Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Hixxy napisal:

Jih ne menjujem sam, zgleda jih vulkanizer ni namazal. Bom sedaj pozoren, prej niti nisem vedel za to.

Oni jih nikoli ne mažejo, to se enkrat namažejo in je mir par let... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikoli nisem mazal vijakov in tudi nikoli ni bil problem.Iskreno tudi nisem opazil, da bi mehanik ali vulkanizer mazal vijake. Ponavadi namazejo samo pesto, da se feltna ne prime gor.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na peciklu pa res mažem. Ampak take ki radi zapikajo. Pedala, pesto, ....

 

Za avto sem še dovolj močen na 120-140Nm odtegnem. Kar pa pretegnejo vulkanizerji, pa res ne gre tak lepo. Vsem naredi iz prve klik. Niti centimetra ne premakne moment ključa. Torej je že tak preko navora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Bini napisal:

Oni jih nikoli ne mažejo, to se enkrat namažejo in je mir par let... 👍

Tako je. Ne rabiš vsakokrat mazat. Je pa dobro, da so. Da se ne zapečejo. 

Druga stvar pa je, ko ti vulkanizerji zategnejo vijake z nastavljenim momentom za tovornjake ali avtobuse. 😡

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.

 

Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.

 

Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.

Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je NevLado napisal:

Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?

 

You're funny 🤣

 

Ok, se bom popravil - za Mazdinimi serviserji ne preverjam, ker mi niso nikoli preveč zategnili vijakov in se je vedno dalo normalno odvit. Sem pa to naredil, ko so mi recimo obnavljali roke, pa ko so mi izven Mazda servis rihtali bremze na prejšnji Mazdi pa seveda vedno po obisku vulkanizerja razen, če sem videl, da lepo uporabi moment ključ.

 

In ja, ko vidim, da uporabljajo moment ključ in delajo po PS-u pridem z veseljem tja ponovno pa četudi so za 50% dražji kot šalabajzerji pod kozolcem. Ampak to sem jaz in ne vsiljujem te odločitve drugim - vsak po svoji pameti ve kaj je prav oziroma dobro.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Update:

 

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

 

Ni pa šlo brez zapletov.

 

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

 

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

 

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

 

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

 

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

 

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Hixxy napisal:

Update:

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

Ni pa šlo brez zapletov.

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.

Pa kaj ima veze, kakšna platišča imaš. Važno je, da so homologirans in paše ko gor. Jaz imam Momo feltne (z notranjimi obročki) in se odvijačijo in privijačijo vsakokrat  brez problema. Vijaki so original mazdinimi, a so grdi. Tudi jaz bi motal poisksti druge, lepše vijake. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Hixxy napisal:

 

nisem klical, sem najprej poskusil online.

Po moje je dobro, da se uradnim servisom izogibaš v velikem loku, če nočeš banrotirati. Po moje je cena za en vijak pri njih 10€.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Hixxy napisal:

Update:

 

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

 

Ni pa šlo brez zapletov.

 

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

 

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

 

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

 

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

 

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

 

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Na moji so original takšne matice/vijaki. (M12x 1,5,dolžina 34 mm) Tukaj jih imajo v srebrni in črni barvi. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na moji so sledeči:

 

MAZDASHOP.CA

These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Hixxy napisal:

na moji so sledeči:

 

MAZDASHOP.CA

These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...

 

A ni preplitek navoj za novejše mazde 6? Takšne sem imel na prvi 6-ki, letnik 2004.Ko sem jih hotel dati na mojo sedanjo je bil navoj za kak mm prekratek. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja taki so prišli, ko sem jo kupil, pa na drugih 6kah kar sem opazoval so tudi take bile na original platiščih 🤷‍♂️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mislil sem na vrtalne/vijačnike. Pa glede na navor, bom vzel LTX, ko bo Bosch crknil. Če vzamem LT-ja, je to isti nivo Bosch-a in imam 2 podobni mašini. Seveda je bolj kvalitetna roba. Samo če bo Bosch še delal 4 leta, pa pol nekaj na nivoju LTX-a ali Milwaukee-ja,....   Hvala za izčrpen info.   Tak kot si rekel, Povše 230€ s kufrom in 55€ za polnilec. Baterijo pa dajo gratis.... 🙂
    • Tudi jaz mislim, da je to bolj placebo kot kaj drugega. Drugic cakaj v zasedi, da vidis, katera cisterna pripelje gorivo. Ni hudic, da bo Petrolova. 😃
    • Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄 Aja...če gledaš udarni vijačnik-zunaj ne rabiš gledati pri nas 220€-TOP👍
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.