Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Hixxy napisal:

Jih ne menjujem sam, zgleda jih vulkanizer ni namazal. Bom sedaj pozoren, prej niti nisem vedel za to.

Oni jih nikoli ne mažejo, to se enkrat namažejo in je mir par let... 👍

Napisano (urejeno)

Nikoli nisem mazal vijakov in tudi nikoli ni bil problem.Iskreno tudi nisem opazil, da bi mehanik ali vulkanizer mazal vijake. Ponavadi namazejo samo pesto, da se feltna ne prime gor.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Na peciklu pa res mažem. Ampak take ki radi zapikajo. Pedala, pesto, ....

 

Za avto sem še dovolj močen na 120-140Nm odtegnem. Kar pa pretegnejo vulkanizerji, pa res ne gre tak lepo. Vsem naredi iz prve klik. Niti centimetra ne premakne moment ključa. Torej je že tak preko navora.

Napisano
pred 32 minutami je Bini napisal:

Oni jih nikoli ne mažejo, to se enkrat namažejo in je mir par let... 👍

Tako je. Ne rabiš vsakokrat mazat. Je pa dobro, da so. Da se ne zapečejo. 

Druga stvar pa je, ko ti vulkanizerji zategnejo vijake z nastavljenim momentom za tovornjake ali avtobuse. 😡

 

 

Napisano

Ni moment kriv. Ampak je pištola na prevelik pritisk.

Poglej 1x direkt. Momen klikne, predn se premakne.

Napisano

Ker sam menjam nimam teh skrbi🤗

Na službenem so mi pa tudi enkrat zjebal en navoj.... 😠😔🫤

Napisano

No pole vedi kaj je prav haha

 

Danes zrihtam, posljem sliko ko bo

Napisano

Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.

 

Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.

 

Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.

Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?

Napisano
pred 20 urami je NevLado napisal:

Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?

 

You're funny 🤣

 

Ok, se bom popravil - za Mazdinimi serviserji ne preverjam, ker mi niso nikoli preveč zategnili vijakov in se je vedno dalo normalno odvit. Sem pa to naredil, ko so mi recimo obnavljali roke, pa ko so mi izven Mazda servis rihtali bremze na prejšnji Mazdi pa seveda vedno po obisku vulkanizerja razen, če sem videl, da lepo uporabi moment ključ.

 

In ja, ko vidim, da uporabljajo moment ključ in delajo po PS-u pridem z veseljem tja ponovno pa četudi so za 50% dražji kot šalabajzerji pod kozolcem. Ampak to sem jaz in ne vsiljujem te odločitve drugim - vsak po svoji pameti ve kaj je prav oziroma dobro.

33112_1.png

Napisano

Update:

 

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

 

Ni pa šlo brez zapletov.

 

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

 

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

 

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

 

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

 

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

 

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Hixxy napisal:

Update:

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

Ni pa šlo brez zapletov.

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ja sej imam original mazda platišča, sam original mazda vijakov ne dobim :)

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.

Pa kaj ima veze, kakšna platišča imaš. Važno je, da so homologirans in paše ko gor. Jaz imam Momo feltne (z notranjimi obročki) in se odvijačijo in privijačijo vsakokrat  brez problema. Vijaki so original mazdinimi, a so grdi. Tudi jaz bi motal poisksti druge, lepše vijake. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Tudi na Mazdinih servisih?

 

nisem klical, sem najprej poskusil online.

Napisano
Pravkar je Hixxy napisal:

 

nisem klical, sem najprej poskusil online.

Po moje je dobro, da se uradnim servisom izogibaš v velikem loku, če nočeš banrotirati. Po moje je cena za en vijak pri njih 10€.

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Hixxy napisal:

Update:

 

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

 

Ni pa šlo brez zapletov.

 

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

 

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

 

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

 

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

 

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

 

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Na moji so original takšne matice/vijaki. (M12x 1,5,dolžina 34 mm) Tukaj jih imajo v srebrni in črni barvi. 

 

 

 

Napisano

na moji so sledeči:

 

MAZDASHOP.CA

These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...

 

Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

na moji so sledeči:

 

MAZDASHOP.CA

These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...

 

A ni preplitek navoj za novejše mazde 6? Takšne sem imel na prvi 6-ki, letnik 2004.Ko sem jih hotel dati na mojo sedanjo je bil navoj za kak mm prekratek. 

 

 

Napisano

Hja taki so prišli, ko sem jo kupil, pa na drugih 6kah kar sem opazoval so tudi take bile na original platiščih 🤷‍♂️

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.