Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi :nevem: zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉

IMG_20231114_075256.jpg

Ko menjaš vse gume nafilat na isto in samo gas

 

Jaz moram še ročno resiterat na moji M6

Napisano
dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal:

20231111_115738.jpg

 

Jaz imam tudi tako dvigalko, le da na njen kovinski del dam hokejski pak iz trde gume, da ne nalega kovina na kovino. Itak je avto toliko težak, da vse skupaj dovolj stisne, da ne miga nikamor (na paku se pozna milimeter ali dva).

Napisano
pred 32 minutami je Tilen5 napisal:

Jst moje na 2.7 za zih 🤪

 

Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.

33112_1.png

Napisano

Seveda, mi se vozimo po urejenih cestah in ne po vukojebcih. 😜

 

Tisto kar imaš napisano je načeloma minimalna napolnjenost pa še to je bolj dvomljivo kot ne. V bistvu je marsikaj odvisno od modelov gum, tipov, bočnic itd itd. Potem od načina vožnje in seveda tudi ali se voziš s polno naloženim avtom ali ne.

 

Pa še tako je, da načeloma nizkopresečne gume bi morale biti malo več napumpane kot balonarce. Sej pri biciklih je enako, bolj k si na tabularjih več mora bit tlaka kot recimo na MTB gumah. Al pa F1, ki je na balon gumah, ima pritisk v gumah zgolj malo več kot 1 bar.

33112_1.png

Napisano
dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal:

 

Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong. :(

Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€).

 

20231111_115738.jpg

 

20231111_114156.jpg

 

 

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je x-layer napisal:

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

 

Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami)

 

Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla.  

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz dvigujem z originalno dvigalko.

Včeraj še na 08 in 09 letniku zamenjal gume in tepihe. 

Napisano

Jaz dam vmes samo odrezan kos gume, tako da se ne poškoduje pa vseeno drži.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.

Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....:nevem:

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....:nevem:

kok s ti čudn? 😜

 

Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.

33112_1.png

Napisano
pred 31 minutami je Haxballer napisal:

Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami :D 

 

 

IMG20231114151341.jpg

IMG20231114151352.jpg

Jaz tudi imam, glej škodit ne more, nič ne pije nič ne je 😄

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

kok s ti čudn? 😜

 

Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.

2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉

Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴

pred 2 urama je Haxballer napisal:

Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami :D 

 

 

IMG20231114151341.jpg

IMG20231114151352.jpg

Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍

Napisano

Kako pa veš a piščalka sploh deluje? Ker sliš se jo ne, psi in mački pa tud ne padajo vznak, ko se mim pelješ - vsaj mislim, da ne.:nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

Motiš se, ker pri Mazdi oziroma vseh av. proizvajalcih so plačani, da določijo tapravo polnjenje. 😉

So pa redke specifične gume, ki pač odstopajo od splošnih standardov.... :nevem: 

Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. 

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

Če je guma premalo napumpana, se obrabi po zunanjih robovih. Če je preveč (kar je več kot 2,5 bara za CX30) se obrabi tekalna površina po sredini. Tako, da se je potrebno držati predpisanega tlaka za posamezno gumo (+0,2 max). 

 

 

Napisano

Če je napumpana na pravi tlak, je za vožnjo po avtocesti. Če se voziš po ovinkastih hribovskih cestah, je treba polnit vsaj pol bara več. Včasih so Lade Nive imele normalne gume. Stoenke in katre tudi. Zdaj so začeli pa proizvajalci nekaj bloditi pa gor montirajo gume, ki so široke 1/4 metra. V ovinkih se pa sprednje gume nagnejo. In ker so tako široke, voziš takrat po robu gume. In če imaš veliko ovinkov...

Napisano (urejeno)

Za to pa so za ovinke gume z nižjimi bočnicami, ki se ne morejo zrolat.

 

Nagnejo se pa zaradi višine in ne zaradi širine. Profila nikoli ne zvije, vedno bočnico.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ampak bolj kot je široka in še zraven višja bolj je občutliva na to stransko obrabo,robove.... :prstgor:

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne...

 

Mah, pusti stat...

Tudi to je ja.... 👍

Napisano
pred 56 minutami je Slivka napisal:

Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne...

 

Mah, pusti stat...

Tudi ja.

Ampak to vpliva majn.

 

Se pa je z večjim obsegom skozi leta stična površina povečala.

To pa nisi upošteval. 😉

Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:

Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. 

 

A res? Kje pa si to slišal pri več napolnjeni. Ne res me zanima, ker mrbit mi logika ne deluje najbolje. Pa da ne bo narobe razumljeno še vedno se pogovarjamo samo o 0,2 do 0,3 bara več kot je na nalepki. Ne hodimo v ekstreme

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.