na uro? 🤔

Ja, dober je 100/uro.Za razliko od rednih serviserjev na uradnih servisih, ki delajo 5 na uro in nimajo pojma, kaj sploh morajo narediti. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Gelipter napisal:

Res...TOP mehanik in strokovno podkovan 👍👍👍...pa zoom zoom 😉😁😁

Bom začel počasi razmišljat, da združim servis, dopust hkrat pa še srečanje obalnih mazdašev.... 😊👍😉

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde   na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena? 

100€ za delo +material. 

Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top. 

Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍

Ne verjamem, dokler ne prilepiš sem gor računa.  🤣

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ne verjamem, dokler ne prilepiš sem gor računa.  🤣

Evo ga... Samo malo, da ga najdem. Hm... Nekam sem ga dal, pa ga je najbrž odpihnilo skozi odprto okno. 

Nič, ga ne bom mogel uveljavljat pri dohodnini. 

 

 

Napisano

Ja,..kar piha te dni 😕 no usaj malo hladi

  • Všeč 4
  • Haha 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.