Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Sprehodu jo do ?ihta. :D

Spotoma stestral kako sodeluje z GoPro 3 Black edi?n. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa mojo pelu s5 na servis :( Kjer jo ?aka operacija notranjih organov <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne danes, ampak prej?njo soboto, pa vseeno: zelo temeljito ?i??enje notranjosti na moji 3 GTA 2008

 

- odstranil sprednje sede?e

- v celoti odstranil sredinsko konzolo med sede?ema

- odstranil oja?evalec na voznikovem mestu

- odstranil subwoofer na sovoznikovem mestu

- posesal vse, kar sem dosegel

- obrisal vse, kar sem dosegel

- sede?e o?istil s ?istilom, posu?il na soncu (15 sekund, pa so bili suhi :D)

- opral vse plastike okoli sede?ev

 

Po obratnem vrstnem redu zlo?il nazaj.

 

Porkaflika, avto je noro ?ist od znotraj :)

 

Kje: doma

Kolko ?asa: od 15:30 do 20:00 v lepem po?asnem tempu in pavzah za malico in osve?itev :pepsi:

 

Japonce je znotraj noro simpl razdirat. Podrl sm ?e cel kup avtop, pa sta Nissan PickUp double cab 2005 in moja mazdo za magnitudo ali dve bolj preprosta za podirat od ostalih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ji zamenjal zadnje plo??ice po priporo?ilu Zmaja, kateremu je priporo?al Pelko, sem dal gor Textar :D:D Moram poslikat stare, mislim da so bile ?e original(175kkm)), niso povsem obrabljene, ampak ko sem se spustil po kakem malo dalj?em klancu, so za?ele ?kripati. ?e po eni testni vo?nji se mi zdi da bolje primejo kot prej, kaj bo ?ele ko se usedejo :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ji zamenjal zadnje plo??ice po priporo?ilu Zmaja, kateremu je priporo?al Pelko, sem dal gor Textar :D:D Moram poslikat stare, mislim da so bile ?e original(175kkm)), niso povsem obrabljene, ampak ko sem se spustil po kakem malo dalj?em klancu, so za?ele ?kripati. ?e po eni testni vo?nji se mi zdi da bolje primejo kot prej, kaj bo ?ele ko se usedejo :jupiii:

 

?(lahko tudi na zs)?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Natankal LPG in jo popelju do Bohinja, nazaj grede po nekem makadamu preko Dra?go? in ?k. Loke. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko prvotno? V sestavne dele? V kup starega ?eleza, ki gre v pe? za proizvodnjo novega avta?

 

v premog nekam na Kitajsko :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ji zamenjal zadnje plo??ice po priporo?ilu Zmaja, kateremu je priporo?al Pelko, sem dal gor Textar :D:D Moram poslikat stare, mislim da so bile ?e original(175kkm)), niso povsem obrabljene, ampak ko sem se spustil po kakem malo dalj?em klancu, so za?ele ?kripati. ?e po eni testni vo?nji se mi zdi da bolje primejo kot prej, kaj bo ?ele ko se usedejo :jupiii:

 

stare plo??ice so bile znamke Akebono. Vidim da so japonske, verjetno original. Kot vidite so ?e dobre, samo so ?kripale ko so se malo pregrele. Se mi zdi da zdaj doosti bolj primejo in to po cca. 50km.

post-6207-1375299486_thumb.jpg

post-6207-1375299517_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je blo treba menjat olje, oljni filter, pa zra?nega sem tudi menjal, pa ker je bilo tak fajn vro?e, je obema pasalo malo vode. Kasnej pa na enga hladnega... Nekak je treba dopust pre?ivet.

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej sem jo v rikverc malo za?altal in je za?krtalo (tipi?en blesav japonski menjalnik pa?, ?e pri vseh JAP avtih sem imel doslej te?avo z vzvratno prestavo, ko je ob?asno potrebno sklopko ?e na pol popustiti, da prime menjalnik v vzvratno). <_<

 

Kasneje pa zlezel ven in se ponovno vkrcal z desne strani, ker ?e nisem popravil voznikovih vrat. To bo v prihodnjih dneh po?timal kar dr. Simon Pelko. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...tipi?en blesav japonski menjalnik pa?, ?e pri vseh JAP avtih sem imel doslej te?avo z vzvratno prestavo, ko je ob?asno potrebno sklopko ?e na pol popustiti, da prime menjalnik v vzvratno

 

 

Nic... bo treba nazaj na kaksno Laguno it... tam tega verjetno ni :jezicek::harhar::cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.